Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
18-06-2012, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2012, 10:43 AM ja muutjaks oli
peeterpaul.)
Mnjah, 1200 eur ja saad suurima saare pealt täiesti värske isendi (siis mootori). Igal juhul soovitaks seda enne, kui mingit ratsionaliseerimist.
Kümme korda vähem vaeva.
Tõsiselt.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Nojah, aga soovi siis pojale jõudu ka...
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Aga asi see teha on.
Ühest poolest šabloon, teisest poolest šabloon ja nende tsentrid kokku ajada ja välja lõigata ja ongi olemas.
Kui kaugused ei klapi siis distantspuksid vahele või mitu lehte kokku.
Ilmselt on kavalam kombineerida Rs-i sidurikorv Paraolümpia hoorattale või vahetükiga Rs-i hooratas mootori otsa.
Ühtlasi võimaldab vahetükk teha sinna suurema tugilaagri kui sel mootoril on ja traktor tahab nagunii suuremat hooratast kui sel mootoril on.
Muude asjadega läheb rohkem aega ja vaeva kui mootori otsapanekuga.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
RS-i jõuvõtuvõll läheb sidurivõllist läbi ja on ühendatud hoorattaga mootori sidurist sõltumatult. Ühendades võllid omavahel kokku jääb jõuvõtuvõlli mööda energiat saav agregaat koos iga sidurdamisega seisma. No tühja sellest, aga hüdropump jääb ka seisma. Vao otsas jääd seisma, lahutad siduri, aga atra üles tõsta ei saa. Nüüd tuleb käik välja võtta ja sidur uuesti kokku lasta. Tõstad adra või missiganes agregaadi üles, lahutad siduri, käik sisse jne. Tööd saab taha, aga närvidele käib. Aega ka raiskab. Ise käisin selle ämbriga jalas mitu aastat ringi. Minu variandil teisiti ei saanud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 5,878
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Igaks juhuks tasub mõelda ka sellele, kuidas doonormootori tööpöörded ja suurem pöördemoment ning võimsus mõjuvad masina komponentide elueale ja kasutusmugavusele.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Pöördemomendile peab tõenäoliselt vastu, minu poolt mainitud juhul oli/on RS09 käigukastil ajamiks Gaz51 mootor. Midagi ei juhtunud, kuigi väändemoment peaks oluliselt suurem olema.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
1. RS mootori max pöörded on 2800. Pead auto mootori ka ära piirama et tööriistu ära ei lõhuks. Madalatel pööretel ei ole auto mootoril ka jõudu liiast.
2. RS sidur on ikaldus mille tagajärjel on enamus käigukastid oma reversi hammasratastest ilma jäänud. Kui hooratas nagunii treimisele läheb siis soovitan soojalt mingit muud sidurit. Ise kasutan juba aastaid MB W123 diiselmootori sidurit.
Igaljuhul palju jõudu. Miite mingit muud mõtet kui tehnikahuvi sellel asjal küll ei ole.
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
(22-06-2012, 21:59 PM)tiit Kirjutas: 1. RS mootori max pöörded on 2800. Pead auto mootori ka ära piirama et tööriistu ära ei lõhuks. Madalatel pööretel ei ole auto mootoril ka jõudu liiast.
Igaljuhul palju jõudu. Miite mingit muud mõtet kui tehnikahuvi sellel asjal küll ei ole.
Ma küll päris nii ei ütleks, omades ise Fordi 1,6diisliga sakslast. Pöörded ei mängi eriti rolli, ega diisel- automootoritki ju väga pöördesse ei taha lasta, pigem on kõrvale meeldivam kui vaikselt podiseb. Vajadusel on lihtsalt kordi erksam kui originaalne jõuallikas. Minul tuksub enamus ajast tühikäigust veidi kõrgemate pööretega ja liigub sellega traktor ja toimetab hüdropump....
Sakslase ülekanded on teadupärast meeletult aeglased, vabalt piisaks masinaga opereerimiseks ka muruniidukimootorist.
Oma masina sidurist ei tea kahjuks midagi rääkida kuna pole ise ehitanud ega lähemalt uurinud, igatahes toimib.
Automootori eeliseks on kerge käivitus (eeldusel et mootor kobe on), lihtne ja tuntud hooldus, levinud varuosad, vaiksem ja sujuvam käik.
Katsun kunagi oma RS-st ka mingi teema tekitada kui aega leian, kui aga mõnel tõsisem huvi asja lähemalt näha, võib ühendust võtta.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Ega sõiduauto ilma turbota diislitel pole mingit meeletut väänet. Lihtsalt juba tühikäigul on suur hulk maks väändest olemas. Turbokad vajavad ka enne koormust et turbo õieti toimetama hakkaks.
Vaevalt et nüüd uuemat geomeetrilise turboga kone RSile keegi panna tahab
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Tiit,
see siduri märkus tõmbas tähelepanu. Kuidas saab sidur tappa reversi hammasrattaid?
Mõnevõrra ebameeldiva üllatusena hakkas tagumist käiku välja peksma, peale traktori kokkupanekut. Ise loodan, et äkki pääseb käiguvahetuseplaadi vahetusega:-). Ehk et äkki valitsaplaadi fiksaator või kahvel on kulunud?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ksf! Tiit mõtles ikaldumise all ilmselt seda, et sidur ei lahutanud korralikult ja iga reeversilülitust saatis häälitsus KRRR või paremal juhul KRÕMPS. Iga häälitsusega võeti kihikene metalli hammasrattalt vähemaks. Sai omal ajal küll neid peos veeretatud ja valitud kehvade seast parimaid.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Siis peaks ta ka käike tapma ju.sakslase sidur on lühikese käiguga ja väga lihtne on n-öelda üle tallata ja sidur ära tappa
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...