Oman Jumzi aastast 88 (hüdrorooliga). Mulle hakkas närvidele käima roolilõtk ja see, et roolivõim tükati ei tööta. Võtsin roolisüsteemi korrastamise ette. Selle käigus võtsin roolikarbi maha ja pulkadeks.
Osutus, et roolilõtku põhiline põhjustaja on roolikarbi tiguvõlli otsas olevate nuutide kulumine. Roolivõimu mittetöötamise saab ajada silindri tihendite kaela, need on kindlalt täiesti läbi - kolb liigub sõrmega liigutades imekergelt vuhkat-vuhkat edasi-tagasi. Roolikarp ise täis läbitöötanud õli slürpi.
Sellega seoses oleks tarvis uut kulumata nuutidega Jumzi tiguvõlli. Mõistliku hinna korral olen nõus tegema mööndusi - tigu võib olla mõneti roostes. (Lahtine rooste, mis mõõtmeid ei mõjuta)
Kontakt palun privaatsõnumina.
Täpsustuseks niipalju veel, et Jumzi rooli tiguvõll on oma üldmõõtmetelt sama MTZ rooli tiguvõlliga. Oluline erinevus on aga teos endas - Jumzi tigu on vasakpoolse käiguga. MTZ tigu on parempoolse käiguga ja tihedama sammuga kui Jumzi oma.
EDIT: Otsisin tigu mitmelt poolt, kust aga oskasin. Üheski poes seda sees polnud (k.a. Flint), et tellimise peale. Kuna mul on traktorit vaja, siis panin roolikarbi vana teoga kokku tagasi. Ajasin rooliülekannetest lõtkud välja ja reguleerisin karpi (mh keerasin teole peale pisut). Sai parem ikka, on võimalik pisut kiiremini sõita, rattad ei loperda enam.
Roolikarbi reguleerimise tegin nii nagu 89.a suurekabiini-raamatus kirjas. Mul endal on raamatuna olemas 83.a väiksekabiini-raamat, milles on hüdrorooli pilt ja skeem olemas. Samas puudub imelikul kombel reguleerimise õpetus. Ei saa aru, miks see nii on.
Kui kellegil tulevikus on pakkuda, siis olen teost huvitatud ikkagi