Teema on suletud

"Nutumüür" ehk kas kellelgi on selline vidin ülearu?
#61

Selle makrofleksi väljaurgitsemine ongi kõige suurem probleem asja juures, ma ei ole leidnud veel ainet, mis seda vahtu lahustaks. Sädeme saab sellest süütest kätte 3 dioodi kondeka ja türistoriga. Ma lihtsalt lootsin lihtsama vastupanu teed minnaBig Grin, nüüdseks plokid olemas, ja vaja oleks veel 16 tolli mopeedi rattaid või velgi (32 kodaraga).
#62

Grafiitpronksi või fosforpronksi? Tarvis paar väntvõlli taastada.
#63

Seoses ühe tööga vaja vanu ML autovärve, ehk on neid veel keldrisse vedelema jäänud? Ise vajan valget ja musta ning koriida punast värvi aga pakkuda võib sisuliselt ka teisi toone. Kontakti saab siit foorumi kaudu või emaili teel.



#64

(25-06-2012, 23:20 PM)USSR V4 Kirjutas:  Selle makrofleksi väljaurgitsemine ongi kõige suurem probleem asja juures, ma ei ole leidnud veel ainet, mis seda vahtu lahustaks. Sädeme saab sellest süütest kätte 3 dioodi kondeka ja türistoriga. Ma lihtsalt lootsin lihtsama vastupanu teed minnaBig Grin, nüüdseks plokid olemas, ja vaja oleks veel 16 tolli mopeedi rattaid või velgi (32 kodaraga).

See makrofleks tuleb sealt plokist peenikese kruvika otsaga lihtsalt välja nokkida. Ise olen vähemalt viiel plokil nii teinud. Ja siis saab edasi toimetada.
#65

Makrofleksi lahustab mingil määral atsetoon. Vähemalt vahupüssid saab puhtaks.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
#66

(27-06-2012, 23:10 PM)Ranno Kirjutas:  Makrofleksi lahustab mingil määral atsetoon. Vähemalt vahupüssid saab puhtaks.
Makrofleksi eemaldamiseks on ehituspoodides pakkuda kahte erinevat vahendit. Esimene vahend on mõeldud värske "makrofleksi" eemaldamiseks ja on ka teine vahend, mis on mõeldud kuivanud vahu eemaldamiseks. Mina ostsin Tondi Rautakeskost, kuid usun, et neid on ka teistes ehituspoodides.
#67

(25-06-2012, 23:31 PM)urmet48 Kirjutas:  Grafiitpronksi või fosforpronksi? Tarvis paar väntvõlli taastada.

Fosforpronks on kolvisõrme puksiks sobivam - grafiitpronks on pehmem ning saab kiiremini otsa.
#68

Ei, ma ei nuta ja ma ei hala!
Ma vastan avameelselt - pisaraid ei vala... /Ostap Benderi laul/


Aga kraabin siiski nutumüüri. On vaja 200 ja 250 mm läbimõõduga ventilatsioonitorusid, kumbagi mõõtu 10 meetrit. Võib pakkuda ka põlvi, kolmikuid jms seonduvat.

Pakkumised privasse või oltsberg@hot.ee
Tänud!
#69

Kas on kellelgi pakkuda plastist kanalisatsioonitoru läbimõõduga ~750mm, pikkus ~2,5...3 m?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
#70

Vaja siis sellist vanakooli testrit, ehk kellegil on see üleliigne ja ka müügiks/vahetuseks?
[Pilt: 0976133836149f.jpg]


#71

Oman Jumzi aastast 88 (hüdrorooliga). Mulle hakkas närvidele käima roolilõtk ja see, et roolivõim tükati ei tööta. Võtsin roolisüsteemi korrastamise ette. Selle käigus võtsin roolikarbi maha ja pulkadeks.

Osutus, et roolilõtku põhiline põhjustaja on roolikarbi tiguvõlli otsas olevate nuutide kulumine. Roolivõimu mittetöötamise saab ajada silindri tihendite kaela, need on kindlalt täiesti läbi - kolb liigub sõrmega liigutades imekergelt vuhkat-vuhkat edasi-tagasi. Roolikarp ise täis läbitöötanud õli slürpi.

Sellega seoses oleks tarvis uut kulumata nuutidega Jumzi tiguvõlli. Mõistliku hinna korral olen nõus tegema mööndusi - tigu võib olla mõneti roostes. (Lahtine rooste, mis mõõtmeid ei mõjuta)

Kontakt palun privaatsõnumina.

Täpsustuseks niipalju veel, et Jumzi rooli tiguvõll on oma üldmõõtmetelt sama MTZ rooli tiguvõlliga. Oluline erinevus on aga teos endas - Jumzi tigu on vasakpoolse käiguga. MTZ tigu on parempoolse käiguga ja tihedama sammuga kui Jumzi oma.

EDIT: Otsisin tigu mitmelt poolt, kust aga oskasin. Üheski poes seda sees polnud (k.a. Flint), et tellimise peale. Kuna mul on traktorit vaja, siis panin roolikarbi vana teoga kokku tagasi. Ajasin rooliülekannetest lõtkud välja ja reguleerisin karpi (mh keerasin teole peale pisut). Sai parem ikka, on võimalik pisut kiiremini sõita, rattad ei loperda enam.

Roolikarbi reguleerimise tegin nii nagu 89.a suurekabiini-raamatus kirjas. Mul endal on raamatuna olemas 83.a väiksekabiini-raamat, milles on hüdrorooli pilt ja skeem olemas. Samas puudub imelikul kombel reguleerimise õpetus. Ei saa aru, miks see nii on.

Kui kellegil tulevikus on pakkuda, siis olen teost huvitatud ikkagi Smile
#72

(21-07-2012, 14:39 PM)kaasik Kirjutas:  Kas on kellelgi üle Gaz 66 rattaid,

Pärnu kuusakoskis oli viis päeva tagasi 66 raam, sillad, veljed, rehvid ühes tükis. Hunniku otsas.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
#73

Tere.
Sooviksin soetada iseehitatud liivapritsi juurde sellist suuremat paaki - Õhu sees hoidmiseks .
Tingimused on järgnevad : Paak peab olema umbes 2-3 tonnine , survekindel (ümarate otstega , kompressor lööb 10 ati.)
Võib olla ka vana piimapütt , vee tsistern v.m
Hind kokkuleppel.
Tel:51907520.
#74

(27-07-2012, 14:44 PM)steelmaster Kirjutas:  Tere.
Sooviksin soetada iseehitatud liivapritsi juurde sellist suuremat paaki - Õhu sees hoidmiseks .
Tingimused on järgnevad : Paak peab olema umbes 2-3 tonnine , survekindel (ümarate otstega , kompressor lööb 10 ati.)
Võib olla ka vana piimapütt , vee tsistern v.m
Hind kokkuleppel.
Tel:51907520

Vot nüüd panid küll piruka...veepütt ,piimapütt, survekindel,-10 ati....
Kui tahad et ise ja lähedased näeksid ilmavalgust edaspidigi, otsi ikka spets surve mahuteid mis on ka katsetatud
Ise pakuks veoauto gaasimahuteid 190,3liitrit, mille töösurve on16 Mpa ja katsetatakse neid 35 Mpa
Kokkusurutud õhul on kõva jõud, määrib Su seina peale laiali nii õhukese kihina, et paistad läbi...Sad


Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
#75

Tervitus!
Soetasin omale sellise masina nagu volvo 740 aastast 1988
Kodus avastasin et juhipoolne tagatule pistik totaalselt ära põelnud, too mis tule küljes.
ja siit küsimust:


Kas kellegil leidub sedaan 740 tagatulesid?oleks tore kui mõlemad ja pleekimata.

Võin vastu pakkuda ka mosse/sapaka/51 juppe.

kontakti saab psi kaudu.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
#76

Kas on kellelgi pakkuda MTZ 50/80 või T 40 tagavelge? Huvi pakub ka veljepoldid ja mutrid.
#77

Kas kellelgi on üle äkki MTZ-82/52 vedava esisilla korralikku pooltelge, huvi pakuks ka külgreduktorite püstvõllid. Loomulikult korralike asjade eest vääriline tasu. Asukoht võiks olla Lõuna-Eesti. Kontakt: PS!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
#78

(27-07-2012, 17:45 PM)randoA Kirjutas:  Kas kellegil leidub sedaan 740 tagatulesid?oleks tore kui mõlemad ja pleekimata.

Vales kohas oled. Otsi sellelt leheküljelt!

http://foorum.volvoclub.ee/viewforum.php...34d8bede1d

Küsida võid ka ise - rahvas on siin sõralik. Sul saab vee mitmeid küsimusi olema! Wink
#79

Doonor volvo juba soetatud, enda omast on mul teema kah seal foorumis olemas

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
#80

Vaja läheks puitpostile ronimisraudasid, võib ka vene värki pakkuda, peaasi et toimib.
Näide ka siis umbes mida otsin... Postirauad

Sai õuepeale 13m post püsti aetud mille otsas nüüd 5ghz neti vastuvõtja ja üks suuremat sorti valgusti, tulevikus lisandub sinna veel lällari statsionaarantenn ja väike tuulegeneraator, nii et üles-alla käimist jagub..
Sellepärast otsingi endale isiklikke raudu, et ei peaks iga pirnivahetuse pärast küla pealt laenamaBig Grin

Hea asja eest pakun välja vaevatasuWink


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne