Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
12-07-2012, 23:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2012, 23:35 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
Nunii, nüüd on ta siis ometigi olemas ka meie toreda klubi masinapargis. Ostetud on apastraat legendaarse Robert "Corvette-Robban" Aften-i kollektsioonist, kus see oli tolmu kogunud 15 viimast aastat koos kohustusliku igaaastase käivitusega. Kunagi olla ta selle ostnud mõttega anda asi tütrele sünniaastaga 1986 a tütar polevat arusaamatutel põhjustel olnud ilusast sportsedaanist ülemäära vaimustet.
Keretüübiks sedaan, istekohti viis ja tüübitähiseks auväärne "J" (sama platvormi jagas ka näiteks Opel Ascona). Jõuallikaks aadellik 2 liitrine TBI ridaneli, mis uuestpeast tootis oma kõrge 9,3:1 surveastme najal vapustavad 88 eeslijõudu 4800 ja 150 Nm väänet 2400 pöörde juures. Olles ise samaaegselt sedavõrd vähenõudlik, et rüüpas linnas vaid 12,3 ja maanteel 9,4 lirtsu sajale. Oma osa on selles kindlasti ka püsikiirusehoidikul. Käike vahetavad päkapikud legendaarses, "slushbox"-i nimetusega pärjatud, kestas nimega TH125 ja neid käike on vahetada edaspidi kolm. Varustuses pole midagi laiduväärset - elektriga liiguvad peeglid, lukud, istmed, küljeklaasid, antenn ja avaneb pagasiluuk. Salongis istutakse surnud loomade nahkadest istmetel ning siseõhu temperatuuri kontrollib kliimaseade. 195/70 R13 kiirsõidurehvid on paigaldatud juba tehases võluvelgedele kuid hetkel alla keeratud miskised almaroomaja suuremas mõõdus asjad. Ameerikamaa toodangu puhul väärivad eraldi mainimist ka udutuled.
Massid ja mõõdud:
Mass 1140 kg
Pikkus 4518 mm
Laius 1651 mm
Kõrgus 1320 mm
Teljevahe 2570 mm
Rööbe 1407 mm
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 95
Teemad: 9
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Kurat küll! Sa ka ei väsi! Palju see suuremakeskklassisedaan muidu läbi on sõitnud? Pildi peal suht värske.
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(12-07-2012, 23:56 PM)Valmet Kirjutas: Kurat küll! Sa ka ei väsi! Palju see suuremakeskklassisedaan muidu läbi on sõitnud? Pildi peal suht värske.
Pidi olema vist miski 86000 vms, pole veel ise näinud a kodanik 90Deville jutujärgi pole roosteimitatsioone ja värke raatsitud osta. Pärit oli vist Floridast ja seisnud kogu oma euroopaelu kuivas garaages.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
13-07-2012, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2012, 12:36 PM ja muutjaks oli
North.)
Välimuselt suhtkoht mõnus, siuke mittemidagi ütlev. Värv on ainult kudagi mööda.
Kas too TBI ridaneli on muidu sõbralik mootor või rist ja viletsus?
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
No vattavakki! Ei laida su "koledate" autode kogumise kirge aga see auto on niivõrd alamõõduline ja represseeritud isend et ilmselt enamiku pärisraua huviliste silmis ei vääri ta mitte mingil juhul Cadillaci nimegi kandma. Järgmine samm sellest oli see Catera. Kui seda ka peaksid tahtma siis Tartus üks metallik valge seisab ühe aia ääres. Vähemasti viimane on õigesillavedu.
Edu pensisamba koostamisel!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Eks tehaseski nii arvati kui Ascona/Cavalieri külge asuti Kimääri ehitama.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 121
Teemad: 24
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
mulle on need viimased Asconad alati meeldinud ... see Caddy on igati vinge ... ehk seetõttu, et välimuses siiski Asconat aimata ...
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(13-07-2012, 13:07 PM)ryblik1 Kirjutas: Järgmine samm sellest oli see Catera. Kui seda ka peaksid tahtma siis Tartus üks metallik valge seisab ühe aia ääres.
Viitsid ehk mingeid pilte ja hinnainfot jagada, kasvõi PS - Catera nii vähemalt puhtteoreetilises plaanis pakub ju huvi küll.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
arvestades, et v6 mootoriga omega b maksavad ca 500.- tuuris, siis ei tohiks catera ka oluliselt rohkem maksta (kui neid leiab), ma olen ikka aegaajalt lasnamäel mõnda liikumas näinud, olen eeldanud, et tegemist on nn "teise eesti" caddilacci kubi liikmetega
aga samas teemaks olev caddy hemarroid on ju päris ameerika auto moodi , kui just mingi asja kõrval pole, mis tema mõõtmetest aimu annab
Postitused: 1,475
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Öeldakse küll, et ideaalne on mingi asi mitte siis, kui sinna ei saa enam midagi juurde panna, vaid siis, kui sealt ei saa enam midagi ära võtta.
Selle definitsiooni järgi oleks Kimarroon ülevurhvitud pedemajakas ja Askoonia seevastu Ideaalne Auto.
Aga et tegemist pole klassikalise kunstiteose vaid katsega lisada teadustehnilise saavutuse skeletile lihtsalt pisut liha luudele seejärel ka vürtsi lihale, siis see reegel siin ei kehti.
Vastupidi, tegemist väga hea näitega sellest, kuidas viimseni kohitsetud autolaadsest tootest on tehtud normaalne liiklusvahend, kus on ka midagi silmale vaadata ja käega katsuda.
Juba ainuüksi keremõõtudele ja tagatulede pikkusele on summaarselt lisandunud vähemalt terve meeter, iluliistude tonnkilomeetritest rääkimata.
Ka interjööri detailiderohkus avardab maailma ja 2-DIN raadio on superklassikaline. Ilus.
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Vahepeal siin tekkis küsimus,et selle Cimarroni kere on kahtlaselt sarnane Opel Ascona omale. Üks huvitav fakt on see,et GM omas Opeli tehases nii enne,sõjaajal kui ka hiljem päris suurt aktsiate/osakute osalust 20-35% ulatuses. Tegu üsna vähe teada faktiga.
Muidugi edu auto omanikule, ühe isegi USA autoajaloo jaoks vähe tuntud mudeli elustamisel.
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(30-12-2012, 14:12 PM)moto-onu Kirjutas: (31-07-2012, 20:08 PM)MAZ Kirjutas: Vahepeal siin tekkis küsimus,et selle Cimarroni kere on kahtlaselt sarnane Opel Ascona omale. Üks huvitav fakt on see,et GM omas Opeli tehases nii enne,sõjaajal kui ka hiljem päris suurt aktsiate/osakute osalust 20-35% ulatuses. Tegu üsna vähe teada faktiga.
Muidugi edu auto omanikule, ühe isegi USA autoajaloo jaoks vähe tuntud mudeli elustamisel.
Asconaga ühele kerele on veel vähemalt üks ameeriklane ehitatud: sunbird
Ameerika autotootjad ise kasutasid kambapeale sama kere aegajalt. Hea tuntum näide on Camaro ja Firebird)
Selle kere ehedaim erim on üldse üks kikilipsuga homeeriklane
_______________________
Koledate Kastikate Klubi