23-06-2007, 23:59 PM
Minu teada töötati lennujaamade autolift AL-1 välja hoopis Riias ja baasmudel oli sel RAF-251.
fic Kirjutas:TA-lehel on nad kõik ammu kirjas - Lääne-Virumaa alajaotus, ülevalt 1.- 6. isend.XTA Kirjutas:Paar pilti Rakverest.
Nagu pilt kuskilt aastaid suletud terriotooriumilt
palju siis seni tuvastamata (Loe: kirja panemaTa kodu.pri.ee/ta's) masinaid seal oli ? 3 ?
Väga hea leid
TAR Kirjutas:Gaasipedaal oli paigutatud keskele TA-6 bussidel mis tulid tehasest kuni aastani 1987. Hilisematel, moderniseeritud bussidel TA-6-1 oli pedaalide paigutus juba õige. Pedaalide "vale" asendi põhjusi öelda ei tea...
TAR Kirjutas:
valdo Kirjutas:Lisaksin veel, et algsel, kesk-gaasipedaaliga TA-6l asetses juhiiste mitte täpselt sõidusuunas, vaid väikese nurga all sellega. Jällegi ei tea, miks, aga paljudelt vanadelt juhtidelt olen seda eripära kuulnud. Mõnele meeldis, mõni kirus maapõhja, et kael jääb juhtimisel kangeks...
sohver Kirjutas:Huvitav kas on ka säilinud TA-11 liikuvaid eksemplare,või on kellelgi masin taastamisel?Paistab suht kõva raamiga masin olevat.
Tartu Autode remondi Katsetehas Kirjutas:TA-11 «Tartu»
linnasisese kaubaveo väikeauto
Väljalaskeaasta:
katsemudel: 1961 (valmistati 1 tk.)
Kere tüüp:
metallsõrestikul furgoonkere
ehitatud «Moskvitš-407» agregaatide baasil, auto esiosa on valmistatud klaasplastist