Kas sapaka keropump toidaks karbussi?
#1

Autoks siis audi 80 90a 2.0 83kw. Mehhanilise pritsega.

SAin auto mittetöötavana, eelmine omanik väitis , et auto käis ennem normaalselr , aga suures õhutorus oli pragu ja ta v6ttis selle ära , et seda liimida. Peale seda enam auto ei käivitunud. Ainult paukus metsikult õhupuhastisse. Kohapeal selgus , et altpoolt ta oli jätnud panematta vooliku , mis läheb suurest õhutorust kuhugi plokikaande kuhugi nagu pihustite alla kanalisse. SAi see külge pandud ja auto hakkas kuidagi käima , ainult et tunda on, et ei saa päri kütet kätte. Käivitades viskab korraks ilusti käima ja siis sureb välja. Kui aga gaasi anda , siis käib niikaua kui sujuvalt gaasi lisada kui aga pedaali paigal hoida , siis sureb välja. Sai siis niimoodi koju ära sõidetud , et koguaeg tuli gaasi vajutada ja lahti lasta. Muidu nagu pöördeid üles ei v6ta. Kui aga hoida pedaali poole peal näiteks , siis v6tab korraks tuurid üles ja siis langeb kohe pöörded maha.

Ostsin nyyd kasutatud pritsepea , millega olevat auto töötanud. Ainult see kobakas , millele läheb pistik kylge oli puudu (juhtsurveregulaator vist?) , selle võtsin vana pritsepea küllest.

Selle pritsepeaga ka auto ei taha käivituda , aga kui käivitub , siis töötab alates 2000 pöördest , sealtmaalt ja üles käib nyyd ka gaasi pumpamatta. Sõidab ka mingitmoodi , aga samamoodi gaasi andes nagu ei lähe hästi ja kui nagu siis gaasi õrnalt tasgi lasta , siis nagu korraks on tunda , et õhu/bensu vahekord on paigas ja sööstab nagu minna hetkeks. Muul ajal ikkagi paugub õhupuhastisse.
Tegin prooviringi ja vist sai bensiin otsa . Igaks juhuks tõin bensiini juurde , aga enam ei käivitunud üldse. Aku sai tyhjaks ja sai isegi t6mmatud , aga enam ei tule törtsugi. Gaasiga mängides mõne paugu nagu teeks vahepeal.

Rihma märgid lähevad kokku ja jagajakaane alt vaadates on rootor ka paigas, seega süüte vea välistaks.

Milles võib viga olla?
Alles jäävad siis veel :
1)pihustid
2)see kobakas pritse külles
3)bensiinipump?

Küttekulu 30+ liitrit/100km.


Oskab keegi lahendust pakkuda kuidas see asi tööle saada v6i mida kontrollida?

Edit: Kaalusin ka pritse asemele karburaatorit aretada , aga paistab , et sellel mootril pole see v6imalik. !.8 pritsega variandil on veel plokis olemas bensupumba jaoks koht , aga sel juba mitte. KAs olex veel mingit võimalust kuidas karburaatorit toita?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Elektriline bensiinipump, karburaatori toiteks lahendaks bensiini etteande probleemi karburaatori paigalduse puhul. Endal üks selline olemas. Kindlasti liigub neid pumpasid ka.
Saan asjast õieti aru, et tegu mehhaanilise pritsega? Seal lisaks pritsepeale ka mehhaaniline juhtrõhuregulaator jms...
Audiclub-i foorumist vastust ei saa? Oleks vast mõttekaim küsimise koht...
Vasta
#3

(15-08-2012, 22:44 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Elektriline bensiinipump, karburaatori toiteks lahendaks bensiini etteande probleemi karburaatori paigalduse puhul. Endal üks selline olemas. Kindlasti liigub neid pumpasid ka.
Saan asjast õieti aru, et tegu mehhaanilise pritsega? Seal lisaks pritsepeale ka mehhaaniline juhtrõhuregulaator jms...
Audiclub-i foorumist vastust ei saa? Oleks vast mõttekaim küsimise koht...

Nu vot , see elektriline pump maksab uuena liiga palju ja mul hetkel ei tule küll pähe yhtegi sõiduautot , millel selline lahendus tehasest peal v6iks olla ja mida lammutusest näiteks saada oleks.

Samuti tuleks plokikaane ja kollektori vahele flants meisterdada , kuna karpa kollektor ei kata kinni pihusti avasid.

Mehhaanilise pritsega jah , õhupuhastil on peal selline asi nagu diislil , nagu jagaja bensiinile. Ke -jetronic peaks selle asja nimi vist olema.

Audi foorumiga on nigel lugu , info seal millegipärast ei liigu. Mootori alaosas on igal leheküljel kellegi teema , et audi 80/100 ei käivitu , aga enamikele neist pole keegi vastanud.


Mõtlen siin endamisi , et äkki põhjustab seda minu asja vigane bensupump. Oleksin nagu kuulnud , et sel mehhanilisel pritsel on suurema rõhuga pump kui tavalisel elektroonilisel ja kui rõhk pole piisav , siis ei pidavat enam pihustid avanema.

Samas keerasin pealevoolu toru lahti ja sealt pritsis küll sutsaka , aga aru ei saa nüüd silmajärgi , kas see oli 2 või 5 bar?


Ma siin veerisin õpetust nende testimise kohta ja tuleb mõõta siis vasakulpool asuvast pistikust pritsepeal pingeid. Nimeks on sel asjal airflow potentiometer. Et see siis annab ajule infot selle siibri asendi kohta jah? Aga millega aju kütuse kogust määrab? Kas sel peaks kuskil lambda ka olema?


Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

Kui vene keelt valdad, on SELLEL lehel päris palju kirjandust K-E Jetronicu kohta. Natuke Boschímaa ja inglise keeles kah.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5

See pritse on guliibinite aretamiste suhtes liiga keeruline + vidinad on kallid+ igasugu muutusi ei võta aju omaks, kui vigu pole kustutatud(mistõttu tuneeritakse asjad täiesti võsa vahele).
Esimese asjana oleks vaja sul vilgukoodi lugeja kokku panna, ilma selleta ei tee midagi. Muidu ei saa aju aru et asjad on paranenud, + koodide järgi saab natukegi teada mis viga võiks olla.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

Tõenäoliselt kõige ökonoomsem viis on Kulibinlus lõpetada ja viia auto inimese juurde, kes autodest midagi ikka jagab.

Eelmine omanik võib rääkida kõikvõimalike toredaid lugusid, nende tõe sisaldus on minimaalne. Jupphaaval asju ostes ja neid järjest vigasemate vastu vahetades (ainus kinnitus vidina töötamise kohta on tema omakasupüüdliku eelmise omaniku kinnitus) viib ainult suurte väljaminekute ja mittetöötava autoni.

Nii et kogu raha ja leia mõni asine inimene, kes asja jagab ja laseb tal see mootor/sissepritse üle vaadata. Algses postituses kirjeldatud viisil jätkamine ei näi ühestki otsast mõistlik.

PS Auto omamine nõuab rahalisi väljaminekuid. Vahel väga suuri. Sellega tuleb kas leppida või leida mingi muu transpordivahend, mille ülalpidamise kulud on pisemad. Pooletoobise hoolduse ja remondiga saab vaid pooletoobise sõiduki.

Ja silma järgi mõõdetakse sellesamuse pikkust...daamide poolt. Muudeks mõõtetöödeks on vastavad abinõud.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

(16-08-2012, 10:29 AM)Tegelane5 Kirjutas:  See pritse on guliibinite aretamiste suhtes liiga keeruline + vidinad on kallid+ igasugu muutusi ei võta aju omaks, kui vigu pole kustutatud(mistõttu tuneeritakse asjad täiesti võsa vahele).
Esimese asjana oleks vaja sul vilgukoodi lugeja kokku panna, ilma selleta ei tee midagi. Muidu ei saa aju aru et asjad on paranenud, + koodide järgi saab natukegi teada mis viga võiks olla.

On selle koodilugeja meisterdamiseks õpetusi kuskil?

Aju ei võta omaks? Pritse pea külge läheb ju ainult kaks juhet 1) selle siibri asendi potekas ja teisel poolel siis see surveregulaator. Teoreetiliselt kui aju v6i andurid segast peksavad , siis sellelt juhtme tagant ära tõmmates peaks asi mingitmoodi ikka käima. See asi peaks käima ka ilma ajuta.

Sest kunagi aastaid tagasi ostsin sellise , pumbale oli otsevool peale pandud ja sõitis. Viga otsides selgus , et aju kaitse oli ära oksüdeerinud pealt.

Mõelge kaasa ja andke nõu . Mulle praegu tundub järeldades ja mõeldes , et siiski viga on kuskil mehhanilises pooles.
1) pump
2) surveregulaator on umbe läinud
3)pihustid
4) ostetud pritsepea on ka peetis.

St , et mina ostsin auto , mille vea tekkimist oli müüa kirjeldanud üldse abi palumisel foorumis ennem üldse kui me äri tegime.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=114354

Pole midagi targemat teha
Vasta
#8

http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...c&start=15

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#9

Kas see takisti peab täpselt 1k. olema või see on selline takisti mis on selleks , et led 12v pealt maha ei kärssaks?

Ma siin kohe leiaks komponendid , aga pole millegiga takistite takistust mõõta.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#10

Et LED maha ei põleks, ei pea täpselt 1K olema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#11

Ma ei tea Audi spetsiifikat, kuid üldiselt peab KE-Jet elektri puudumisel edasi toimima K-Jetina.

Igasugused paukumised jms ei ole purtsu süü. Seal on midagi valesti süüte/gaasijaotusega.

KE-Jeti bensiini surve peab olema 5+ bar. Ning ilma mõõtmata seda ei defekteeri. Pihustid on juhmid düüsid, nemad ei hakka nii lihtsalt nöökima.

Puudulik surve võib küll sarnaseid probleeme tekitada.

Kas Audil on ÜPR eraldi või mõne juhtkomponendi koosseisus?
Vasta
#12

No organiseerin uue pumba kohe , siis proovib uuesti.

Mina väidan , et paukumine on tekitatud lahjast küttesegust.

Sest kui alt on tdc , siis ülevalt nuka kriips kohakuti ja jagaja rootor näitab esimest silindrit.

Mis see üpr on?
[Pilt: 0889752619fad1.jpg]
[Pilt: fault_light_connectors.jpg]


Kas sul mitte led skeemi peal valetpidi ei ole?

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2098841

Leidsin sellise õpetuse , aga seal on kirjas , et igakord peale süüte väljakeeramist kustuvad kohe veakoodid ära?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

ÜlePingeRelee. MBomanike suurim nuhtlus - selle kärvamine pühjustab mitmeid huvitavaid efekte.

Lahja segu võib teoorias aevastama ajada küll. Aga see pole paukumine...

Vilgukoode hakati laialdaselt pruukima üsna hilja. Sinu viidatud foorumiski märgitakse, et 1989 Californias ja veel mõnes kohas. Oled kindel, et Sinu tõbisel vilgukoode näeb?
Vasta
#14

Tundub , et mul neid koode ei vilguta. Pannes ledi plussi ja aju klemmi vahele hakkab see lihtsalt põlema. Lastes aju juhtmele massi ei juhtu midagi.
(16-08-2012, 13:40 PM)v6sa Kirjutas:  Vilgukoode hakati laialdaselt pruukima üsna hilja. Sinu viidatud foorumiski märgitakse, et 1989 Californias ja veel mõnes kohas. Oled kindel, et Sinu tõbisel vilgukoode näeb?

Ma saan aru , et alaets 1989 californias on see check tuli armatuuris ja vanematel ja ülejäänutel on need pistikud armatuuri all.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#15

ostsin audi 90 mis ei töötanud. omaniku sõnul käivitus ja töötas mingi 40sek ja siis suri ära. uuesti käivitades sama jama. gaasi andes paukus ja susises ja ei läinud pöördesse. kui kõik trikid olid tehtud meenus filter mis on pritsepeasse sisse tuleva stutsi sees-siuke peenike sõel.puhudes käis õhk läbi aga bensiin ilmselt mitte. koukisin selle sõela sealt stutsist välja ja oh imrt-masin töötas nagu peab! pikk ja igav jutt aga vaata seda sõela seal. ehk on selles jama...
Vasta
#16

Selle sõela v6tsin esimese asjana välja. teine sõel on juhtsurveregulaatoris , see samuti puhas.

Prooviks said pihustid välja võetud. Kui käivitada ja siis käega seda siibrit liigutada , siis pihustavad kütet küll. Kokku pannes ikkagi käima ei lähe. Topkaga läheb käima ja siis miskil suurtel pööretel käib natuke aega ja siis sureb välja jällegi. Ei tea , enam m6istus peale ei hakka. Kas siis on surve ikka madal , v6i on lahja segiga sõites mootoris endas miski ära põlenud. Kuigi kompressiooni tundub , et on .

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

siis mõõda bensu surve ära! mul mersu kutsikas hakkas sellist jama tegema kui surve nõrk oli. vahetasin pumba ja jama kadus.
Vasta
#18

(16-08-2012, 16:58 PM)Killer666 Kirjutas:  ...
Kas siis on surve ikka madal , v6i on lahja segiga sõites mootoris endas miski ära põlenud. Kuigi kompressiooni tundub , et on .

Tundumine ei tähenda midagi. Hakka ometi mõõtma, kaua Sa ennustamisega ikka tegeled.

Paduhõre mootor, auk kolvis või lahinal lekkivad klapid võivad ottomootoril väga huvitavaid efekte anda.
Vasta
#19

Vaata kui näiteks suvalisel autol lamda v6i õhulugeja tagant ära tõmmata , siis automaatselt hakatakse rikast segu andma. Miks seda lahjat segu nii hirmsasti kardetakse?

Eeldame , et müüa rääkis päris juttu , et peale selle nn. kilpkonna lappimist enam käima ei hakanud , vaid paukus ja turtsus , kuna alt oli yk väike vooli lahti ja sai lisaõhku - segu läks lahjaks. KAs siis selle lahja seguga ei võinudki seal mootoris miski saba anda?



Pole midagi targemat teha
Vasta
#20

Aga kütusesurvet ikka igaksjuhuks ära ei mõõda eks...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne