Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Vaatsin siin mosse pilte ja ei leidnudki sellist armatuuri , nagu mul ühel oli ja tekkis küsimus, et kas too oli mingi exporti või mingi haruldasema variandi oma?.
Vot sellel oli nii , et reas oli 5 "kella" , järjestus oli selline nagu praeguselgi , aga kolmas oli tahhomeeter ja viies oli suur analoog seieritega kell .
Tahate öelda , et oma aretus , aga need kellad olid täpselt samasugused nagu ülejäänudki.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Inimesed, kui teil on auto, tehke selle kasutamise aja jooksul tast mingid pildid ka! Siis ei pea teisi surnuks jutustama, milline see oli, ükski pilt räägib juba rohkem!
Eelkirjeldatud armatuur oli 100% isearetatud. 2140 armatuurid olid aastatel 1976-1988 kõik peaaegu identsed.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(29-08-2012, 23:48 PM)flanagan Kirjutas: Päris kindlasti oma aretus.Tead ,vene autode kohta on piisavalt palju materjali(inffi siis),eriti selle perioodi kohta.Jah-tõesti ei saa tead mis aasta veebruari mingil päeval pandi karbile liis ja millal mitte.Aga see armatuur oma põhiosas muutunud pole.Aga olen ise ka näinud 5 kellaga armatuuri.Sõbra autol.Ja kui nüüd aus olla siis tahhoka sihverplaat oli minu tehtud,kella oma sammuti.Et näeksid teistega samased välja
Flanagan
Noojah. Äkki oligi siiis see Sinu tehtud. Kell ja tahhomeeter oli minu nägemistmööda justkui tehasest tulnud.
Oli too mosse vist punane ja katuseluugiga.
Pole midagi targemat teha