Paneks siis sellise ülestähenduse, et võiduajamisel soovib mõõtu võtta ka Team Granada kooseisus:
Taivo Laherand (Cyllionu) 53337441
Ford Granada Coupe MKI 1976,
kooseisus esialgu 2 tegelast, kes ka ööbivad ja massina number olgu 32
GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2012, 19:17 PM ja muutjaks oli margusk70.)
Teade!
Tähesõidu võistlusnumbreid jägatakse teisipäeval s.o. 11.09.2012 Rahumäel Alfredi Pubis al.kl. 19.00 - 21.00.
Kes tahab oma nr.-i enne starti kätte saada tulgu sinna.
Tähesõidule regamine ja osalustasude(ka majutuse) maksmine lõppeb täna kl.00.00.
Kellelt pole esmaspäeva(10.09.2012) hommikuks raha laekunud, arvatakse osalemis nimekirjast välja.
Osalejatele!
Et rajal lihtsam oleks võtke kaasa maanteede kaart ja lisage sõidukile ohtralt lisavalgustust. Ühel lisakatsel on abiks ka stopper.
Korraldajad
VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2012, 07:33 AM ja muutjaks oli juweel.)
Nagu kiuste selle SÕIDUGA
Järjekordselt otsustas kaardilugeja alt hüpata.
Hetkeseisuga siis pakkuda vaba koht Camaros.
Ei tahaks sõitu ära ka jätta,kõik nagu makstud juba.
Mõned ööbijad on olude sunnil ümber asustatud, kuna eelmise nädala lõpul lõhuti külastajate poolt ära paar 3-st tuba ja kottetz.
Loodan, et peale meie külaskäiku jäävad toad terveks ja majad püsti.
Asukohta vahetasid:
Sulev Aaslaid - nüüd 2-ne tuba nr. 8
Andre Kula - nüüd 2-ne tuba nr. 9
Andres Kukk - nüüd 2-ne tuba nr. 15
Ervin Kroon - nüüd 3-ne tuba nr. 39
Heikki Riim - nüüd 3-ne tuba nr. 45
Toomas Vannas + Madis Laupa - nüüd maja nr.6
Keiu Ruus - nüüd maja nr. 14
Jaan Heinmäe - nüüd maja nr. 8
VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
23 tundi ja 58 minutit stardini. Nagu ikka, kõige vajalikumad instrumendid lakkasid töötamast, sõita tuleb tähtede järgi (loe, pimedas raskestiloetava originaalodomeetri, mille näidust tuleb 20% maha arvutada). Tõotab tulla põnev nädalavahetus.
(14-09-2012, 00:10 AM)zazik Kirjutas: 23 tundi ja 58 minutit stardini. Nagu ikka, kõige vajalikumad instrumendid lakkasid töötamast, sõita tuleb tähtede järgi (loe, pimedas raskestiloetava originaalodomeetri, mille näidust tuleb 20% maha arvutada). Tõotab tulla põnev nädalavahetus.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2012, 09:24 AM ja muutjaks oli wax.)
Olen erinevate autodega enamus talverallisid ilma täpse või töötava odomeetrita läbi sõitnud, pole miski võimatu!
Minu auto kliirens sai nädalavahetuseks tõstetud 4cm-lt 18cm-le, ootame nüüd ööseks paljupalju kände!!!
Loomulikult pole võimatu, sellesama Golfi näidiku järgi sai ka eelmine talveralli sõidetud (pluss seal keris ju ratas pidevalt ringi, seega oli viga veel suurem).
Ma normaalse odomeetri/tripmeetriga pole ühtegi sõitu teinud, aga hirmsasti tahaks proovida. Tavaliselt ta töötab, ainult enne rallisid läheb puhkusele
Supp'i alfaga sõites tuleb alati arvestada mõõteseadme eksimuse ja potensiaalse katastroofilise rikkega. Samas Hiiumaal sõitsime 10% eksimusega päris täpselt. Õhtul näeme...
eile sai käidud siis ülevaatusel. karpad ja süüde paigas, rooliotsad ja sarniirid tahavad kiiremas tulevikus vahetust, pidurid nii ja naa, kässarit polnud ja siis lendas piduri toru ribadeks, Rooste raibe oli ta ära närinud. Varsti uuele katsele !
Kurat, mul läheb kahtlaselt hästi, hakka või muretsema.
Kõik vajalikud vidinased olen tööle saanud, eks näis kui kaua nad kestavad. Ainult üks tagumine ratas on omandanud soovi auto küljest irduda, eks näis kauaks jätkub autol tahet teda kinni hoida...
Oskab keegi äkki midagi head soovitada, kuidas suurendada ratta allpüsimise tõenäosust, kui 2-l poldiaugul on keermed maas.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2012, 17:43 PM ja muutjaks oli Hangover.)
(14-09-2012, 17:09 PM)zazik Kirjutas: Oskab keegi äkki midagi head soovitada, kuidas suurendada ratta allpüsimise tõenäosust, kui 2-l poldiaugul on keermed maas.