Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
20-09-2012, 10:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2012, 10:52 AM ja muutjaks oli
myrakaru.)
Tekkis lõbus küsimus - kas väikelapse vedamiseks külgkorvis tuleb sinna kah uute reeglite järgi turvatool sättida? Ja mis teha kahe väikelapse puhul - kuna motika passis ametlikke istekohti kolm ja ema tahab kah kaasa, siis teine laps jääb maha?
Nojah, möödas vist veneaegne igapäevapraktika, kus korvis võis olla ema ja laps või kaks last korraga...
Sõidab see pere nagunii igapäevaselt autoga ja küsimus eelkõige teoreetiline. Ja lisaks tuleb selliseks ekstravagant jalutuskäiguks valida mõni metsatee või vaikne aedlinn, kus liiklus olematu ja kiirus väike.
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Kui passijaärsed istekohad on hõivatud, vast tohib siis korvis ka lapse sülle võtta - nagu autoski? Parem lugu on aga kas väikelaps (süles või siis turvatoolis?) peab ka kiivrit kandma?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 443
Teemad: 19
Liitus: Jun 2002
Maine:
9
Peab ka laps kandma kiivrit, ja täpsemalt kinnirihmatatud motokiivrit. Aga miks ei peakski?
Postitused: 101
Teemad: 27
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Mina olen ka pikki sõite teinud kaks last külgkorvis,seda on näinud politsei ja ei ole öelnud midagi.Maanteel politsei ütles kui lapse jalad ulatuvad jalatugedele võib ka juhi taga istuda.Seaduse järgi on juhi taga alates 12. eluaastast.
Kõike mida teed,tee hästi!
Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
Nonäed, vast ei olnudki külgkorvi remondi käsile võtmine halb mõte.
Ats - ehk valgustad, kuskohast need kiivrid said? Väiksemale on vist villamüts kah pähe jäetud..
Postitused: 4,677
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Korvil võiks tuuleklaas ees olla palju mõnusam sõitu nautida.
Postitused: 3,020
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Täiendaks pisut seda tuuleklaasi arutelu.
Paned tsiklile klaasi ette - puhub tsikli eest osa tuult/vihma otse korvi. Paned korvile klaasi ette - puhub korvi eest osa tuult/vihma juhile vastu külge. Kui paned mõlemad klaasid ette, siis toimuvad mõlemad eelnimetatud jamad, kuna klaasid on lihtsalt erinevatel tasapindadel. Olen kõiki neid variante katsetanud nö. originaal klaasidega., mis on sümmeetrilised ja kumerad. Minuarust ainuke normaalne lahendus oleks paigaldada pisut kandilisema kujuga klaasid, mis paneks rohkem rõhku tuule/vihma üles, mitte külgedele suunamisele. Kuna selline lahendus jääks kõikide olemasolevate ümmarguste disainielementide taustal ülimalt rõve, siis eelistan klaase mitte kasutada ja seda isegi talvel. Liigset kola vähem, mis võib katki minna.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 110
Teemad: 4
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Tuuleklaasidest veel-omal ajal Jupiter 4-ga originaal korviklaasiga võttis mäletamist mööda tuulekeerise klaasi taha, klaas ise oli suht kandiline. Praegu soolorattaga on ees Givi klaas kuna käin tööl hommikul vara ja õhtul hilja, on soojem küll aga klaas paneb kiivri kohisema.Olen proovinud kallet sättida aga tulemuseta, see on miinus mis käib pikemal sõidul närvidele.
Postitused: 4,677
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Mul vanamees terve elu klaasiga sõitnud,ilma ei tahtnud kuidagi.Ratta enda klaas oli kodu pliidil soojast peast painutatud ikaruse mingi klaas.Korvi klaas oli hingede peal ja sirge.Praegugi kuskil lakapeal vist olemas.Kui midagi suuremat oli korvis siis klaasi kõrgus vastavalt paika ja väga hea oli.Kunagi sugulane arvas ka ,et tühja seda klaasi vaja 3 km pidas vastu siis nõudis peatust ja klaasi üles tõstmist.