vahepeal aega palju mööda läinud ja tundub, et ka talv on varsti ära läinud.
hetkel veel paugutab vist korra külmaga aga märts on juba kevade algus ja lisaks sulaveele hakkab ka omal mõte rohkem "voolama"
sai vahepeal hangitud natuke 3mm leht-materjali, et katta tiisel pealt alumiiniumiga sinna siis tuleb varuratta hoidja/kate ja ka gaasiballoon.
samuti materjali, et teha põhja alla matkalauale sahtel s.t. matka laud sai kah hangitud.
veel sai lastud väänata mõned kõverikud ja nendest siis kokku keevitada varuratta kate sama teed läks ka laua sahtel keevitusse.
tellitud ja käes ka udutuli ja numbrituli ehk nüüd saab hakata koostama ka detaile tagumise stange ehitamiseks.
ideeliselt peaks see tulema 2 paraleelset toru ~diam 50...60mm
vahega ~40mm
kahe toru vahele jäävad siis varjule tugijalgade keeramise poldid ja sinna vahesse (keskele) tuleb ka udutuli.
stange hakkab liigendiga alla "kiikuma" ja stange taha käru põhja alla varjub matkalaua sahtel.
Stange oli algselt mõttes roostevabast aga nüüd pigem alumiiniumist.
mõni pilt kah siis:
painutatud kaartest täpselt poolkaarte "mõõtmine"
varuratta kate - valmis keevitatud, hakkab keskelt hingede peal lahti käima, vaja veel katta plekiga.
laud siis sai selline kerge, lihtsalt käsitletav, ilmastikukindel, kompaktne ....
http://www.reimo.com/en/910537-universel...est_90x60/
ja numbri ning udutuli siis sellised - mõlemad LED
(26-10-2012, 12:33 PM)Basilio Kirjutas: Küsin sportlikust huvist, kas talveunes suvilas mõni küttekeha ka hingitseb ja hallitust-kopitust eemale hoiab? Või kuidas suvilate talvine hoidmine üldse käib? Endal kogemus puudub.
puudub see kogemus ka mul noh peaaegu nagu hakkab juba tulema
ei tea mis saab kui kevadel ukse avan - loodan igaljuhul paremat
ega seal palju miskit juhtuda ei saa - näeme vaatame varsti
suurtel matka-autodel/haagistel ikka jah tehakse vahepeal kütte päevi ja ventileeritakse samuti kasutatakse niiskuse imajaid