Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Tsentrifuug püüab lisandid kinni? Scania´d jooksevad üle miljoni kilomeetri, kõik on tsentrifuugidega. Vähemalt kolmanda seeriani, uuemaid ei ole näppinud. Ja seda lisanditega lääne õliga.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
02-06-2012, 12:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2012, 12:56 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kuii nii, siis olen lihtsalt ära hirmutatud, või ei võta Scania tsentrifuug niipalju pöördeid üles? Nt D-20`l 6000p/min.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Põkal siduriga mingi anomaalia,tagurpidi 10 cm kõrgest ukse lävepakust vaja üle sõita,et garaazist välja saada.Hooga tulla on ok,aga kui vaja vaikselt tulla siduriga mängides siis olles täpselt uksepaku ees põkal sidur lahti käik sees masin paigalt ei liigu,kärsahaisu tunda pole.Sidurikäppadel ja survelaagril ca 3mm pilu.Põllul tagurpidi mäkke tõusta kohalt võttes seis sama.Sidur võtab ka üsna ülevalt.Oskab mõni targem diagnoosi panna?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui Su masinal käppade ja survelaagri vahel vahe sees, siis pole muretsemiseks põhjust. Siduriketas kohe kindlasti kulunud pole. Kulunud siduriketta esimene tundemärk on just see, kui vahe käppade ja laagri vahel ära kaob ja sidur hakkab nagu vormelil võtma juba esimese sentimeetri juures. Siin pigem vaja hoovastikku regullida. Tõenäoliselt lõtkud annavad tunda.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
`Pluss läheb ampermeetrisse, vene B peaks olema starteri ahela blokeering ja see kolmas on mass, mille külge ühendad laadimise märgutule. Märgutule teine juhe on kogu aeg plussiga ühenduses.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Plaanis põkal vasakpoolse riputõste jagaja taha panna lisasilinder mis liigutab puhuri visketoru.Selleks kolmikkraan vahele,aga kas piisab ühest kraanist või peab kaks kraani olema?Tööriistamarketis saadaval59€,trabifleks pakub 26€ tk.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Sama arvan isegi,aga trabifleks väitis,et ühest ei piisa.Seepärast uuringi.
Postitused: 264
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
2
Kas põhjenduse ka said miks pead 2 panema? Või läbimüügi suurendamine.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
11-10-2012, 17:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2012, 19:02 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Põhjenduseks,et muidu ei hakka tööle.Samas teisele torule ka mingi kolmik vahele vaja,peab uurima palju hinnavahe kolmiku ja kraani vahel on.Samas uus küsimus,et mis torust trass ette vedada?Kas tavaline veetoru sobib või on mingi spetstoru?
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
12-10-2012, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2012, 10:37 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Veetoru kannatab 10 bar. Põksinäks peaks 160 ikka välja puhuma...
Voolik on odavam ja valutum.
Töötab küll, kuid vaid ühtpidi. Ehk survet saab anda vaid kolmikkraani poolt. Mis juhtub teistpidi survestades, sõltub konfiguratsioonist. Ehk nõrgim lüli annab järele...
2 kolmikkraani on kindel, et töötab vaid valitud silinder.
Kahe kolmikkraani asemel tasuks mõelda jaguri väljavahetamisele (või lisajaguri paigaldamisele).
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Esisilla käänteliel korralik loks miski 5mm kindlalt.Kui keeruline neid pukse vahetada on?Kas kodus põlve otsas on reaaalne opereerima hakata?
Postitused: 22
Teemad: 0
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Nii, ustav põka on teeninud juba ca 30 aastat meid, nüüd hakkab ära langema. Ja kuna olen nö uuema generatsioon esindaja siis tahaks korralikult taastada. Kõige suurem mure hetkel on mootoriga. Varem suitses koormuse all, nüüd suitseb iga väiksema gaasi vajutusega. Huvitav on asja juures see, et käima läheb starterist poolest pöördest. Seega talvel tahaks mootori korda teha. Aga selleks tahaks teada, mida oleks vaja silmas pidada(nö eelarveks). Ise vaatasin pmkaubamaja.ee järgmisi asju:
* hülsid,kolvid,rõngad x 2
* kepsusaaled
* raamisaaled
* plokikaane poldid
* sisselaskeklapid
* väljalaskeklapid
* väntvõll( arvatavasti läheb lihvimine kallimaks kui uus on)
* mootoriotsa tihend
* mootori remontkomplekt
Huvitab veel see, et kui gaasi andes suitseb( sinist) kas siis võib olla viga midagi pihustitega? Või on õli rõngad omadega läbi.
Ühesõnaga, igasugune arutelu mootori kapitaalremondist on teretulnud!
Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Oma põkal sai küll mootori remont tehtud ja tuli ikka odavam kui uus mootor soetada. Sis läks uus väntvõll, kolvid, rõngad, õlipump, saaled, hülsid. Pihusti otsad läksid vahetusse nign stendist läbi ning tuli ikka kordades odavam kui uued pihustid osta. Ja selle poole väntvõlli kohta ei oska miskit halba õelda, aru küll pole saada et vibraks rohkem. Kui raha käes siis võid uue osta kui aga vähe siis tasub ise see remont ära teha, ei ole seal miskit keerulist.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Palju õli 10 mototunni peale kulub?
Mille järgi see sinine vine lõhnab? Hapukas lõhn on põlemata kütus (pihustite probleem), õli põlemise lõhna tunneb vast iga tehnikainimene ära...
Enne lammutama asumist võta pihustid maha ja lase korda teha. Kui ei parane, on vähemalt need tükid korras uue mootori tarvis.
Kui tahta kindel olla, tasuks ka KSP kohe ära stendida-korrastada lasta.
Ühtlasi laena samast kohast kompressomeeter ja mõõda mootorist surved - kui need on ikka 20+, siis ei pruugi uued tükid oluliselt juurde andagi (viitan vene varuosade olematule kvaliteedile).
Mootoriremont on suur ettevõtmine, millest tõuseb tulu vaid siis, kui asi ikka paremaks läheb.