01-11-2012, 00:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2013, 21:29 PM ja muutjaks oli Klein.)
Tervist.
Alustan seda nagu ilusad lood ikka alguse saavad.
Ühel ilusal suvepäeval, 20. augustil 2012 sõitsin tuttava juurde lootuses tema jutu kohaselt oma Jawa 360'nele varuosi saada. Tema kui tehnikast vähejagav inimene ei osanud 20 aastat seinaääres seisvast Jawast midagi arvata või öelda "vanaraud" tema sõnu tsiteerides. Vaatasime mõlemad seinaääres seisvat vanaraua hunnikut ning ütles mulle, et see väheke vanem pill, ei usu, et sealt midagi minu omale võtta oleks. Väike muie näol ütlesin, et midagi ei tahakski sellelt ära kakkuda võtaks terve tsikli kohe. Lasin kaks kuud mõelda tal hinna ja kõige muu nimel, 23. oktoobril konkursi raames "Toome talendid koju" saigi ta sealt talle omase "vanaraua" hinnaga välja kaubeldud. "Palju ta eest ikka saab, 50 eurot võib olla kõige rohkem saab."
Vastuseks sain sellele, et tulge järgi enne kui kellegil veel vaja midagi teha sellega. Pilti ei õnnestunud teha sellest, kuidas ta seal seina ääres seisis, eterniidi ja kile hunnik peal, pluss veel 2 vana külmkappi nõjatumas sinna peale. Kiiresti koju, käru taha ja tulema sealt.
Täpipealt sellises konditsioonis oli ta kui mina ta omale sain. Natukene roostet, natukene sammalt. Mis seal ikka passida, mootor raami pealt maha ning väike pilk kolvi seisukorrale silindris. Vahemärkusena lisan, et spidomeetri peal on 2000 kilomeetrit.
Mootori vasakpool on seisnud seinapool, ning lumi ja vihm, päike ja muu soga, mis sealt taevast tuleb on kahjustanud ainult paremat poolt. Kolb on sees nagu uus, rõngad liiguvad, pole korralike töötamise jälgegi näha. Paremal pool vähekene roostet ning silinder tuli raskemalt maha. Aga mitte midagi hävitavat.
Kui midagi jälle uut saan või ära teen uuendan seda teemat. Kuna Google andis ainult ühe tagasihoidlku teema Jawa Peraki kohta automoto foorumis ja kogu Eestis, mis oli ka küsimus kui palju neid Eestis on, siis tuligi mõte, et võiks oma tegevused siia kirja panna teistele vaatamiseks.
Laen kõik pildid vaatamiseks kuhugile üles, postitan selle lingi siis siia.
Alustan seda nagu ilusad lood ikka alguse saavad.
Ühel ilusal suvepäeval, 20. augustil 2012 sõitsin tuttava juurde lootuses tema jutu kohaselt oma Jawa 360'nele varuosi saada. Tema kui tehnikast vähejagav inimene ei osanud 20 aastat seinaääres seisvast Jawast midagi arvata või öelda "vanaraud" tema sõnu tsiteerides. Vaatasime mõlemad seinaääres seisvat vanaraua hunnikut ning ütles mulle, et see väheke vanem pill, ei usu, et sealt midagi minu omale võtta oleks. Väike muie näol ütlesin, et midagi ei tahakski sellelt ära kakkuda võtaks terve tsikli kohe. Lasin kaks kuud mõelda tal hinna ja kõige muu nimel, 23. oktoobril konkursi raames "Toome talendid koju" saigi ta sealt talle omase "vanaraua" hinnaga välja kaubeldud. "Palju ta eest ikka saab, 50 eurot võib olla kõige rohkem saab."
Vastuseks sain sellele, et tulge järgi enne kui kellegil veel vaja midagi teha sellega. Pilti ei õnnestunud teha sellest, kuidas ta seal seina ääres seisis, eterniidi ja kile hunnik peal, pluss veel 2 vana külmkappi nõjatumas sinna peale. Kiiresti koju, käru taha ja tulema sealt.
Täpipealt sellises konditsioonis oli ta kui mina ta omale sain. Natukene roostet, natukene sammalt. Mis seal ikka passida, mootor raami pealt maha ning väike pilk kolvi seisukorrale silindris. Vahemärkusena lisan, et spidomeetri peal on 2000 kilomeetrit.
Mootori vasakpool on seisnud seinapool, ning lumi ja vihm, päike ja muu soga, mis sealt taevast tuleb on kahjustanud ainult paremat poolt. Kolb on sees nagu uus, rõngad liiguvad, pole korralike töötamise jälgegi näha. Paremal pool vähekene roostet ning silinder tuli raskemalt maha. Aga mitte midagi hävitavat.
Kui midagi jälle uut saan või ära teen uuendan seda teemat. Kuna Google andis ainult ühe tagasihoidlku teema Jawa Peraki kohta automoto foorumis ja kogu Eestis, mis oli ka küsimus kui palju neid Eestis on, siis tuligi mõte, et võiks oma tegevused siia kirja panna teistele vaatamiseks.
Laen kõik pildid vaatamiseks kuhugile üles, postitan selle lingi siis siia.