02-11-2012, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2012, 23:32 PM ja muutjaks oli altraditional.)
Seoses tänapäevaste elektriautode ja muude ideedega turgatas pähe mõte, et tarbijale, kes kasutab masinal nelivedu ainult siis kui ta lumme, mudasse või libeda peale kinni jääb, võiks olla autos kogu neliveo süsteemi asemel elektrimootorid mis suudavad lühiajaliselt ja mõõduka kiirusega (kuni 10kmh?) tavaliselt mittevedavaid rattaid ringi ajada.
Kombinatsiooni 'lülitatav vahekast, kardaan, diferentsiaal, poolteljed' kaasas tassimise ja parasiit-veeretakistuse asemel on siis kaks suhteliselt väikest elektrimootorit.
Kas sellist rakendust ka kusagil juba kasutatud on?
Kombinatsiooni 'lülitatav vahekast, kardaan, diferentsiaal, poolteljed' kaasas tassimise ja parasiit-veeretakistuse asemel on siis kaks suhteliselt väikest elektrimootorit.
Kas sellist rakendust ka kusagil juba kasutatud on?