Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Väga vahva kooslus. Pildilt ei näe küll, kas paagis ennemalt survet oli, või pumpas tühja paagi täis? Võrdlemisi suure tootlikkusega tundub olevat.
Postitused: 2,658
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
natuke oli survet ka enne, tootlikkus on üsna suur, kui rihm on pingul.
Postitused: 5,068
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
162
Nendest mootoritest on ka foorumis juttu olnud ning kusagil oli viide ka mootori andmeid kandvale lehele. Töömaht peaks ikka alla 200 ccm olema, tähed DL4 on tegelikult vist ikkagi AL4 ja näitavad lihtsalt valudetaili alumiiniumisulami marki.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Tere!
Teatan,et ühes kohas on seismas Deutz statsionaarmootori kere. Kui kedagi huvitab,on asi veel mõne päeva jooksul kättesaadav. Kere on saanud kannatada,eriti seal midagi küljes pole,lamava silindriga,pikkust oli kuskil meetri jagu. Seerianumber oli 138695 KÖLN DEUTZ , Asi sobiks siis kellegile aiailuks...... Kui asja vasta huvi,tel. 56 95 60 13.
Postitused: 2,658
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Statsionaaride teema on läinud talvepuhkusele. Aga vaikselt töökojas ikka tegevus käib. Ühte vana karburaatorit remontides said head ideed otsa. Tegu on siis Deutzi elementaarkarburaatoriga, millel bensiin tuleb altpoolt peale. Nõelklapi asemel on mingi kuuli ja varda kombinatsioon. Kas on keegi sellistega kokku puutunud? Vanadel tsiklitel on ka midagi analoogset. Peale aasta pikkust leotamist õnnestus karburaatori ujukiruum avada ja stutserid lahti keerata. Ujukiruumis on ujuk. Ujukist läbi läheb varras , varda ülemine ots ulatub läbi ujukituumi kaane ja toimib uputusnupuna. Teine varda ots läheb läbi ujukiruumi põhja. Ja seal all on ainult hunnik roostet ......Mulle tundub,et varda otsas on olnud 3mm läbimõõduga teraskuul ja selle jaoks on olnud spetsiaalne pesa korpuses. Kui tasapind tõuseb, siis kuul läheb pessa ja sulgeb bensiini lisandumise. See on ainult oletus.... Karburaatori korpus on pronksist, ujukiruumi kate samuti, ujukiruumi põhjas on ilmselt rauast puks ,millest läbi käib ujuki varras. See puks tundub olema sisse pressitud (ei ole veel lahti saanud). Mõtlesin siin,et puksi saaks välja puurida ja uue teha. Kuidas aga lahendada "nõelklapp"? Ujuki varras on ka läbi roostetanud. Igavesti pikk peab teine olema (120x2mm) , sinna ehk midagi leiab. Aga mida edasi? Kas on kellelgi lähivõtet analoogsest süsteemist? Kas seal on kuul mis peab olema sobitatud spetsiaalse pesa sisse? Või teha mingi kummirõngaga lahendus?
Postitused: 5,068
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
162
2-taktiline, äärmisel juhul 3-ne...
Vähemalt karbussi asjus on mul alibi - on küll just selline karbuss, ainult täiesti teist moodi, kuulikesi ka pole.
Aga pump, räägi parem pumbast! Ja kas silindri veesärk on pealt parandamise mõttes keevitatud, ega see ju vabrikutöö ei ole?
Postitused: 19
Teemad: 8
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
19-11-2012, 22:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2012, 23:01 PM ja muutjaks oli
rm_punt.)
Meil maal tuli lagunenud küüni alt päevavalgele Witte engine works usa co. 6hp statsionaarmootor (umbes ~1920-1925 a.). Niiskuse poolt tiba kahjustatud, aga usun, et sellele saab hääled sisse. Eelnevalt leidsin süütemängu toast kapi otsast ja ei osanud seda selle mootoriga seostada, aga youtubist videosid vaadates tundsin ära tuttava jupi.
Kas keegi oskab õelda mis kütus seda käitab?
Postitused: 2,658
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
27-11-2012, 07:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2012, 07:52 AM ja muutjaks oli
Raudpats.)
Viimasel pildil on jah kolvi õlitustopsik. Olulist vahet ei ole, mis õli sinna panna, peaasi et määriks ja õlitaks. Hüdroõli ei sobi. Tilguti on reguleeritav, alumisest aknast on näha , mitu tilka sekundis kukub. Talvel vedelam õli ja suvel paksem. Tasapind ei ole oluline, aga kuivale ei tohi jätta! Gaasimikseril see anum tundub olema ujukikamber, aga nende piltide järgi ei saa hästi aru. Topkakraanid olid sellistel mikseritel kõigil olemas - käivitati bensiini või piiritusega ja edasi töötas tavaliselt petrooliga. Petrooliga külma mootori käimasaamine on suht lootusetu ettevõtmine. No katsu selgeks teha, kust tuleb kütus peale ja kuhu ta saaks liikuda, ujukikamber peab olema. Sealt edasi siis mingi reguleeritava ava kaudu peab kütus jõudma segukoonuseni.