04-12-2012, 13:56 PM
Paistab et keegi on talverallika hankinud
(02-12-2012, 04:10 AM)Kaasiku Kirjutas: ühesõnaga on see kunagine laialt levinud "tööauto" väga haruldaseks jäänud.
(04-12-2012, 14:36 PM)valdo Kirjutas:(02-12-2012, 04:10 AM)Kaasiku Kirjutas: ühesõnaga on see kunagine laialt levinud "tööauto" väga haruldaseks jäänud.
Ühe sellise kere oli mõned aastad tagasi Kabala lasteaias Järvamaal lastele mängimiseks. Äkki on prargugi veel seal?
(04-12-2012, 16:30 PM)tak35744 Kirjutas:(04-12-2012, 13:56 PM)wax Kirjutas: Paistab et keegi on talverallika hankinudSammalhabemosse vol 2?Üks samblakihiga Moskvitš 412 sõitis talverallil üleeelmine aasta.Pilt(autor:Edel):
(02-12-2012, 04:10 AM)Kaasiku Kirjutas: Selline isend Hr. Mati Heinsarel hetkel valmimas, rääkis ,et otsis taastamiseks sobivat toorikut tükk aega, aga ühtegi sobivat ei leidnud , lõpuks võttis kui õigesti mäletan vist kere sedaanilt , katus ja tagaosa tavaliselt universaalilt ja siis kuskilt taastamikõlbmatu kere küljest oli need plekist "aknad" saanud... ühesõnaga on see kunagine laialt levinud "tööauto" väga haruldaseks jäänud.Hea et tulevatel põlvedel näha milline Moskvitš-433/434 välja nägi! Lugedes millest auto kokkuklopsitud nimetaks seda Nõukoguda Inimese Autoks.Seda mitte pahas mõttes!
(09-12-2012, 13:06 PM)tak35744 Kirjutas:(09-12-2012, 12:10 PM)Killer666 Kirjutas: Kiire guugel ütleb , et number ei sobi.Filmis oli see muhk Numbrid erinevad ja värv ka
(07-12-2012, 22:16 PM)weix1 Kirjutas: Kae imelooma ! Gaz 69 ( Willise) nina, 53 kabiin ja millest kong tehtud on, seda silm välja ei mõõda.Selliseid sai tehtud nii 69 kui 469 ninaga. nina +53 kabiin + neikanttorust karkass ja plekkpeale.Minu käealt ei tulnud kahte samasugust.