T-25 jõuvõtuvõll
#1

Tere! T25-l oleks vaja jõuvõtuvõll tagant ette tuua ,et saaks lumepuhuri ees käima panna.Pöördeid oleks vaja ka tõsta kuni 1000-ni. Mõtlesin panna mingi suurema ketihammasratta traktori jõuvõtuvõllile ja väiksema hammasratta kardaani otsa ning ketiga seda vedama. Kuna pöörlemissuund tuleb ka ära muuta siis peaks panema veel kolmanda haamasratta. Seepärast mõtlesin ,et lihtsam oleks panna mingi reduktor aiste vahele. Nii saaks ülekande viia ühe kardaaniga traktorist reduktorisse ja teise kardaaniga reduktorist kõhu alt ette. Kas kellelgi oleks pakkuda sellist reduktorit või teisi vajalikke juppe? Või on mõni parem idee.
Vasta
#2

Pane parem taha aist otsa teine mootor,parim varjant mingi maasturi mootor.Eelmine talv oli pöörlemissuund ühte pidi ja kardaani tõin esisilla väljavõttest,nüüd ehitasin ümber ja ka pöörlemissuund muutus ja nüüd kardaan tagasilla väljavõttest.Pöörete reguleerimiseks kõigukast.Mul on nii tehtud ja väga hää.Lisaks lisab tagumine pada massi ja sellevõrra lumes ronimine tükk maad parem.
Vasta
#3

Kus T30 esisilla väljavõte tuleb?

Kust T30 esisilla väljavõte tuleb?
Vasta
#4

1)Tasuks mingi suurema mootori väntvõlli ja vahevõlli hammasrattast 1:2 ülekandega reduktor koostada. Suurem hammasratas otse jõuvõtuvõllile istutada ja peaks etteminev võll mööda küll mahtuma. 2)Kui juhtub sobiv 8 nuudiga ketiratas käepärast olema, siis treipingis annab sellega hambuv tihvtratas ise teha. Eelis- reduktorikorpus lihtsam- ei pea õlikindel olema. 3) Tartus tehti T-16m jaoks jõuvõtuvõlle taha. Sama värki annab T-25`l ettetoomiseks kasutada. 4) Eriti tugev ja valmisasi on E-280 etteandetransportööri reduktor, ainult neid liigub vähem.
Vasta
#5

Lattniidukite vms kombaini reduktor, mis nii alla läheb ei sobi kui uurida-otsida samas saab hüdroga ka ringi ajada sinu lahendust.
Vasta
#6

Loomulikult saab nii hüdro kui hammasratastega teha. Lihtsalt asi on selles, et jupid tuleb osta ja otsin võimalikult soodsat lahendust. Kus neid üleminekuid Tartus tehti? Olen ise ka Tartust
Vasta
#7

Hüdro tuleb sul natuke lihtsam ja ka odavam kui tagant ette reduktoriga toomine, vahepukke vaja ja kardaane ja lumepuhuri puhul isegi parem kui kinni tõmbab natuke libiseks, rihmülekanne.

Kinni tõmbab siis jäigalt vedades on tykid taga.

Käigukastist väljavõtet T 25 ei ole vist võimalik ja siduriga sisse välja lülitatavat pukki saab kasutada.

Pane palun pilte ka asjast
Vasta
#8

Minu meelest oli t25l käigukasti küljel ka väljavõtte võll, kaitseks torbik otsas.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#9

Mina võtaks väntvõlli eest otsast.Teeks väikse raamistiku, kardaan või võll, mtz 82 vahepukk näiteks see sisse välja lülitatav ja siduriga ja seda saab pingutada ka ja ratsida kui vaja.

Väntvõlli otsa siis nüüd ei tea,kas võtta rihmarattaga natuke alla sealt või mis teha palju kannatab.

Kui ma ei eksi eest vaadates käib mootor päripäeva ja tagant jõuvõttu vaadates see ka päripäeva seega eest võttes pöörlemisuund ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne