Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Kui ma nüüd järgi mõtlen, siis ainuke masin mis pole kunagi keeldunud käivitumisest on jah käivitusmootoriga, akusid ei tea kunagi uskuda.
Omal just oli auto akuga- eelmine päev käisin tartus ja oli palju külmem, läks nagu naksti käima ja viga ei miskit. Järgmisel päeval kui sisse istusin ja sõita tahtsin polnud seal voolu enam raadio jaokski, oli küljepealt lõhki külmunud =)
Aga kellele mis meeldib, mõttetu vaielda kas parem starter või kutsikas, kõigile meeldib oma..
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
mulle meeldib kui traktor on korras ja läheb käima ja mootor ilusti käib.
Postitused: 27
Teemad: 10
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Mägistarterile ei saa vastu ei kävitusmootor ega ükski starter.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Kui nüüd mägistarterile jutt läks, siis see on päris hea lahendus tegelikult. Ei ole absoluutselt mingit elektrisüsteemi vaja, ei mingeid akusid, ega tulesid isegi. Generaatorist rääkimata. Geneka asemele mõni rullik, mis rihma pingul hoiab ja käivitad kas käivitusmootoriga või siis mäest alla.
Pelgalt teooria, mis selleks ka jääb, vähemalt minu puhul, kuna ei tunne vajadust traktorit ratsida, aga vahepeal tekkisid sellised mõtted.
Almost Again
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Endal on nii, et käivitusmootor töötab väga hästi ja ka suur mootor käivitub käivitusmootoriga normaalse ilmaga hetkega, aga ikka tahaks panna peale starteri, et saaks vajadusel kasvõi paariks minutiks seisma jätta, et näiteks telefonile vastata või naabrimehega paar sõna juttu ajada. Eriti tunnen starterist puudus kevadeti, kui on käsil viljakülv, siis külviku laadimse ajal tuksub niisama, sama on puude veol metsast. Aastate peale kokku ikka käib tohutu aja tühja. Iga hetke pärast lihtsalt ei viitsi käivitusmootoriga jamada ja jääb parem käima, kuigi ega mul otseselt käivitusmootori vastu miskit ei ole.
Mägistarterit saab ka ikka aeg-ajalt kasutatud päevasel ajal, aga muidu seisab masin kinnises kuuris ja mäevõimalus jääb ära.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(22-01-2013, 19:16 PM)v6sa Kirjutas: (22-01-2013, 14:35 PM)Necro Kirjutas: Kui nüüd mägistarterile jutt läks, siis see on päris hea lahendus tegelikult.
Ei ole - ma olen aastaid selle meetodi kaaskannataja olnud ja ei enam. Mis muidugi ei takista sobival hetkel künkalt alla veeredes mootorit inertsstarteriga käivitamast...
Kui jutt juba inertsstarterile läks, siis haaraks sõnasabast kinni, et kas sellist starterit on keegi kasutanud või teab sellest midagi lähemalt rääkida.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Suurepärase häälega V12 diisel. Ja sõjatehnikal vast on vähenõudlikkus tähtsam kui mugavus.
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
See on suurepärase häälega bensiinimootor. Tiigri jõuallikaks on 21- või 23-liitrine Maybach HL230 P45, 700 hobujõudu.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
23-01-2013, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2013, 18:03 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Täpsustuseks: T-34 ei ole kohe kindlasti Jamzi (Jaroslavli mootoritehase) mootoriga. Kaugel sellest. T-34 tankidiisel oli V-2/34. 38,8 liitrit, 12-silindrit. Mootori sünnikohaks hoopis Harkovi veduritehas.
Teemasse minemise korras võiks aga keegi mõelda, mis mootor oli Belarussi esimese jõuallika prototüübiks.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
(23-01-2013, 18:02 PM)Aspelund Kirjutas: Täpsustuseks: T-34 ei ole kohe kindlasti Jamzi (Jaroslavli mootoritehase) mootoriga. Kaugel sellest. T-34 tankidiisel oli V-2/34. 38,8 liitrit, 12-silindrit. Mootori sünnikohaks hoopis Harkovi veduritehas.
Teemasse minemise korras võiks aga keegi mõelda, mis mootor oli Belarussi esimese jõuallika prototüübiks.
A.
Belarusi esimese jõuallika prototüübiks peaks olema vanema põlvkonna Fordi mootor, hetkel täpne mudel meelde ei tule, kuid uurin järgi.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kumba Belarussi,vana või uue?