Tähelepanu, esimeses postituses on nüüd ka Võistlusjuhend!!!
On mõned erisused eelnevate kordadega võrreldes
Nende erisustega seoses on ka muutunud ka mõnede jõuvankrite klassijaotus. Tekivad järgmise "rohelistamisega" esimeses postituses ja need on m-2WD ja m-4WD. Klassid "Moodne", kuhu 2WD hulka ainsana ei pannud Palu Fiatit. Kui Ta ise soovi avaldab võrdsuse või "aususe" huvides, läheb ka see pisike alatoidetud poolakas sinna jõulise Sirjega kaklema
Kummagi moodsa klassi lisakatse tulemused löön lahku ehk siit tulebki KOHE teiste suhtes ebavõrdsete jõuvankrite karistus: Hetkel 5 m-4WD masinat, 100/5*1= minimaalselt 20 karistuspunkti isegi omakeskis lisakatse võidu eest! Seega kahe katse peale minimaalselt 40...
m-2WD hetkel 11 masinat ehk 100/11*1= ümardmisega 9 karistuspunkti ja minimaalne 18.
2WD naturaalsemaid vanakesi on koos naisjuhtidega hetkel 101 ehk minimaalne karistuspunkt katsevõidu eest on 1. Seda veel vaatab, lööb äkki ka naisjuhid lahku aga siis saavad nad äkki jälle kannatada, sest vähemalt siiani on Naised näidanud ennast lisakatsetel enamustest meestest kõvasti kiirematena ehk parimad nende hulgast saaks lahku lüües selgelt liigselt karistada.
Kuhu lähevad aga tsiklid, keda on kolm õnnetukest... seda ka mõtleb.
Raskemat tehnikat on hetkel 33 isendit (Veo, Buss ja 4X4) ning need oleks aus panna kokku ehk minimaalne karistuspunktide summa tuleks hetkeseisuga 6.
Kõigil klassidel on viimaseks jäänu karistuspunktide summa 100, üle selle keegi ei saa saada... see ongi selle valemi kavalus
Ja see mõjutab oluliselt, kui mitu sama klassi jõuvankrit reaalselt katse finišeerib!