Postitused: 442
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
Tasakaalustamise mure hakkab mullegi lähenema.
Eino
Postitused: 2,097
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
25-01-2013, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2013, 11:13 AM ja muutjaks oli
saarrand.)
Tartus millalgi olen kasutanud Astromoto teenuseid. Midagi halba siis öelda ei saanud, aga neil oli vist mingi piirang, et väiksemaid võlle ei saanud teha. Võibolla nüüdseks olukord muutunud ja tasub uurida.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 5,304
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
70
Talupoeg on võimeline võrri (D4-D8 ) väntvõlli kepsulaagreid vahetama. Peale laagri vahetust olen võimeline veel võlli ka sirgeks ajama või treima,kuna osad väntvõllid on täitsa kõvasti mõõdust väljas ja loperdavad kõvasti. Suuremaid võlle pole paraku ette võtnud,kuna pole vastavat tehnikat aega olnud meisterdada.
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
Väntvõllid on erinevad.
ja selleks, et neid kuhugi kinnitada on meetodid erinevate võllide puhul erinevad.
Postitused: 5,304
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
70
Mäletan,et vanasti tasakaalustati väntvõlle koos sidurikorvi ja kettaga. Osad sellid aga jätsid pärast kärnimatta märgid hooratta ja sidurikorvi külge. Võtad lahti küll aga tagasi pannes.......ei mäleta ju kuidas ja kus. Mitu varianti ju. Ja sealt juba tuleb suur vahe sisse. Nii et kui mõni vana mootor lahti võtta,tuleb vaadata ennem ära,kas on kuskil märke,mis viitaks olukorrale. Kui ei ole,tuleb ise lüüa kärniga oma märgid ,et hiljem siis saaks asjad omale kohale ja õnneliku juhuse puhul ongi asi tasakaalus......kuna millalgi on seda tasakaalustamist korralikult tehtud.
Postitused: 616
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Lp. Talupoeg Taluja,
aga mis siis teha, kui lähevad kunagi vahetuse käigus nii uus ketas kui korv?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kuniks toomas esitatud küsimusele alles õiget vastust genereerib, poetan oma kaks kopikat seie vahele.
võib ju vända eraldi tasakaalustada ja hooratta ja muu mudru eraldi. hiljem mingi komponendi vahetamisel see uuesti nulli ajada ja kogu kompott püsib ilusti jonksus.
Postitused: 616
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
No see kolin on siis ,,koormusest ägav,, survelaager.
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
väntvõll tasakaalustatakse ilma korvi ja lisavidinateta.
Sidurikorvi annab valesti panna külge ja ei jookse tsentris 0 suhtes ja peensusteni poldid kaalutakse pöörleva massi külge....
Postitused: 5,788
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Äkki lõpetaks elektronide raiskamise ja keskenduks algsele küsimusele: kes on Eestis võimeline remontima mootorrataste väntvõlle?
Kõikvõimalik kasutu pläkutamine läheb siit edasi teemade ladu täitma.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
Küsims oli, mis mootorist võll pärit.
Tsirkust ei ole vaja tõesti teha
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Olen lasknud japside väntvõlle teha Hanno Rajametsal ja tulemus on 5+. Odav mees ta just pole, Jawa 2-sil. väntvõlli puhul tööraha u 200 kanti.
Postitused: 36
Teemad: 9
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
16-03-2013, 12:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2013, 12:35 PM ja muutjaks oli
v301060.)
Karksi Nuia lähedal on selline töökoda...kas ta nimi polnud mitte Mart Laur(?)
[Edit] Täpne asukoht tsenseeritud [edit]
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Keegi pädev Tartus ka tegeleb tsikli väntvõlli remondiga? Teeks iase aga rakiste tegemine on liiga aeganõidev töö ja ühekorra pressimiseks ei ole mõtet seda vaeva näha. Tegemist on suzuki rm-z450 võlliga ja uus keps,laager ja sõrm on olemas.
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
15-09-2015, 17:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2015, 17:21 PM ja muutjaks oli
heiki.)
Minule putitati DKW 200ccm vändad Tartus Sepa 56. Kui nime õigesti mäletan siis Mati nimeline mees tegutseb seal, teeb uutele tsiklitele garantiiremonte ja muud sellist.
Pressis mõlemad vändad lahti ja vahetas kepsu laagrid, mingi kaasaegse tsikli laagreid kasutas kuna originaali pole võtta. Esimene võll sai hea, sõidab tänaseni. Järgmise keeras kahjuks sinna kohta. Võll sai kokkupressides mingil põhjusel 2mm pikem kui oli enne lahtivõtmist, lisaks jäi ühe otsa laager visklema. Ei osanud kohe halvimat kahtlustada, panin mootori kokku ja esimesel sõidul murdis karteri laagripesa puruks. Seega minu kogemusel on õnnestumise tõenäosus 50/50.
Võimalik et uuemale tsiklile on tal juba mingid rakised olemas, käi läbi ja küsi.