Kas ostaksid endale elektriauto?

Ei ostaks, elektriga teeksin ehk mingi kardi külavahel lõbusõiduks.
Vasta

Noh, nii peaks sõita küll saama.

http://www.funpic.hu/en/categories/cars-...ode=latest&position=1&large=1
Vasta

Vene seeriatootmises elektriauto E-Car GD04B väljast ja salongist. Nu blin.
Vasta

Välimus selline ... pisut imelik. Silmatorkavalt väikesed rattad, mis ei ole justkui masina suuruse ega porikoobastega proportsioonis.
Seestvaate järgi ei julgeks kuidagi pakkuda, et vabrikutoodang. Pigem kuuri-kuliibinite tehtud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(01-02-2013, 22:35 PM)bom Kirjutas:  Vene seeriatootmises elektriauto E-Car GD04B väljast ja salongist. Nu blin.

Noh, tegu on Daewoo Matizi veidi ebaõnnestunud koopiaga made in China. Võimalik, et hiinlased on sinna ka elektrimootori sisse pistnud.
Vasta

(27-01-2013, 18:38 PM)v126 Kirjutas:  Noh, nii peaks sõita küll saama.

http://www.funpic.hu/en/categories/cars-...ode=latest&position=1&large=1

ma ammu rääkind , et generaator katusele tuksumaCool

tegelt siia maale soetaks kll vöimaluste olemas olul ,seukse "Elmo" poes käiguks
Rolleyes
Vasta

Ei osta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vasta

Äkki paneb see masin elektrimasinte poole vaatama:
Tesla mudel S.
http://www.teslamotors.com/models/features#/performance
Kõiga "kangema"akuga
Maks kiirus:209km/h
Kiirendus 0-96km/h:4,4s
Läbisõit laadimisega:480km

Big GrinBig GrinBig Grin
Vasta

Kena on. Mitusada aastat peab lihtinimene tööd rabama, et selline osta?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(03-02-2013, 21:48 PM)genn Kirjutas:  Äkki paneb see masin elektrimasinte poole vaatama:
Tesla mudel S.
http://www.teslamotors.com/models/features#/performance
Kõiga "kangema"akuga
Maks kiirus:209km/h
Kiirendus 0-96km/h:4,4s
Läbisõit laadimisega:480km

Big GrinBig GrinBig Grin

Miks peaks tavaline inimene vaatama sportauto poole? Elektriauto võidukäik algab siis, kui tehakse vastuvõetava dünaamika ja autonoomsusega poekäru, mille tarbimisväärtus on võrdne õlipõletajaga. Igasugused teslaessid on ja jäävad enamusele (kelle valikud määravad autotööstuse huvi) vaid märjaks unistuseks.

Aga õnneks ei ole unistamine keelatudToungue
Vasta

http://www.e24.ee/1125820/reuters-elektr...-tupikusse
Vasta

Seda ma ju kogu aeg räägin, et tulevik on vesinik, mitte akud. Kuni akutehnoloogias pole toimunud suurt läbimurret, millele autotootjad paistsid lootvat, jääb asi nii.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(04-02-2013, 15:52 PM)Basilio Kirjutas:  Seda ma ju kogu aeg räägin, et tulevik on vesinik, mitte akud. Kuni akutehnoloogias pole toimunud suurt läbimurret, millele autotootjad paistsid lootvat, jääb asi nii.

Vesinikuga on omad probleemid. Esiteks tuleb seda elektri abil toota ja kogu tsükli kasutegur on kardetavasti madalam kui akude laadimisel.
Teiseks on vesiniku hoidmisega üks rist ja viletsus. Selle tihedus on nii väike, et mõistliku mõõduga paak saab olla ainult veeldatud vesiniku hoidmiseks. See aga tähendab temperatuuri -253 Celsiuse kraadi või allapoole. Nii madala temperatuuri säilitamiseks tuleb paagis oleval vesinikul pidevalt lasta pisut aurustuda. Lihtsustatult öeldes tähendab see, et tangitud kütus tuleb ruttu ka maha sõita. Laupäeviti turul käijad oleksid hädas.
On räägitud ka metaanil töötavatest kütuseelementidest, aga ma ei ole niisuguse asja mõttest eriti aru saanud. -- Miks ei või metaani edaspidigi sisepõlemismootorites põletada, nagu seda praegu tehakse? Pealegi, kui elektrienergiat hakkab nii vabalt saada olema, nagu elektriauto pooldajad vaikimisi eeldavad, siis saab selle energia abil veest ja õhus sisalduvast süsihappegaasist metaani toota ka selle maasiseste varude lõppemise järel.
Kokkuvõttes -- momeelest on kuuldused süsivesinikest toituva sisepõlemismootori surmast kergelt liialdatud. Kindlasti elab see jõuallikas minu üle Toungue
Aga autotootjate lootused akude suhtes -- jah, suurima tünga sai küllap Mercedes, kes viisteist aastat oli hädas oma A-klassiga, mille topeltpõhja vahele panekuks ei hakanudki sobivaid akusid olema. Kuid pole halba heata, vähemasti kiirendas see auto ESP jõudmist massidesse.
Vasta

(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas:  On räägitud ka metaanil töötavatest kütuseelementidest, aga ma ei ole niisuguse asja mõttest eriti aru saanud. -- Miks ei või metaani edaspidigi sisepõlemismootorites põletada, nagu seda praegu tehakse?

Kütuseelemendi kasutegur peaks nagu sisepõlemismootorist suurem olema?

edit: typo
Vasta

(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas:  Vesinikuga on omad probleemid. Esiteks tuleb seda elektri abil toota ja kogu tsükli kasutegur on kardetavasti madalam kui akude laadimisel.
Jep. Aga midagi oluliselt paremat vist pole ka? Samas on tootmine elektrolüüsi abil lihtne. Igamees võib kodus katsetamiseks gaasilist vesinikku teha. Saab kasutada "solkelektrit" jne. Kokkupressimine ja veeldamine on muidugi peavalu ja omaette teema.
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas:  Teiseks on vesiniku hoidmisega üks rist ja viletsus.
See on vist üks suuremaid hädasid. Hoiame pöialt, et sellest üle saadaks.
Jutt metaanist jt süsivesinikest võib ka paika pidada.
Kõrgtemperatuurilised kütuseelemendid pidavat enamvähem kõike sööma. Paraku ei sobi need transpordivahendisse. Madalatemperatuurilised on aga üsna toored veel nagu akudki. Eks paistab, arendus käib...
Akud praegusel kujul on aga ehk särtsujalgrattale parajad. Kohe kui rahakott lubab, ostan rummumootoriga komplekti ja kruvin oma jalgrattale! Toungue

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

No mis värki jahute. Kui on vaja rohelist autot tehke kummimootoriga. Kas on mõni miinus võrreldes elektriautoga?
Vasta

Elektriauto ''rohelisus'' on hetkel ju täiesti pseudo - nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne. Kummimootoriga autost kinni hakates - liikusid ju Tallinnas kunagi autobussid, mille ajam oli hooratas. Lõpp-peatustes sai hoorattale vungi sisse anda ja liinile saata, esiesivanema jutu järgi olevat täitsa toimivad asjad olnud. Teab keegi asjast lähemalt rääkida?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas:  Elektriauto ''rohelisus'' on hetkel ju täiesti pseudo - nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne. Kummimootoriga autost kinni hakates - liikusid ju Tallinnas kunagi autobussid, mille ajam oli hooratas. Lõpp-peatustes sai hoorattale vungi sisse anda ja liinile saata, esiesivanema jutu järgi olevat täitsa toimivad asjad olnud. Teab keegi asjast lähemalt rääkida?

http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/mis...derID=1628

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas:  Nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne.
Jällegi täiesti sügavalt vale jutt, nagu enamus siinses teemas toodud "fakte". Elektriautod saavad meie vabariigis osta ainult taastuvelektrit. Taastuvelektri osakaal kogu Eestis toodetavast elektrist on 20%.

http://elering.ee/taastuvenergia-moodust...isest-204/

Ja loomulikult on palju nutikam viia oma kütuseraha Iraani, Iraagi, Kuveidi, Saudi-Araabia, Venetsueela, Katari, Liibüa, Araabia Ühendemiraatide, Alžeeria, Nigeeria, Ekvadori ja Angoola valitsejate kätte, selle asemel et seda anda Ida-Virumaale. Hoidku jumal, äkki tekib veel mõni töökoht või midagi!
Vasta

(06-02-2013, 00:40 AM)Jesper Kirjutas:  
(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas:  Nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne.
Jällegi täiesti sügavalt vale jutt, nagu enamus siinses teemas toodud "fakte". Elektriautod saavad meie vabariigis osta ainult taastuvelektrit. Taastuvelektri osakaal kogu Eestis toodetavast elektrist on 20%.

http://elering.ee/taastuvenergia-moodust...isest-204/

Ja loomulikult on palju nutikam viia oma kütuseraha Iraani, Iraagi, Kuveidi, Saudi-Araabia, Venetsueela, Katari, Liibüa, Araabia Ühendemiraatide, Alžeeria, Nigeeria, Ekvadori ja Angoola valitsejate kätte, selle asemel et seda anda Ida-Virumaale. Hoidku jumal, äkki tekib veel mõni töökoht või midagi!
2011. aruandeaastal müüdud elektrienergiast toodeti 95,34 % fossiilsete ja 4,66 % taastuvate energiaallikate baasil.
Lisainfo keskkonnamõjude kohta: http://www.energia.ee
Elektrienergia pakkumisest või müümisest tulenevate eriarvamuste lahendamiseks palume pöörduda Eesti Energia poole. Lepingust
tuleneva vaidluse lahendamiseks on Teil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või oma elu-või asukohajärgsesse kohtusse.
Kui Eesti Energia tegevus on vastuolus elektrituruseaduse või selle alusel kehtestatud õigusaktiga, on Teil õigus pöörduda
Konkurentsiametisse.
Selline tekst on elektrimüügilepingu sabas. Kas tõesti kasvas möödunud aastal taastuvelektri toodang 15% !!!!!!!!!!! Mõtlemisekoht. Valige ikka kohta kust te võtate oma andmed. Vana tõde väiksest valest suurest valest ja statistikast. Statistika tõestab ikka seda mida tema käest küsitakse. Kõige küünilisem on et taastuvaks energiaallikaks loetakse prügi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne