(08-12-2012, 09:04 AM)Vana7 Kirjutas: Tartu Kommertspangalt 45 000 krooni eest BMW 528i.
Väike meenutus sellestki autost ei teeks paha !
Vot see bemm oli tolle aja kohta tõeliselt kõva sõna - 2,8 lt. pritsungiga R6 mootor,mugavusvarustus,korralik helitehnika sees jne. Lahjemate autodega harjunud jalg tükkis ikka niiviisi gaasipedaali vajutama,et kummid vilistasid ja loomulikult ka kulusid vastavalt,aga sõidumõnu oli viimasepeal.Sain sellega sõita kuskil aastajagu,kui ühel sügisõhtul oli äkki soss - mootor tühikäigul veel kuidagi töötas,kuid gaasi vajutamisel kustus.Loomulikult polnud mul tol ajal mingit aimu ei pritsungist ega seda juhtivast ajust.Pika otsimise peale leidsin Tartust tegelase,kes asja jagas ja mingi valemiga auto uuesti sõidukõlblikuks putitas(mingeid BMW teenindusi vähemalt Lõuna-Eestis tol ajal polnud).
Selle auto saatus oli kurb.Lähisugulane põrutas ühel pimedal ja udusel ööl temaga teel vedelevale metsaveoautole tagant sisse.Hea auto oli - muutus risuhunnikuks,kuid juht pääses vaid mõnede kriimustustega.Õnneks kindlustus tol ajal toimis ja saadud raha eest sai ostetud päris korralik mitsu Galant.Kuna just sel ajal hakkas Tartus tegutsema Toyotasid müüv Valoor liisisin endale uue Hilux-i ja Galant sõidutas järeltulevat põlvkonda.Siitpeale algas riisiautode periood - Hilux-i järel Navara,siis CRV ja jälle Navara,seekord juba automaatkastiga.Tänapäevaks on jäänud liikuriteks ainult ameeriklased ja vanad venelased(nostalgia,mis teha).
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2012, 19:10 PM ja muutjaks oli supp.)
bmw e28 ka omal palju mälestusi, nimelt oli see mitu aastat 90netate keskel mu auto, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida
nimelt veel rublaaja lõpus ca 1991 , soovis mul isa osta korralikku väljamaa massinat (enne oli ta sisuliselt 0st üles ehitanud opel commodore a ja mb w115), kõigepealt tuli pärnust üks saksamaalt masinaid tassiv müüja kohale e28-ga (me elasime kuressaares), aga see ei sobind (millegi pärast mäletan, et ema ütles , et masin peab "paksu p.rsega " olema, ja e28 läheb tagumik ju maha), siis mul vana jõudis arusaamisele et ostab opel rekordi, tuligi siis pärnust rekord kohale aastast 1984, aga selgus, et see oli vana mudel (nagu veski priidu poja rallikas), õnneks üks mu isa tuttav ostis selle ca 40t ära (kusjuures ta sõidab sellega siiamaani) ja müüja sai selle saares müüdud, vot krt kus oli kliendi teenindus. Mul isa aga läks 1993a suvel tallinna ja ostis 43t eest peterburi mnt platsit (seal kus peaegu asub ehituse ABC) 85a rekordi, ja mulle kaubamajast nike dressi (selle pluus on mul siiani alles, kuna kandsin seda vähe)
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
ja originaalis teisel mandril...http://www.luvtruck.com/ownreg_full_pic.php
ja teised...http://www.luvtruck.com/ownreg_full_pic_nonUS.php
Sellised on ühes pesas koos ja realiseerimisel + varuosad...
Musta numbrini natike veel...täis originaali saab kokku... KBD-25 aastast 81
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Inglismaal haruldasi sõidukeid müüv Specialized Vehicle Solutions pani müüki 1992. aastal toodetud Italdesign Aztec Barchetta. Selline moodne klassika võiks kaunistada ka mõne eestimaise miljonäri kodu või kontori esist. http://forte.delfi.ee/news/auto/eelmise-...d=65462994
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(30-12-2012, 15:14 PM)E303 Kirjutas: Inglismaal haruldasi sõidukeid müüv Specialized Vehicle Solutions pani müüki 1992. aastal toodetud Italdesign Aztec Barchetta. Selline moodne klassika võiks kaunistada ka mõne eestimaise miljonäri kodu või kontori esist. http://forte.delfi.ee/news/auto/eelmise-...d=65462994
(30-12-2012, 15:14 PM)E303 Kirjutas: Inglismaal haruldasi sõidukeid müüv Specialized Vehicle Solutions pani müüki 1992. aastal toodetud Italdesign Aztec Barchetta. Selline moodne klassika võiks kaunistada ka mõne eestimaise miljonäri kodu või kontori esist. http://forte.delfi.ee/news/auto/eelmise-...d=65462994
Kui ta vaid nii kole poleks ...
Isegi seda Brüsseli automuuseumis näpuga torkinud. Vöinoh, vöibolla mitte päris sedasama vaid selle venda vms.
Koledus on, nagu alati, vaataja silmades
Ikka liikus mõned, sõbral oli 380 SE ja teine sõber tõi 500 SEC -i Saksast (must, hele nahk, AMG veljed), need autod olid aastatel 1992-1994 kindlasti. Nendest autodest ma Mersu-usku täiesti ära pöörasin ja aja jooksul omanud nelja SEL kerega W126 pluss erinevaid teisi mudeleid.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
SEC-idest. Hetkel ei ole aega, et 97 aasta arki andmetest otsida, kuna esimesed meil registreeriti ((. Kuid seal, kus H.H.Luik hommikuti roosas hommikumantlis tavatses jalutada ja kohvi juua, asetsesid naabruses ka kaks SEC-i. Üks must ja teine valge. Paganama kena olevat vaadata olnud.
(02-01-2013, 13:42 PM)Alts Kirjutas: SEC-idest. Hetkel ei ole aega, et 97 aasta arki andmetest otsida, kuna esimesed meil registreeriti
...
Arvestades mudeli tootmisseminekut aastal 1981 ja tootmise lõpetamist 1991, siis ilmselt üsna kohe peale piiride avanemist. Nõukaajal vist SECi ei olnud meil...
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 19:13 PM ja muutjaks oli JaakH.)
(28-10-2012, 13:40 PM)MAZ Kirjutas: Minu arust kandiliste esituledega autod nagu see:
Olid mõeldud(mõnede külajuttude järgi) ameerika turu jaoks. Isegi tuttaval seisis selline pikka aega,kuna bensiini pump andis otsad(küll,mitte pickup kerega). Lõpuks lõhkus ta vihaga selle auto kirvega tükkideks(minu meelest rumal tegu ).
Ühte sarnast kuid sinist värvi kastikat olen veel täitsa sõitmas näinud
Ning minu enda üks väheseid "riisirakettidest" lemmikuid, Mazda 929:
Mul ühel sõbral Pärnus oli selline rakett olemas (vist alleski) Igavene eht asi on see Mazda
Mul oli siis selline Sirje ehk Ford Sierra 2,0l 74kW ja aastaks 1987. Kahju on nüüd mõelda et laiali lammutasin, olen otsinud tiba uuemat Saksas on veel aga toomine ja pluss muud ei tasu vist
Selliseid kupeesid väga Eestis tõesti ei liigu. Veel haruldasem on esimese põlvkonna Sierra kupee, kunagi oli klassivenna vanaisal selline. Aga neid 83 - 86 a Sierrasid pole näha üheski keretüübis enam väga tihti...[/align]
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 22:20 PM ja muutjaks oli supp.)
no vat, selleajastu autode nostalgisemist võiks ikka alustada sellega, kes on selliseid tuttuuena näinud
krt, kuidas ma mäletan kui ca 90nedal aastal oli kuressaares uus(vist peaaegu) sedaan sierra ja mitte palju vanem kuue küljeklaasiga kupee merkur
see oli ikka ajal kui veel maksis rubla
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 22:38 PM ja muutjaks oli lauren.)
Ise nostalgitsen mitte väga haruldase 1987a mkII sierra luukpäraga.
Mis oma aja kohta on ülihea kerega.
Kasutan teda igapäevaselt ja ei ole mitte ühtegi halba sõna, jupid soodsad ja levinud, hea vaikne ja pehme. 1.6 mootor imeb kütust paar liitrit vähemgi kui uuemad võipakkidega punnid