Marsapeatuse pilt peab olema pärast seda, kui tootmisse läks RAF-977DM, sest üks neist keset pilti seisab. Ehk siis lätlaste andmeid uskudes millalgi alates 1968. aastast.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
3 lehte pildikesi, seal Ellamaa alajaam, mis siiani Tallinna elektriga varustab, lisaks siis turbaväljad, kus kõva turba kaevandamine käis, kas enam ka, ei tea.
Ühel pildil vist turba propside saagimine vms.
(22-09-2012, 22:41 PM)izhmaster Kirjutas: Leidsin ühe huvitava pildi albumist. Ei tea kahjuks kus või millal tehtud.
Nõukogude pommitaja SB 2. Ilmselt on (häda)maandumisega miskit nihu läinud. Pilt tehtud arvatavasti sõja ajal. Võibolla nt. 1943/44 aasta talvel.
(29-09-2012, 13:47 PM)Mossemees Kirjutas: Sõdurite vormi on üsna raske tuvastada. Oleks nagu Saksa sinelite moodi? Huvitav, et kellelgi ei paista relva kaasas olevat. Igatahes tundub, et lennuk on maandunud seisvate mootoritega. Maandumiskoht ka huvitav - ilus lage ja ühtlaselt tasane väli. Mingi jäätunud veekogu äkki?
Postitus juba mullune, aga kobiseks siia otsa ikka omalt poolt kah:
Kusagil vanaisa fotoalbumites oli vähemalt 1 sarnane pilt, seal mälu järgi alla tulnud lennuk ninapidi Viljandi järve jääs (vanaisa miskitpidi sakslaste siinoleku ajal oli Viljandis "mehhaanikaga" seotud ning ka mäletamist mööda kuidagi lennukitega ning sellega seonduvalt ka pildid tema albumis). Pildid peaks alles olema, ülesotsimise ja skännimise vaev ainult...
(08-02-2013, 23:58 PM)krossifänn Kirjutas: Sellel pildil miskit venelaste omalooming.Tolle aja kohta muidugi täiesti ulmeline disain !
See hoopis Bulgaariast pärit Sofia B, klaasplast kerega ja VAZi juppidel "sportauto"
Autona ülimalt haruldane ja juba pildi omamisega sellest autost võib ennast lugeda valitud seltskonnas olevaks.
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2013, 12:53 PM ja muutjaks oli aavu.)
Kas on teada selle auto, mis viimasel pildil, mark, keremateljal, värvikombinatsioon ja saatus? Meenutab väga ühte 70-ndatel nähtut.
Vabandan, 60-ndatel nähtut meenutab.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2013, 14:02 PM ja muutjaks oli Aibast.)
Huvitav kelle auto see Lihulas oli. Sest lihula külje alla tegi August Külm, Mobile AS üks osanikest ja juhataja, omale 1930ndatel suvila/talu. Ning paljud tollel ajal autodega ringi liikusid?
(11-03-2013, 11:19 AM)aavu Kirjutas: Kas on teada selle auto, mis viimasel pildil, mark, keremateljal, värvikombinatsioon ja saatus? Meenutab väga ühte 70-ndatel nähtut.
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2013, 23:10 PM ja muutjaks oli Regardman.)
Rannu Sovhoosi auto
Auto Tartust, Karlovast.
Täiendav tekst:
"Ostetud peale sõda Leningradist ja iga kord , kui "moskvits" uue
mudeli sai, kohendas osavate kätega meister oma auto sellele
sarnasemaks. Ametilt oli auto omanik hambatehnik, tööriistadeks
hambapuur, plekikäärid, mitmesugused vasarad. Kiirust naljalt üle 50
ei võtnud, kuid seenemetsas sai sellega käidud paljude aastete
jooksul."
Väga head leiud! See samodelkin sõiduauto on muidugi frukt omaette, aga vaatamisväärsus on ka inimesteveo kong-furgoon GAZ 52 peal (tunnistan ausalt, et minu ettekujutus sostas inimeste vedu vanemate veokitega). Ilmselt on tegemist pildiga 60ndate keskelt või lõpust - 70ndatel sarnast pilti enam naljalt ei kohanud... Seega üsna varajane GAZ 52!
(16-04-2013, 00:45 AM)Mister X Kirjutas: ... inimesteveo kong-furgoon GAZ 52 peal (tunnistan ausalt, et minu ettekujutus sostas inimeste vedu vanemate veokitega).... - 70ndatel sarnast pilti enam naljalt ei kohanud...
Miks ei kohanud, oli neid inimesteveo furgoone ka hiljem. Ise sain kooli sõita sovhoosi bussiga ja kui tee oli lükkamata, mida ta talvel enamasti oli, siis sovhoosi furgoon 66-ga ja nii kuni kooliaja lõpuni ehk pea 70-ndate lõpuni. 80-ndatel EÜE-s oli meie reisibussiks kuudiga 51, sai sellega kõik reisid tehtud isegi ülemere Saaremaale ja Intsikurmu-Tallinn otsad.
tasapisi nokitseme ja jõudumööda harime kalleid kaasteelisi.
Kooskõlas autoriõiguste kadalipuga nähtaval ka õige mitmed vanad tuletõrjeautod, nii enne kui pärast sõda.
Austet president Päts oma Packardiga etc.
Keegi just ihkas ajavagudes olnud 70ndate ringvaadet uuesti kaeda, me peaks saama selle peatselt üles.
Et siis laiemale ringkonnale nautimiseks. Kõik ettepanekud sisu täiendamiseks teretulnud
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
(16-04-2013, 00:45 AM)Mister X Kirjutas: ... vaatamisväärsus on ka inimesteveo kong-furgoon GAZ 52 peal (tunnistan ausalt, et minu ettekujutus sostas inimeste vedu vanemate veokitega). Ilmselt on tegemist pildiga 60ndate keskelt või lõpust - 70ndatel sarnast pilti enam naljalt ei kohanud... Seega üsna varajane GAZ 52!
Minu teada anti ESK numbriseeriat välja ca 1969-70. Seega ei saa see foto olla varasem. Tegelikult veeti veel 1970. aastatel veoautodega üsna sageli inimesi (kuigi palju harvem kui 1950.-60. aastatel).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Minu vanavanaema matused 1970. aasta suvel Rõuge lähedal. Piltidelt hakkab silma, et kuigi 2 TA-6 bussi on välimuselt identsed, on parempoolne buss, erinevalt teisest, veel vanatüübilise, st. kollase numbrimärgiga.