Postitused: 5,366
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Selle vasta kahjuks rohtu pole,et masinad ei muutuks ajast-ja arust asjadeks....
Kõige levinud praeguseks säilinud haakeriistadest on siis ikkagi lattniiduk. Teisi on näha olnud ainult piltidelt. Mul on õnne olnud leida ainult rihmaseibi reduktor,mis käib raami etteotsa. Neid väetisepotte olen ka vanarauas kohanud aga mitte komplektset asja. Nüüdseks on rauaralli juba nii üle käinud,et ei leia vist enam midagi....
Soovitan vaadata selle esimese "iseliikuva raami" käikude kiiruseid. Jälgige palun neljanda ja viienda käigu kiiruse vahet. 4 käik-- 6,77 km.h.
5 käik--13,7
Vaat see on väga omapärane ka minu traktoril DVSš-16 ,kuna käigukast on võetud veel eeskujuks sellelt vanalt mudelilt. Täpselt on nii,et nagu üks käik oleks vahelt puudu. Ja kohapealt ära sõites on päris tegu,võtab suitsupilve taha. 14 hobujõulise mootori puhul vast ikka ka.....
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ei tea kas need T-16 lisaseadmed on maailmas ainulaadsed ja analooge ei oma või on RS pealt inspiratsiooni saadud? Viimasel räägiti olla 32 lisaagregaati olnud.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Mul on RS'i raamat ja kunagi lugesin sealt ca 120 lisaseadet kokku.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
On keegi eestis oma silmaga selliseid krihve näinud, mis pen.skari pildil on ära toodud?
Ise olen näinud linte, mis MTZ-5 all olid koos abirattaga. Isa mul sõitis sellisega. Talvel igatahes liikus traktor lumes niikaua kui esiaknale lume ette lükkas ja nähtavus alla nulli oli, siis pidi uut rada hakkama otsima.
Hullumeelse läbivusega masin oli.
Need lindid õnneks osaliselt säilinud ja minu käes hetkel, kahjuks lühema variandina. Ainult ümber ratta panemiseks.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
RS 09 GT124'l oli roolisambal eespool ka väljavõtt ja toimis selliselt, et paned rooli teistpidi peale ja iste ka teiselepoole roolisammast ja saad traktorit kasutada tagurpidi sõitmiseks. See ilmselt ka lisab hulga tööriistu juurde, mida Vene sassiidel ei ole.
Üllatusena tuli see, et RS kaalub 980 kg. T-25 on juba 1500+ kg, millel kohati jääb massist puudu ja kasutaja Võsa pidevalt hädaldab, kui mõttetu see masin on, samas RS on kõigi meelest kuldaväärt asi.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
T25 raskus toetub paljuski "mittevedavale esisillale" kui samas sasii masinatel on kogu raskus tagasilla peal.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 35
Teemad: 0
Liitus: Jun 2005
Maine:
1
12-02-2013, 00:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 00:17 AM ja muutjaks oli
hajameelne.)
Raamat annab RS09/124 massiks koos 100kg lisaraskustega esisillal 1600kg. Sellest esisillale langeb (koos lisaraskustega)340kg ja tagumisele sillale 1260kg.
Kast KA-1 kaalub ühe raamatu järgi 275ja teise järgi 333kg. Kastist mingi mõtteline osa jääb tagumisele sillale samuti kanda. Seega T-16 -ga võrreldes praktiliselt sama.
2-sil RS kaalub mootori poolest mõnikümmend kilo vähem, kuid alla tonni ikka olla ei tohiks.
Postitused: 2,124
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Tolle isesõitva šassii jutu peale tekkinud küsimus: kas keegi teab peale venelase ja sakslase mujalt ilmast veel mõnd analoogset masinat??
Enesel pole nigu vastu juhtunud.
loll on loll olla.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Olen kuulnud lugusid. Väetist pandi siis suht suvalt. Oma töö tegi ära ka tuul. Eks kuigivõrd said ka jõed ja metsad väetatud. Kui mürki hakati pritsima siis elanikele anti enne teada nädalake.
Austraalias, USAs kasutatakse siiani. Pidid lendama 200 km/h mõne meetri kõrgusel maast.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Ma ei saanud kunagi T-16-ga drenaazikraavist muidu üle kui ladusin õnneks ligiduses leidunud karjakopli betoonposte raami peale terve hunniku. No vägisi käis seisild poolteist meerit maast lahti ja tagurpidi ka välja ei tulnud. Eks sarnaseid olukordi on küngaste ületamisel rohkemgi olnud. RS09 oli selle koha pealt igati stabiisem.