Kuramus, ma olen täheldanud mõne kergema masina peal (vast toll selga ei karga), et kuni -20 kannatab roheline/sinine (kes kuidas nimetab) küte veel vabalt, ennem kui parafiin süldiks muutub.
Ise ei ole eriti neid hangumisvastaseid vahendeid kasutanud. (puudub usk nendesse)
Kui tem. langeb alla -20 siis panen, kas valget diislit peale või törts bensiini sisse.
Ei ole ükski masin veel sellepärast seisma jäänud, et küte ära hanguks.
Vene ajal soovitati (raamatuid uurides meelde jäänud), petrooleumi kütte sisse segada.
Aga kütuse filtrite kohapealt võin soovitada sellist huvitavat vigurit nagu Vw golf 2 1.6d filtrit (maksab u. 6-10 euri, oleneb poest). Filter on lihtsa ehitusega - üks voolik sisse ja teine välja, pumba ja pihustite tagasivoolu suunad otse paaki. Kui kedagi huvitab milline filter välja näeb siis:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:121..._186/tab:1
See filter on natuke efektiivsem ka, lihtsama ehitusega ja puhastamisega ei pea majandama. Kes kuna vahetab - autodel vahetan iga 7000 km tagant traktoril vahetan iga 200 töötunni tagant.
Veel on selle filtri eelis see, et kui küte peaks otsa saama ja õhu vahele tõmbab, siis ei ole nu..i, et õhk ei tule süsteemist välja - õhk suunatakse otse paaki.