Kahekohaline hobibagi.

OT.

Kui jagasid huvitavat infot hooratta asenduse otsimisel. Tänud selle ees.

Äkki tead täpsemalt, kui palju need augud erinesid?

Kas vaja paar auku suurema puuriga läbi puurida või peab rohkem vaeva nägema?

Kas keskava on sama diameetriga või ei?

Tänan.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Keskava on sama. Kui avad 2mm suuremad teha, siis peaks minema küll. Juhuslikult leidsin veel ühe venna, kes VR6-e hooratta V8-le aretab: http://www.gt40s.com/forum/gt40-tech-pow...arbox.html

Loodame, et see infokilluke VR6-e hooratta hindu lakke ei aja Wink

3D modeleerimine.
Vasta

Sellel nädalavahetusel sain päris palju tehtud. Kuna tekkis kange kahtlus, et viimati pandud torud ei saanud päris otse, siis võtsin mootori maha. Täpsemal mõõtmisel selgus, et torud 2cm paremale nihkes. Lõikasin siis tagaosa täitsa maha:
   

Siis lõikasin laseriga 6mm S355-st mõned detailid:
   

Painutasin alla uued torud ja torkasin kiikede kinnituskõrvad otsa:
   

Peale poolt päeva mõõtmist sain alumised torud kinni punktida:
   

Seejärel panin ülemistele torudele kiikede kinnituskõvad peale:
   

Panin ülemised torud paika ja siis tegin tagaosa valmis:
   
   

Siis lõikasin kõige ülemised kaared maha. Selle tegemine jäi veel pooleli. Mõtlen, kuidas kõige parem jääks.

Eile õhtuks jõudsin nii kaugele:
   
   

3D modeleerimine.
Vasta

Sai nädalavahetusel jälle tükk tööd tehtud. Raami tagaosa sain peaaegu valmis, mõned väiksed vidinad on veel jäänud.

Mõned pildid ka:
   
   
   
   
   

3D modeleerimine.
Vasta

Ehitaks heameelega ise ka aga ei raatsi häid mettalltorusid raisata, sest karta on, et see kes tehnikaga tegeleb sellel läheb sellist kraami nii et vähe ka ei ole!Üldiselt oma alevimajast llihtsalt ei raatsi midagi ära visata, sest alati on nii ,et äkki läheb vaja! Muidgi Bagi on äge ja soovin sulle jõudu ja jäksu!!!!!Rolleyes

Omaette nokitseja.
Vasta

Jõudu ja jaksu on tarvis, tänud!

Vahepeal panin paar toru paika. Tuleval nädalavahetusel plaanin tagakiikesi tegema hakata. Enne vaja mudelisse veel viimased võtmemõõdud sisse toksida. Aprillis võiks juba oma ratastel jälle veereda.

Üks pildike ka:
   

3D modeleerimine.
Vasta

Vahepeal jälle kuukene ja rohkemgi mööda läinud. Niipalju olen jõudnud, et tagumised kiiked on peaaegu valmis. Käänmikele vaja veel paar kõrva meisterdada. Esialgsel hinnangul paistab, et sai hea. Keskmises ja väljasirutatud asendis on külgkalle umbes 1 kraad, kokkusurutult 4. See siis selleks, et kui põllupeal külg ees libiseda, siis ratas ei haakuks mätta taha.

Mõned pildid ka:
   
   
   
   
   

Ah jaa, väljalaske plaanitav asukoht ka:
   

3D modeleerimine.
Vasta

Kuidas edeneb?
Vasta

(20-10-2013, 07:56 AM)sass Kirjutas:  Kuidas edeneb?
Tagumised käänmikud sain ainult valmis. Suvel pole olnud aega ehitada. Kogun raha ka, et järgmisi juppe soetada. Järgmisest kuust hakkab vast jõudsamalt minema, siis uus koht ehituseks ka olemas. Praegu seisab nukralt tööjuures laos.

3D modeleerimine.
Vasta

Eelmisel nädalal sain lõpuks mahti edasi ehitama hakata. Keevitasin kiiged lõpuni, sättisin viimased kõrvad käänmikule ja pressisin puksid sisse.

Nüüd peab raami küljes olevad kõrvad paika sättima, et ratta kalded õiged jääks.

Mõned fotod ka:
   
   
   

Et asi kohe toimiks, tegin enne juppide väljalõikamist tagavedrustuse mudeli:
   
   

3D modeleerimine.
Vasta

Päris palju aega jälle mööda läinud. Bagi kallal olen saanud ka ikka natuke nokitseda. Nimelt võtsin esiotsa ette. Lõikasin mittevajalikud torud maha ja panin uued asemele. Esialgu paistab, et ehk ei pea enam ümber tegema.

Nüüd on veel jäänud teha tagavedrustuse kinnitused, tagaveljed, paagi ja radika kinnitused, aku alus ning summuti. Siis on suuremad keevitustööd möödas. Elektritööde ja muu nokitsemise ajaks toimetan bagi koju.

Aga mõned pildid ka:

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

3D modeleerimine.
Vasta

Head veljed on bagil all Smile

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Neid mul ainult 2 järgi jäänud, seega leidsid siin rakendust. Kui kellelgi mõni selline üleliigne 15" jalus, siis oleksin huvitatud.

3D modeleerimine.
Vasta

Vägev masin, kruusal ja põllul vägev kihutada aga, Kas sellist iseehitatud bagi Eestis arvele ka saab võtta B-katina, et maanteel 110-ga legaalselt kulgeda, või saab ainult mingi ime kategooria(traktor) alla regada? Cool
Vasta

Saab ka tänavalegaalsena registreerida, sest raam on iseehitatud. Mul on see praegu registris ratasmaastikusõidukina MS2. Eespool sellest registreerimisejamast lähemalt juttu kah.

3D modeleerimine.
Vasta

Kuidas asi edeneb? Tegija on ikka väga kõva töö ära teinud. Edu edaspidiseks. Smile

Pori paneb rattad ringlema. Cool
Vasta

Edu tarvis! Smile

Ikka vaikselt edeneb. Eile keevitasin paagi kronsteinid raamile ja alustasin tagumiste amortide kinnitustega. Ühe velje lõikasin ka lahti, et laiemaks keevitada ja sisu ringi pöörata. Taha kipub 15" velg aga väikseks jääma ja selle tulemusel jääb 10cm plaanitust laiem. Esialgu jääb nii, aga lähitulevikus on plaan 16" või 17" velg koos kalasabamustrilise rehviga. Ette tulevad nagunii 16" piigid, millel naelad välja kistud.

Mingiaeg panen mõne pildi ka.

3D modeleerimine.
Vasta

Siin siis tagaosa vedrustuse lahendus. Sinna kolmnurga sisse läheb aju jms.
   

Hakkasin tagavelgesid tegema. Kõigepealt tegin sellise prügikasti valmis:
   
   
   

See jäi aga liiga laiaks. võtsin siis 7cm kitsamaks. Jäi natuke parem.
   

1. valmis:
   

Kerenumber leidis ka omale koha:
   

Siit saab ettekujutuse, et milline jääb:
   

3D modeleerimine.
Vasta

Ülim respekt. See viimane pilt mõjus lõualihastele nii ,et lõug kukkus vastu laudaBig Grin
Kas mootori vahetuse kavatsed arkis ka ümber regada?
Vasta

Olen mõelnud küll ümbervormistamisele, aga kuna nüüd peab bagil ka kindlustus olema, siis mõtlen veel. Big Grin Eks peab uurima, kui lihtne see on. Kes teab, võib-olla hakkavad 20%, 30% juttu ajama. Seekord ikkagi ümber-, mitte iseehitus.

3D modeleerimine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne