13-02-2013, 00:11 AM
Tere, oskab keegi puusalt tulistades öelda kas 634 viimase malli summutid on omavahel (parem-vasak pool) vahetatavad?
(13-02-2013, 00:11 AM)Laurts Kirjutas: Tere, oskab keegi puusalt tulistades öelda kas 634 viimase malli summutid on omavahel (parem-vasak pool) vahetatavad?
(13-02-2013, 13:41 PM)stretch Kirjutas:Sorry, minu ebatäpsus, pidasin silmas 634-sid. Nii uuem 638 sõeltega, kui vanem "sigari" tüüpi peaks sobima kõigile 634-dele ja on ühesugused mõlemale poole.(13-02-2013, 00:19 AM)Maccaroni Kirjutas: On täpselt ühesugused ja see kehtib enamike 350ccm Jawade sumpsipaaride kohta.360 ja vanemate kohta küll mitte...
(17-02-2013, 11:00 AM)Bennet Kirjutas: Ühesugused võivad olla. s.t. vasak ja parem pool aga kas ikka suvalise 8 küljest võetud summar läheb vana 634 külge? Summutite kinnituslapid on ju erinevad. See viitaks nagu sellele, et summuti sees on ka kinnitus teises kohas. Koos lappidega jah aga ilma lappideta neid ikka nii vabalt vast ringi ei vaheta omavahel..Nii 8 kui 4 sumpsid on sümmeetrilised, st ka vahetatavad vasakule v paremale, kuid 8 sumpsid on igal juhul lühemad, kui 4-l ja 8 leegikad on pikemad. Pole kindel, pigem kahtlen, et 8 omi on võimalik 4-le alla panna.
(20-02-2013, 21:18 PM)Laurts Kirjutas: Keegi teab mis värk nende 634 tagatuledega on, enamustel küljes selline aga leidub ka uuema 638 stiilis tagatulega. Kumb peaks käima 1980 aasta rattale?
(20-02-2013, 23:49 PM)mehann Kirjutas: ... esimeste 638 -te (1987-1988) sumpad olid samasugused nagu 634-l. Kas ka täiesti identsed 634-ga, seda ma ei tea. Aastal 1988 tehti tarbijate tungival soovil 638-te sumpad lühemaks ja tõsteti tagumised otsad ülespoole. Seoses sellega muutusid leegitorud, tehti amordi kohale süvendid, ja muudeti sõelte konstruktsiooni. Raami torud, mille külge kinnituvad tagumised jalatoed ja summuti kinnitused, kolisid samuti kõrgemale, ehk siis muudeti pisut raami seda osa. Sumpa kinnituse lapid jäid samaks...Tänud!
(24-02-2013, 00:28 AM)Laurts Kirjutas: Jätkaks veel esikahvlite teemal...Aastaarv 1980 viitab vanemat tüüpi kahvlile. Uuem kummilõdvikutega kahvel ilmus lagedale 1982.
On mul õigus et 634 masinatel oli laias laastus kahte erinevat tüüpi kroomitud esikahvleid, vanem variant plekktorude ja porilauakinnitustega, uuem variant aga kummilõõtsadega ja ilma porilauakinnitusteta. Samuti muutus ka lenks koos lülititega (heeblite kinnitused), tahhomeetriga kellad, rääkimata paagi küljeplekkidest jne..
Kui mu teooria paika peab siis minu 1980a rattal on keegi ahv õige kahvli puruks sõitnud ja sinna asemele pannud vanema versiooni kahvli, millele on torude asemele kuidagi kummlõdvikud ümber venitatud.
Küsimus on et palju neil kahel kahvlil muidu peale välimuse erinevust on, kas on mõeldav vanatüübi kahvlist mõnede detailide lisamisega uuematüübilist ehitada, või tuleb ikka komplektne kahvel kuskilt hankida?
(26-02-2013, 21:14 PM)Bennet Kirjutas: Sellel, millel polnud veel tahhomeetrit, oli samas kindlasti spidomeetri ümbris teistsugune, kui esimestel "ühe topsikuga" ratastel. Kontroll-lampide arv ja "silmad" teistsugused ja neid asju on veel...634-01-l oli väike spidokas lambikorpuses.
(27-02-2013, 13:50 PM)Maccaroni Kirjutas: 634-01-l oli väike spidokas lambikorpuses.