Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
21-02-2013, 20:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2013, 22:44 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Paar korda kindlasti saab, kui kiire mees oled. Parem enne seisupealt sisse ja jätta seni järgi kuni hüdroga tööd tehtud. Jagaja neutraalasendis jookseb õli vabalt ringi, energiakulu tühine.
Keegi ksf müüb parasjagu Htz-7, võbolla parem variant seda edas putitada, liikuma ta peaks jutu järgi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Jah, see viimane variant toimib täiesti. Pead ainult jagaja vahele kombunnima.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Eiei nii ei lähe mitte et pump peale sidurit võtta.
Sel juhul peale siduri lahutamist ju ei tõsta ühtegi hüdroga käivat asja ja laaduriga on ilmvõimatu nii majandada.
Muu riista veel tõstad vao otsas nii üles et vabakäik ja sidur üles ning kui riist üleval sidur alla ja käik sisse.
Soojalt soovitan otse mootorilt võtta pumba ülekanne.
Näiteks väntvõlli otsast kardaaniga või rihmaga.
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Väike Nš-6 või 10 rihmaga vedama, peaks hea saama küll. Nendele vahepukke jms liigub ka piisavalt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Minu peas kummitab vene iseehitajate foorumites leviv leiutis - roolivõimendi pump. Pidi täiesti piisama ja selle paigaldamine on ka lihtsam. Lammutustes hind ka soodne.
Selle sidurist sõltuva hüdropumbaga olen mitu aastat põllukesi harinud. Jube tüütu, aga asja ajab harjumise järel siiski ära. Palgatööd küll niisuguse masinaga ei teeks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Vene NS-pumba hea omadus on madal hind,kuid miinuseks väike pöörete piirkond,kus ta töötab.Aga kas keegi oskab öelda,mis rõhul ja tootlikkusel roolivõimendi pumbad töötavad?
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Postitused: 1,266
Teemad: 22
Liitus: Feb 2013
Maine:
13
Kas keegi oskaks öelda ka mingeid numbreid tootlikuse, rõhu ja pöörete kohta, et esilaaduri ära toidaks? Olen ka siist-sealt sellise asja välja lugenud, et mitte kõikide pumpade laagrid ei kannata ka külgsurvet välja kui näiteks rihmaga vedama panna?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
22-02-2013, 22:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2013, 22:08 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Mlsluik ju mainis, et vahepukke saada. Need selleks ongi, et laagritel rihma tõmmet vastu võtta. Kuusakoskist saad eriti vahva Niva kombaini puki mootori kõrvalt, mis on korraga Nš 32 ja teisel pool rihma roolivõmu Nš 10 jaoks tehtud.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(22-02-2013, 22:07 PM)pen.skar Kirjutas: Mlsluik ju mainis, et vahepukke saada. Need selleks ongi, et laagritel rihma tõmmet vastu võtta. Kuusakoskist saad eriti vahva Niva kombaini puki mootori kõrvalt, mis on korraga Nš 32 ja teisel pool rihma roolivõmu Nš 10 jaoks tehtud.
Missugusest Kuusakoskist seda saab ja kuidas?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Üks ütlemata hea pukk hüdropumba jaoks on vanema MAZ-i (MAZ-500 ja mudelid) roolivõimendi pumba pukk. See on mõeldud NŠ10 jaoks. Kinnitub nelja poldiga ja rihma pingutus on ka olemas. Sinna annab installeerida ka NŠ-16 külge. Võid ka nn, "Super Mazi" poole vaadata. Seal oli analoogne lahendus aga kasutati suuremat pumpa. Vist NŠ-32. Ja vedu toimus kahe rihmaga.
Postitused: 80
Teemad: 1
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Kahe rihmasoonega pukk on ka don-1500 mootori küljes,pumbale 32.
Postitused: 1,266
Teemad: 22
Liitus: Feb 2013
Maine:
13
Tänan tarkuse eest, Sella pukavärgiga on selge, et mul tuleb endale üks sellilne muretseda. Kuidas oleks aga ikkagi lood sellega, et 53 kalluri hüdropump hakkas hüdromootori abil jõuvõlli ringi ajama?
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Selline kooslus ei hakka kindlalt toimima.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.