23-02-2013, 19:03 PM
Meie ekipaazh on kenasti Strandis. Veatult ja vigastusteta
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
(24-02-2013, 14:08 PM)Vana7 Kirjutas: Mosserschmit 777 tervelt kodus tagasi.
Parimad tänusõnad korraldajatele.Kõik laabus suurepäraselt vaatamata sellele,et sõitsin ilma kaardilugejata.Mõnusad talveteed,kus sai külg ees kurve võetud ja paar korda kergelt ka hanges käidud.
Nüüd rüüpan wiskit ja tähistan Iseseisvuspäeva.Järgmisel talvel jälle näeme - raisk.
(01-03-2013, 14:29 PM)PlyVal64 Kirjutas: Esimeses postituses Lisakatsete ajad, kohad ehk testitulemused ja karistuspunktid klasside kaupa.
(01-03-2013, 21:24 PM)zazik Kirjutas: Neid tulemusi vaadates tekib küll hämming kohati. Heiksoni postivagun ja Raiveti tõpratohtribuss on ikka hullumeelset sõitu teinud teisel lisakatsel. Mitte kumbki neist ei ole ju tegelikult juhitav masin, aga näe - kannatab sõita küll kui oskust ja tahet on.
Ma nüüd võtan silmad pihku ja lähen teise tuppa häbenema
(02-03-2013, 11:37 AM)PlyVal64 Kirjutas: Tolle võlli-veski-talu loeme kõigil õigeks, kes sarnane kiri olemas aga põhiküsimuse VASTUS peab olema igal juhul õige ja ruudustikku kirjutatud.Ehk siis - kui juhendi järgi KOHESELT legendis olevasse ristsõnasse täht tähe haaval õige vastus lahtritesse kirjutati (Võlli Veski-Talu), kuid juhendis on range reegel, et "ristsõna sodida ei tohi!", siis ju polegi nagu mingit varianti põhiküsimuse vastust õigesti kirjutada?!
(02-03-2013, 17:33 PM)wax Kirjutas:(02-03-2013, 11:37 AM)PlyVal64 Kirjutas: Tolle võlli-veski-talu loeme kõigil õigeks, kes sarnane kiri olemas aga põhiküsimuse VASTUS peab olema igal juhul õige ja ruudustikku kirjutatud.Ehk siis - kui juhendi järgi KOHESELT legendis olevasse ristsõnasse täht tähe haaval õige vastus lahtritesse kirjutati (Võlli Veski-Talu), kuid juhendis on range reegel, et "ristsõna sodida ei tohi!", siis ju polegi nagu mingit varianti põhiküsimuse vastust õigesti kirjutada?!![]()
![]()
Ja võidabki see, kes sodis, mitte aga see kes tegi kõik korrektselt ja reeglitepäraselt?
Mitte et mul midagi võita oleks, aga nii pole kah ilusTegelikult oli see aasta läbi aegade üks huvitav ristsõna ning kiire rada, mõlemaid nautisime täiega
(02-03-2013, 19:29 PM)Sid Kirjutas: Vaadates lisakatsete tulemusi jääb arusaamatuks, et kas on arvestatud ka masinate aastaarvu või ei. Kuskilt jäi meelde et lisakatsete tulemuste aeg korrutatakse läbi vastavalt masina aastakäigu koefitsiendiga.
(03-03-2013, 19:32 PM)supp Kirjutas: loodame et ikka toimub ürr ka aasta pärast, teh passiga on mul keerulised lood, näiteks alfal passis 83 aga nii uus ei saata olla ning olemas alfa registri mail, millel kinnitus et auto on aastast 80, sama on ka ka paari minu fiatiga, millega kavatsen tulevikus osaleda ehk passis 74 aga autod ei saa olla uuemad kui 71
(07-03-2013, 11:51 AM)ryblik1 Kirjutas: Aasta erinevused tulenevad ilmselt meie ARK ebapädevusest. Kas ei saada aru auto esmamüügikuupäeva dokumendist või on tegemist 90date alguses laialt levinud paberite võltsimisega, millega eksitati asjatundmatuid ametnikke ja ostjaid.
Olen näinud autopassi mis kuulus MB w123 sedaankerega autole ja tootmisaastaks oli märgitud 1989, kuigi selleks ajaks olid juba stantsid ammu sulatatud ja tootmises hoopiski juba mitmeid aastaid W124 kere.
Tavaline nähe. Muret sellest ei pea tundma. ARK on ise vea teinud, seni kuni keegi ajusid ei niksi paberite kallal, seniks ka probleem puudub.