Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Tere,
Nüüd kui Univerile esirippseade valmis sai tekkis mõte, et peaks algselt taha haakesse ehitatud lumepuhuri ette nina külge panema. Edasiliikumiseks on ka paremad käiguvalikud (edasi 6 ja tagasi 2, millest kiirem on selgelt liiga kiire, seega taga haakes töötamiseks vaid üks käik, mis ei sobi mitte).
Küsimus selline, kuidas saaks jõuvõtuvõlli vastupidi pöörlema pannes tagant ette tuua? Ilmselge, et reduktoriga, kuid millisega? Siin foorumis on juttu olnud JVV-lli hüdropumba reduktorist, pole sellist kahjuks kohanud, kõik reduktorilahendused on oodatud.
Tervitades, IP
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
25-02-2013, 23:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2013, 23:56 PM ja muutjaks oli
Isapull.)
Tänud austet ksf! Tift'ile info eest, kui Tartusse tulen, käin sealt läbi. Tervitades, IP
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Kas keegi on teinud hüdromootorist hüdropumba? See on seotud teemaga lumepuhur atv-le.
Postitused: 6,996
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
98
Väga põhjalik arutelu hüdropumpadest ja -mootoritest:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43793
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Vot bljaa! Poleks arvanudki, et T-16 mootor nii suurt puhuri-kolakat nii edukalt ringi suudab ajada. Videos võtab täisavaga lund mis mühiseb. Ju siis on proportsioonid-ülekanded õnnestunud. Ainuke mõtlemiskoht oli minu jaoks kettülekanne. Piisab kivist või kaikast rootori või vispli vahele... Äkki oleks 2x kiilrihm parem? Mida härrased arvavad?
Ja muidugi kaitse peale. Ei ole vist eriti tervislik, kui katkenud keti ots nägu paitama ulatub.

Aga küllap tehti video proovisõidul, mees pole lihtsalt veel jõudnud asja viimistleda.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Enne läheb vast teolaba kõveraks.Minul näiteks oli mullu talvel rootorilt reduktorisse mini mopi kett ja see siiani edukalt kestnud.Reduktori võllilt teole oli,aga iz kett ja toda lihtsalt ei jõudnud lappida plaks ja plaks tükid taga ja mitte kuhugi ei lennanud see kett,jäi alati korpusele või võllile rippuma,see ei tähenda,et kaitsmed ei pea peal olema.Kevadel viskas üle keti lappimine ja tõin saukost traktori keti ja angaar oü-st sain ketirattad.Tsikli kette otsustasin kasutada kuna olid tutikad ketid kodus riiulis ja ka ketirattad olid olemas.