doonor ehk oligi bobeda kuid nüüd küll tema see ei ole. bobedal ei ole selline tagumik ja nina ammugi mitte taoline. mootor ja keskmine osa tunduvad olevat aga muu küll mitte.
(25-02-2013, 21:26 PM)moskiito Kirjutas: doonor ehk oligi bobeda kuid nüüd küll tema see ei ole. bobedal ei ole selline tagumik ja nina ammugi mitte taoline. mootor ja keskmine osa tunduvad olevat aga muu küll mitte.
Mis sel ninal valesti? Kapott on ilmselt originaalist ümber ehitatud, lanseronid on vist samuti eest natuke ratsitud, aga üldiselt paistavad originaalid olema.
Võibolla on raske laksu saanud masin valede juppidega taastatud. katuse tagaosa oleks justkui mõne teise auto oma ratsitud.
Originaalilähedaseks tagasi ehitada pole seda isendit kindlasti mõtet, aga "uroodina" taastades oleks kindlasti huvitav masin. Huvitav kuidas ARK sellisesse värdjasse suhtuks kui üritada registrisse saada...
(25-02-2013, 21:26 PM)moskiito Kirjutas: doonor ehk oligi bobeda kuid nüüd küll tema see ei ole. bobedal ei ole selline tagumik ja nina ammugi mitte taoline. mootor ja keskmine osa tunduvad olevat aga muu küll mitte.
Mis sel ninal valesti? Kapott on ilmselt originaalist ümber ehitatud, lanseronid on vist samuti eest natuke ratsitud, aga üldiselt paistavad originaalid olema.
Võibolla on raske laksu saanud masin valede juppidega taastatud. katuse tagaosa oleks justkui mõne teise auto oma ratsitud.
Originaalilähedaseks tagasi ehitada pole seda isendit kindlasti mõtet, aga "uroodina" taastades oleks kindlasti huvitav masin. Huvitav kuidas ARK sellisesse värdjasse suhtuks kui üritada registrisse saada...
kapott ei ole kohe kindlasti originaal, olen selles enam kui 100% kindel sest mul bobi olnud, tean milline ta on ja olen ka bobi ajalugu uurinud. Bobedal on kapott alati olnud terava kujuga, nagu gazzidel vanasti kõigil olid. tagumine osa on lihtsalt ja julmalt sellisel juhul maha lõigatud ja ise mingi "porno" kokku keevitatud. vabandust, kuid sellise käkki eest ma ei käiks ka 5 eurorubla välja.
Mulle tundub vastupidi, et kapott on originaal, kuid selle terav nina on maha lõigatud ja sirge serv tehtud. Pildid pole küll kõige paremad, aga selline mulje jääb. Samuti on lansekatel esimene osa vist natuke kärbitud, originaalis olid pikemad ja vahe väiksem.
Väga tahaks teada, mis asjaoludel see värd sündis ja kas "originaal" ehk komplektse värdja detailid ka veel alles on.
Tegu on tõenäoliselt maha kantud Pobedaga, mille jaoks leiti kusagilt mingid paberid ja selleks, et masin arvele saada, tehti temast selline NIA ehk Nõukogude Inimese Auto.
Igatahes oleks sobilik lisand Guinnessi rekordit püstitavasse kolonni...
A.
PS: Kapott on originaali jaoks liiga lai esiosast.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Tõenäoliselt on see kunagi olnud Pobeda kabriolett. Et selles kindel olla tuleks aga autot lähemalt uurida.
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
(26-02-2013, 11:32 AM)Aspelund Kirjutas: PS: Kapott on originaali jaoks liiga lai esiosast.
Kindel? Minu meelest on kogu esiots, sh ka poolraamid lihtsalt lühemaks saetud. Seetõttu ongi liiga lai, et poole pealt maha kaksatud. Kui originaal-pobedade pilte vaadata, siis neil ulatub nina ikka esiratastest tunduvalt kaugemale ette.
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 16:18 PM ja muutjaks oli rivo54.)
Et asjas selgust saada helistasin müüjale. Tegu pidi olema Pobeda ja u.1930 aastate Mercedese ristsugutisega. Kahjuks pole see Pobedes arvel. "Eestis ehitatud" rekordiüritusele oleks see muidugi huvitav isend. Teeks äkki väikse korjanduse ja saadaks selle paraadile.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Jah, siit on tõesti näha, et kapott pole originaal. Sobivalt jooksvad servajooned tekitasid kahtlusi.
Huvitav oleks ikkagi teada, milline selle masina esiosa kunagi komplektsena välja nägi.
Teadaolevalt on masin tänaseks hetkeks JJVV tarbeks broneeritud. Kui leidub asjahuvilisi, kes nõus 4,5 aasta järel taas kogumisaktsiooni (viimane oli vahetult enne masu tulnud JerAZ-3730) tegema, siis valmisolek on olemas - rekvisiidid tulevad veidi aja pärast.
Samuti edastan sellise info, et TV3 on näidanud üles huvi selleaastase suurürituse eel ja ajal teha dokfilmi ettevalmistustest - s.o. võtta paar-kolm entusiasti oma ettevalmistustes ette? Vähemalt minu arust käraks selle aparaadi paraadivalmis tegemine hästi dokfilmi eesmärki? Antud dokfilmi idee täpsemate hetkeseisude ja kontseptsiooniidee teadasaamise jaoks soovitan aga ühendust võtta muuseumipapaga.
Avaldage arvamust nii korjanduse kui ka dokfilmi idee kohalt.
Meie dokfilmis osalemisest huvitatud ei ole, masin millega tulla on veel piisavalt heas korras. Samas ksf Aspelundi poolt välja käidud mõte Guinessi kolonni lisamisest igati kiiduväärt. Kes iganes selle masina visuaalselt korrastab (ja tulevastele põlvedele jäävustab) ning rekordit üritab, on meie klubi nõus toetama masina soetamist 15 euroga.
Kui on veel huvilisi võid soetamist toetada läbi annetuse meie klubi arvele (Ilmandu Vanatehnika- ja Saunaklubi, a/a 771000736823, selgitus "Annetus Pobedes". Isikliku konto peale ei taha raha enam koguda - pärast asutustes seletamist liiga palju.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
(26-02-2013, 17:40 PM)kris Kirjutas: Meie dokfilmis osalemisest huvitatud ei ole, masin millega tulla on veel piisavalt heas korras. Samas ksf Aspelundi poolt välja käidud mõte Guinessi kolonni lisamisest igati kiiduväärt. Kes iganes selle masina visuaalselt korrastab (ja tulevastele põlvedele jäävustab) ning rekordit üritab, on meie klubi nõus toetama masina soetamist 15 euroga.
Kui on veel huvilisi võid soetamist toetada läbi annetuse meie klubi arvele (Ilmandu Vanatehnika- ja Saunaklubi, a/a 771000736823, selgitus "Annetus Pobedes". Isikliku konto peale ei taha raha enam koguda - pärast asutustes seletamist liiga palju.
Lähipäevil ka minu poolt väike toetus. Keegi modedest-adminnidest võiks selle teema ka JJVV alamfoorumisse tõsta, palun
Kapott on minu äranägemise järgi olnud Pobeda oma aga laiemaks keevitatud. Võrrelge kapoti külgjoont originaaliga.
Kokkuvõttes kapott on omavalmistatud.
Katus meenutab sel aparaadil mingit '30 aastate masina oma küll. Täiesti võimalik, et oligi omal ajal mersuna arvel. Kuid kui selle MB-ga midagi juhtus, nt. suurem avarii või jõudis roosteuss oma tööga lõpusirgele või mootori ja veermiku ressurss ammendus, siis taastati auto nende osadega, mida saada oli. Originaalosade hankimine tolleaegsetes oludes tähendanuks võibolla paarikümne aasta pikkust tohutut otsimist, asjaajamist ja peavalu, aga lihtne Nõukogude inimene ei vajanud mitte näituse-uunikumi vaid igapäevast tarbeeset. Eesti Antiikautode Galeriis on mitu sellelaadset näidet.