Lp v126, selline küsimus, et mis nenede pumpade juures üles ütles kui õli kuumaks läks. Kas midagi kulub ära või murdub ...või mis iganes põhjusel üks selline pump otsad annab ?
Metsatõstuki võimsuseni ma oma põkaga ei hakka pretendeerimagi
. Minumeelest peaks igal masinal mida konstrueeritakse olema selle aluseks kõigepealt otstarve mingi töö jaoks. See määrab ära vajaliku võimsuse. Üle selle ei ole aga mõtet ühelegi masinale lisavõmsust, seega ka kaalu ja hinda juurde aretada, sest seda ei lähe kunagi vaja. Ei panda ju autole suuremat mootorit kui selle auto käigukast vastu peab. Samuti ei ole mõtet ka sellest hüdro jvvõllist valja pigistada rohkem võimsust kui lattniiduk või kartulirootor vajab.Kiiremate pööretaga lendaks see niiduk arvatavasti lihtsalt juppideks
. Minu põka jvv ei hakka kunagi puurima mingeid puurkaeve, käitama saeraami või käru silda millel 10 tihu puid peal on.
Ma ei ole kangekaelne, ma ei aja oma ettekujutatavat õigust taga ja mul ei ole ka kinnisideed, et see Nš-32 pump peab hakkama kindlasti mu jvv-i ringi ajama. Tahan lihtsalt teada, et kui seesama pump uhab terve tööpäeva korvõstuki peal, keerutades seda siia ja sinna, siis miks ei tee ta seda väikse traktori peal ? Kui see see pump peab lükkama iga pöördega edasi 32 cm3 õli, siis miks ta seda ei tee? Kuhu see õli siis kaob mis sellest pumbast läbi läheb, et ta h-mootorit edasi ei keri ? Kuidas on võimalik, et pumbal ei jätku võimsust, selleks kasutatakse ju reduktsiooniklappi, et pump ennast puruks ei keriks kui koormus liiga suureks kasvab ja maksimumsurve määrab red. klapp, mis on arvestatud kindlasti väiksemale rõhule kui pumba kriitiline rõhk.
Vot neist asjadest tahan ma lihtsalt aru saada
. Kui keegi ütleb, et tal midagi ei töötanud, siis ok, usun teda, aga tahan teada, et miks ei töötanud kui arvutades PEAB töötama ? Samuti võiks ju ka väita, et liiga suure töökoormuse all puruneks ka samast ajamist võetud kardaansüsteem- mootoril on kindlasti võimu rohkem kui nendel ülekandehammasratastel vastupidavust. See tähendabki seda, et igaks tööks ei ole selline jvv mõeldudki...
Kui põhiline argument seda Nš pumpa mitte kasutada on see, et õli kiiresti kuumaks läheb, siis miks mitte kasutada õliradiaatorit? Võtab ju tunduvalt vähem ruumi kui sajaliitrine paak ja jahutamine on võrreldamatult intensiivsem. Automootori, mis on sisuliselt ju tuld täis kogu aeg, jahutamiseks võiks ju ka kaasas vedada 200 liitrist veepaaki ja radikat ei olekski vaja
. Kaldun arvama, et kui üks mehhanism on valmis ehitatud ilma õliradikata, siis arvestatud õli kuumenemine ei ole nii intensiivne, et seda radikat vaja oleks. Tehniliselt tunduvalt ihtsam on ju massiivsele tehnikale peale panna lihtsalt suur paak ja mitte jännata õliradikate ja ventilaatoritega. Ilma õliradikata ei saa minu meelest tegelikult migist õli "jahutamisest" üldse juttugi olla. Mingis paagis loksudes jahtub see õli ikka väga passiivselt ja pole ime kui keema läheb.