Postitused: 5,845
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Üldiselt tasub selliste müügiargumentide korral (Breþnevi Tðaika, Lenini Porsche, Nikolai II Rolls-Royce, Göringi Mini jne) olla äärmiselt ettevaatlik. Lubadusi ühe või teise auto omandi kohta on väga lihtne välja anda. Oluliselt keerulisem on neid aga dokumentaalselt tõestada. Mida värvikirevam on auto väidetav elulugu, seda rohkem pabereid peaks selle kohta olema.
Antud juhul peaks olema olemas väljavõte Rolls-Royce arhiivist, mis tõestab, et konkreetse masina kerenumber ja komplektsus vastab Vene tsaari autogaraaþi poolt tellitule.
Pahatihti piirdub kogu tõestusmaterjal kategooriaga "eelmise omaniku eelmine omanik rääkis" või suisa võltsitud dokumentidega. Ning ka auto ise võib olla sisuliselt number ja ämber ehk reaalselt koosneb ta mõnest originaalosast ning suurest hulgast replica osadest.
Ma ise kaldun arvama, et 1914 oli Nikolai II teha ka paljut muud kui oma autogaraaþi täiendamisega I maailmasõja ajal tegeleda.
Hinnanumbrit aitab "kuulsusest" eelmine omanik aga kenasti ülesse kergitada.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Soovitan muu hulgas vaadata, mis hinnaga müüdi aasta tagasi Briti kuninga Lanchesteri, kusjuures kuningas omas seda üle 10 aastat ning sõitis sellega ise.
Ja teiseks võiks uurida mitu autot oli Nikolai II garaazis, ning milline mark oli populaarsem? Igaks juhuks ütlen, et Nikolai II eriti Rollsudega pole sõitnud.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 4,450
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(27-09-2010, 11:36 AM)Aspelund Kirjutas: Ma ise kaldun arvama, et 1914 oli Nikolai II teha ka paljut muud kui oma autogaraaþi täiendamisega I maailmasõja ajal tegeleda.
Äkki telliti auto juba varem, oli mingi järjekord või eritellimus, mida alustati peale tellimuse laekumist? Et auto ei seisnud müügiesinduses ostja ootel nagu tänapäeval müügiplatsidel näha võib. Tellitud ese tuli ju välja osta.
Ega ma tea, ainult pakun varianti.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
27-09-2010, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2010, 12:34 PM ja muutjaks oli
denis23.)
Maailmasõda ei ole seganud kodaniku N.Romanovi suurepärased kontaktid Rasputini ja baleriinidega, vaevalt nüüd auto ostmist tal kuidagi
segas.
Muidugi, sõda algas 1914 a. augustil alles. Plus siis mõnda aega täideti juba laekunud tellimused.
Mis puutub sellesse, kuidas see auto võiks sattuda sakslaste kätte, siis üheks variandiks on see, et 200+ Imperaatori garaazi autodest, osa saadeti rindele, ning siis need langesid sakslaste kätte.
Ennesõjaaegne Silver Ghost on kallis auto, makses keskelt läbi 200-500 000 GBP, autod peale 1918 vla keskelt läbi 100-200 000 GBP, ning ütleme nii, see Rolls ei ole kuidagi oma "siniverelisuse" poolt erinev, täiesti tavaline.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 864
Teemad: 20
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Minu kahtlused-kõhklused seisnevadki selles, et kuidas on olnud võimalik selle auto säilimine... Ei olnud sugugi plaanis “müügile kaasa aidata”!
Kuulutuses on kirjas, et auto väidetavalt osa aega koguni Ameerikas veetnud.
Teadaolevalt hävitasid-purustasid-põletasid kommunistid kõik, mis vähegi tsaari ja tema perega seotud oli. Loogiliselt võttes, oleks auto(de) hävitamine olnud esimene asi, et põgenada ei saaks!
Ajalookirjelduses on niisiis puudu just see osa, kuidas see masin ilmasõja/revolutsiooni ajal päästetud sai, kes seda võis teha ja mis eesmärgil, kuidas Ameerikasse sattus jne...
Teadmata (puudulikust)“Ekspressi” artiklist midagi, arvasin algul, et tegemist on kõige enam üle hinnatud autoga, praegu müügis olevatest. :-) Aga, noh...
Postitused: 4,450
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(27-09-2010, 13:20 PM)samodelkin Kirjutas: Teadaolevalt hävitasid-purustasid-põletasid kommunistid kõik, mis vähegi tsaari ja tema perega seotud oli.
Omal ajal õpetati koolis, et Kerenski põgenes naiseriietuses mingi autoga mingisse saatkonda, kas inglise või ameerika, enam ei meenu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Keegi autosid pole põletanud, ega kommunistid päris lollid ei olnud.
Aga üldiselt, võin ma öelda, et Silver Ghost eriti veel varajane oli nii sama ka piisavalt prominentne sõiduk, et kuulumine mingi monarchi garaazi koosseisu paarisaja muu auto kõrval selle hinna oleks väga kergitanud.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 767
Teemad: 61
Liitus: Oct 2008
Maine:
10
Viimati lingitud autoklubi jutus kirjas, et üks Silver Ghost ehitati 1919 aastal Lenini jaoks ringi ja on tänini muuseumis.
Do'nt panic
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tahan lisada siia mõned teada faktid selle vana teema kohta, et oleks vähem oletusi ja desinformatsiooni. Viimase viie aasta jooksul on Moskvas ilmunud vähemalt 2 erinevat raamatut põhjaliku ülevaatega Venemaa juhtkonna sõidukitest alates Nikolai II ajast ning lõpetades Putiniga ("Glavnõi Garaž Rosii 1907-2007" ja "Garaž Osobogo Naznatšenija 1921-2011") Minu teave pärineb sealt. Mõned täpsustused eelpool mainitule:
- Adolf Kegress oli Imperaatorliku garaaži tehniline juhataja, nagu ka on kirjas eelnevas lingis, kuid vajadusel täitis ka tsaari isikliku autojuhi kohuseid.
- 11.03.1917 andis ta Ajutisele Valitsusele üle kogu keisri garaaži materiaalse vara, seal hulgas 56 autot. Üks Delaunnay-Bellville jäi aga üle andmata, millel Kegress Soome kaudu Rootsi põgenes. Stokholmis müüs ta selle odavalt ühe väikese hotelli omanikule ning 1925-nda aasta suvel läks endine tsaari auto vanarauaks.
- Esimesed 2 kinnist Rolls-Royce Silver Ghost'i osteti 1911 uue Livadia palee jaoks Krimmis ja neid kasutati kuni 1917. Kaks limusiin-kerega Silver Ghost'i osteti Tsarskoje Selo garaaži 1913 ja 1916.
- Tsarskoje Selo Rolls-Royce'id viidi hiljem Moskvasse ning neid kasutasid Lunatšarski ja Trotski.
- Lenini kasutuses 1921-24 olnud Rolls-Royce (1914 a mudel), mis praegu asub Moskvas Ajaloo Muuseumis Punasel Väljakul, on üks neljast kasutatud autost mis osteti 1920-nda aasta detsembris Punaarmee autobaasile. Ülejäänud kolme auto täpset mudelit ega ehitusaastat pole mainitud.
Kokkuvõtteks võib öelda, et ilmselt Nikolai II Imperaatorliku garaaži autoga tegemist ei ole, sest selle aastakäigu autosid nende nelja hulgas ei olnud.