Nostalgitseme lääne autosid.

Nojah siis ikka direktorite autod. "Tarmeko" autojuht keeras asja korra üle võlli ka aga ei oska öelda palju raha/peavalu see talle tekitas.Igatahes auto tehti korda ja mees jätkas teenistust sama autoga.
Vot baarmenist tutika Scorpa ostja on natuke kahtlaneRolleyes Aga mis see meie asi on kuis keegi oskas/oskab elada...
Vasta

Mul naabrimehel oli see Pontiac LeMans sedaan.Selline punakat värvi.Meenutas kohe algusest peale Opelit.Kui auto oli juba vanaks jäänud,läks tema pojale esimeseks autoks. Kui ma veel väike poiss olin,siis nägin igasugu vanu Subaru Justysi,Nissan Sunnysi,Datsun Cherrysi,Mazda 323si ja vanad Mitsubishi Galantid polnud ka harv nähtus.Mäletan 2002 kuskil metsas olid kõrvuti 2 mahapõletatud nostalgikut-ZAZ 968M ja Datsun Cherry.Ju mingid topskid kimasid sodiks nad. Laagris seal autolammutuses oli näha ka seda vana 80ńdate Mazda 323 hatchbacki.Autolammutuse tööline sõitis sellega.Ai kuidas ta sidurit retsis.
Samas autolammutuses ilmusid välja muudki retro-sõidukid: Renault 25,Seat Ibiza,vana Jaapani pakibuss,meenutas Toyota Lite Ace,vana Fiati buss,mitu Opel Kadetti ja üks vana Lancia kupee oli ka. Peaksin ükspäev sinna uuesti minema ja pilte ka klõpsama.

Vabandan OT pärast.

cg
Vasta

(28-10-2012, 20:08 PM)pontu6 Kirjutas:  Enne kui endale esimese lääne auto sain omas mu üks sõber sellist:

[Pilt: 0561396c0d024b76b8ef12b.png]

Opel Kadett Kombi. Käis teine uue Eesti aja algul Soomes sugulastel külas ja ned seal küsisid: "Kas teil Hiiumaal Opelit on?" --- "Eeee, vist ei ole.." --- "Näed, võta see endale. Nüüd on!"

Ai kurja, see putukas on nunnu! Minu kummalises mõttemaailmas on kujunenud arvamus, et 4 ust sellise auto puhul on liiga palju - 2 on täpselt paras.
Just sel põhjusel sai ka Soomest omale Marella asemele selline vana Corolla igapäevaseks liikuriks toodud.
[Pilt: DSC_0176.JPG]

Valikus oli muidugi ka teisi seitsmekümnendate tagaveduseid masinaid, näitekas 76' kadet c ja 74' taunus, kuid määravaks sai siiski Corolla omapärasus, 2-ukseline universaal Smile

Vaatasin teema läbi ja peab mainima, et kadedaks teeb mõne härra omatud autode kollektsioon. Selline kogemus on hindamatu. Loodan ka kunagi kedagi kadedaks teha Big Grin

Cheers!
Vasta

See corolla ei mahu kuidagi teema pealkirja alla, tegu eriti ida asjaga.
Vasta

(05-03-2013, 01:37 AM)Valmet Kirjutas:  See corolla ei mahu kuidagi teema pealkirja alla, tegu eriti ida asjaga.

Big Grin Tõusva päikese maalt

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

(05-03-2013, 01:37 AM)Valmet Kirjutas:  See corolla ei mahu kuidagi teema pealkirja alla, tegu eriti ida asjaga.
Tubli poiss, viis, istu!

Tervitab Veteran.
Vasta

(02-03-2013, 18:55 PM)krossifänn Kirjutas:  Vot baarmenist tutika Scorpa ostja on natuke kahtlaneRolleyes Aga mis see meie asi on kuis keegi oskas/oskab elada...

Tutikas Scorpa osteti täita kindlalt näitusteväljaku valgetes hallides asunud valuuta autopoest. Isik kes ostis on teada ja on ka teada, et see punane sedaan oli möniaasta tagasi läbinud 40.000 km.
Vasta

2 lehte tagasi oli juttu Citroen CX-st,lehel mobile.de on neid 78 tükki,üks vägagi huvitav variant: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/cit...LSO_EXPORT
Viimati nägin CX-i 22. veebruaril Mustamäel.Kui ma ei eksi,oli tegu selle masinaga: [Pilt: Q43951M4u3c4Q6q164o1.jpg]
Vasta

Omasin 1995 aastal sihukest autot Toyota Corolla 1,8 DX.
1983 aasta väljalase.
Pidevalt remondisin teda Big Grin

[Pilt: 58655eu-960.jpg]
[Pilt: d8655eu-960.jpg]
Vasta

Vaatasin et siin huvitav teema käimas ... Ma väga nostalgitsema ei peagi, kuna hetkel igapäevaliikuriks Opel Kadett GSI 1.8 aastast 1986. Peal kõik lisad mida tollal pakuti - katuseluugist pardaarvuti ja digitaalse näidikuteplokini. Kahjuks ei ole 1.8 E originaalmootoriga, mootor eelmise omaniku poolt vahetatud 1991 Astra pealt pärineva vastu. Seda masinat hetkel plaanis ka natuke pikemalt elus hoida - roosteuss kipub mõnda kohta väga ära närima. Suvel peab keretöödesse panustama.

Lisaks eelnevale on kätte jäänud veel Datsun 120Y 2-dr Wagon 1977, milles roosteuss küll viimased 6 aastat tubli tööd teinud ja mis dokumentide puudumise tõttu nähtavasti kunagi enam teid mõõtma ei hakka. Komplekteerimist ootab ka Nissan Bluebird 1.8 SSS Coupe 1980 ja 2,5-st Jeep Wagoneerist (1976-1980) tuleks ka miski hetk 1 sõitev tekitada ... (AMC 360 + TH400 + BW 1339 + 2xDana44)
Vasta

Jeep Wagoneeri meenutan siiani heldimusega. Valmeti traktori mootoriga. Tõeline kivipurustaja. Toungue
Vasta

(07-03-2013, 17:37 PM)tak35744 Kirjutas:  2 lehte tagasi oli juttu Citroen CX-st,lehel mobile.de on neid 78 tükki,üks vägagi huvitav variant: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/cit...LSO_EXPORT
Viimati nägin CX-i 22. veebruaril Mustamäel.Kui ma ei eksi,oli tegu selle masinaga: [Pilt: Q43951M4u3c4Q6q164o1.jpg]

Ei, sa ei eksi - see on lgp. ksf! Fantomas elik. S. Didyk'i igiliikur (talveralliga sina peal olevatele tegelastele tuttav auto).
Vasta

(15-02-2013, 23:37 PM)hulgus Kirjutas:  
(15-02-2013, 14:12 PM)miniest Kirjutas:  Kas keegi måletab millal ta viimati Fiat Panda klassikut någid. Mina ise, eelmise aasta novembris ja see oli jubedat lillat vårvi....

Eelmisel nädala, hulgi, karjakaupa, igatsugu värvi ja tegumoega, lisaks teisigi sh klassikaline 500.
Ainult, et asukohaks siis Itaalia, sh Rooma, kus nad siiani populaarsed ja käigus. Nurgad kenasti ümaramaks vormitud.
Aga uue Eesti rahvaautosid X5; ML jms seal naljalt ei kohta. H2-te nägin üldse viimati Tallinnas.
Väikeste autode ebapopulaarsuse taga on ka see et meie tänavad on liiga suured. Kui lasnamäel ja mustamäel majade tihedus kolm neli korda suuremaks ajada, muutuksid paratamatult väikeautod ja autohakatised nagu smardid populaarseks.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(09-03-2013, 14:05 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(15-02-2013, 23:37 PM)hulgus Kirjutas:  
(15-02-2013, 14:12 PM)miniest Kirjutas:  Kas keegi måletab millal ta viimati Fiat Panda klassikut någid. Mina ise, eelmise aasta novembris ja see oli jubedat lillat vårvi....

Eelmisel nädala, hulgi, karjakaupa, igatsugu värvi ja tegumoega, lisaks teisigi sh klassikaline 500.
Ainult, et asukohaks siis Itaalia, sh Rooma, kus nad siiani populaarsed ja käigus. Nurgad kenasti ümaramaks vormitud.
Aga uue Eesti rahvaautosid X5; ML jms seal naljalt ei kohta. H2-te nägin üldse viimati Tallinnas.
Väikeste autode ebapopulaarsuse taga on ka see et meie tänavad on liiga suured. Kui lasnamäel ja mustamäel majade tihedus kolm neli korda suuremaks ajada, muutuksid paratamatult väikeautod ja autohakatised nagu smardid populaarseks.

Panda on kasutusel teatud ekstreem laskumis teenust pakkuvatel poistel. Valge mustakirju.
Vasta

Mul on ford cortinal passis registreerimise kuupäev 25.01.1978 märgitud ja sünniaastaks 69. On keegi nõuka ajal seda asja liikumas ka näinud või sellega üldse kokku puutunud?
Vasta

(09-03-2013, 21:31 PM)moto-onu Kirjutas:  Mul on ford cortinal passis registreerimise kuupäev 25.01.1978 märgitud ja sünniaastaks 69. On keegi nõuka ajal seda asja liikumas ka näinud või sellega üldse kokku puutunud?
Mingit muud lisainfot auto kohta?
Vasta

Värvus on passis hall. Praegu on muidugi ta helesisine(kuna värvitud, ei tea). Uksi on kaks.
Vasta

viimastel päevadel olen jälle oma warrega ringi liikunud, ja päris palju on tänaval kinni peetud ehk mina vist ei tea kedagi, kellel poleks tuttavat, kellel poleks warre 353-e olnud, muuseas sama olen ma täheldanud ka oma alfa 116 puhul, tundub, et sisuliselt pool eestit sõitis kunagi wartburgiga ringi ja ülejäänud pool alfa 116 giulietta-ga, hoolimatta sellest, et nii minu warre kui alfa peaks olema hetkel ainsad liikuvad ainueksemplarid eestis
Vasta

oli, tuleb veelSmile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Blue 132KW
white 150KW
Vasta

[Pilt: art03.jpg]

[Pilt: art02.jpg]

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 29 külali(st)ne