Auto ostusoovid!! Nii rääkige mulle Hyundaidest, Kiadest.
#1

Aastast 2000 ja peale - hakkan vaikselt autoostu peale mõtlema. Jäid silma järgmised mudelid Hyundai Accident (ok Accent) Lantra ja Sonata. Kiadest Rio, Joyce, Carens

Veel pole maha löödud
Vasta
#2

(05-03-2013, 22:34 PM)JaakH Kirjutas:  Aastast 2000 ja peale - hakkan vaikselt autoostu peale mõtlema. Jäid silma järgmised mudelid Hyundai Accident (ok Accent) Lantra ja Sonata. Kiadest Rio, Joyce, Carens

Nii mis siis lähedastel olnud.
Abikaasal RIO Universaal. 1.6 atm igasugu lisadega mis tollal voimalik oli. Oli tore auto. Kiirendus puudus, kytusekulu 10l100 tagaamorte läks nagu leiba. Önneks garantiiajal. Muidu oli koik ok.

Äiapapal Kia Clarus hea auto ainult tagatiivakaared mädanesid. Kodanik supp teab rohkem rääkida kuna tema pere oli viimane kes seda kasutas.

Äiapapal Kia Magentis koosnes tegelikult Mitsust. Oli äge ja äkiline pill köikide lisadega v6 konega. Oli yks hea auto.

Abikaasa vennal Kia Pregio. Hea kaubik. Polnud hullu midagi. Uimane. Roostetas.

Ristiisal. Kia sorento soidab siiani. ei kurda ei hädalda. Ostetud uuena 8 aastat tagasi.

Veel yhel tuttaval Kia Carnival. Tore mahtuniversaal, Kallis pidada.

Koik eelpool mainitud autod olid ostetud uuena ja kasutataud möistlikult.
Vasta
#3

No kuidas seda nüüd hellalt öelda - kui rahaga pole muud peale hakata siis lase käia - majandust peab toetama.

Mõned kiidavad - mina laidan.
Mis on kõige suurem miinus - odav ehitus - auto peal on jube istuda - plastik igal pool.
Vastupidavus polegi kõige suurem probleem. Tehnika peab ennast isegi viisakalt üleval.
Suurem häda on kasutaja mugavus - talvel ei lähe auto soojaks - auto peal ei ole ruumi - lisavarustus on nigel - ei ole mugav - rahalist väärtust ei ole autol.

Teine asi on järel väärtus - 2000 aasta pill maksab 1400 eurot...
Siis mida see pill maksab kahe aasta pärast? 300-400 eurot.
10 aastat vana auto maksab 1600 eurot! Selle hinna sees ei ole mitte midagi väärtuslikku.

Minu soovitus on osta auto mille eest saab 5 aasta pärast vähemalt 50 protsenti auto alg hinnast tagasi.

Kui tahad endale KOREA autot, siis mine esindusse, võta uus liisingusse, ei pea vähemalt ise remontima. Garantii aja lõpus müüd esindusele tagasi, ja võtad uue liisingusse. Võib tunduda kulukas - aga kui arvutada välja peensusteni km maksumus, siis üllatud!!!

Kui uurida reklaame, siis mida juba lubatakse esindustes. Tasuta 1 aasta kindlustus. Tasuta 3 aastat nii suve kui ka talve rehvid. Ja mida nad kõike veel lubavad, kui hakkad kauplema paremat lepingut sõlmides.

Aga mida mina tean. Olen kõigest kasuahne eestlane, kellele ei meeldi kasutatud korea autod.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#4

(05-03-2013, 23:32 PM)phyl Kirjutas:  No kuidas seda nüüd hellalt öelda - kui rahaga pole muud peale hakata siis lase käia - majandust peab toetama.

Mõned kiidavad - mina laidan.
Mis on kõige suurem miinus - odav ehitus - auto peal on jube istuda - plastik igal pool.
Vastupidavus polegi kõige suurem probleem. Tehnika peab ennast isegi viisakalt üleval.
Suurem häda on kasutaja mugavus - talvel ei lähe auto soojaks - auto peal ei ole ruumi - lisavarustus on nigel - ei ole mugav - rahalist väärtust ei ole autol.

Teine asi on järel väärtus - 2000 aasta pill maksab 1400 eurot...
Siis mida see pill maksab kahe aasta pärast? 300-400 eurot.
10 aastat vana auto maksab 1600 eurot! Selle hinna sees ei ole mitte midagi väärtuslikku.

Minu soovitus on osta auto mille eest saab 5 aasta pärast vähemalt 50 protsenti auto alg hinnast tagasi.

Kui tahad endale KOREA autot, siis mine esindusse, võta uus liisingusse, ei pea vähemalt ise remontima. Garantii aja lõpus müüd esindusele tagasi, ja võtad uue liisingusse. Võib tunduda kulukas - aga kui arvutada välja peensusteni km maksumus, siis üllatud!!!

Kui uurida reklaame, siis mida juba lubatakse esindustes. Tasuta 1 aasta kindlustus. Tasuta 3 aastat nii suve kui ka talve rehvid. Ja mida nad kõike veel lubavad, kui hakkad kauplema paremat lepingut sõlmides.

Aga mida mina tean. Olen kõigest kasuahne eestlane, kellele ei meeldi kasutatud korea autod.

Just kuni garantiiaja löpuni oli tore söita. Mis edasi sai seda ei tea VA. Sorento mis neelab siiani muretult kilomeetreid .
Vasta
#5

Omanud ühtegi sellist ise kunagi ei ole, küll aga on tulnud kokku puutuda tuttavate omadega ja veidi ka remondi poole pealt. Minu meelest suurimateks probleemideks just see odavus mis materjalidest nagu õhkub, olematu järelturuväärtus ja roostetama kippusid ka... See käib nende 2tuhandendate alguse poole autode kohta, räägitakse, et nüüd pidi parem olukord olema (täiesti uued autod).
Kunagi isegi mõtlesin korra Rio ostmise peale, see oli siis kui igasugune kogemus nende autodega puudus, aga kuna minu mõistes mootorit sellele autole ei pakutud, siis jäi plaan õnneks katki...

Taivo
55624799
Vasta
#6

Minu kogemus piirdub 2011. vla Kia Ceed'iga. Kasutasin seda intensiivselt, sõna otseses mõttes, umbes kaks nädalat möödunud sügisel.
Algul olin väga positiivselt üllatunud, mugav sõita, omajagu varustust, ühekomakuuene diisel jaksas vedada (ka rasket koormat) ja auto tundus igati aus.
Negatiivseks läks asi siis kui umbes pooleteise nädalase kasutuse järel saabus varajane talv. Miinust polnud tegelikult ollagi, mingi -5C vast. Pärast seda läks asi koledaks. Enamvähem kvaliteetsena tundunud salong hakkas külmaga koledalt nagisema, heliisolatsioon oleks nagu külmaga kokku tõmmanud ja haihtunud, mootor lõrises salongi nagu traktoril ja tuba ei läinud soojaks. Pluss veojõukontroll, mis ei lubanud suverehviga üldse sõita, iga kord pidi selle maha võtma, muidu ei kippunud kohalt äragi minema.

Arvan, et tööautoks või tarbeesemeks pole paha valik, aga mina ostaks pigem sama raha eest mõne vanema vähegi kvaliteetsema masina.
Vasta
#7

Mäletan, kui otsisin, millist bussi osta, siis igal pool aruteludes sõimati seda Karnevali.
Vasta
#8

Nagu ksf kalacompany eelpool mainis, nii ta tõepoolest ka on (olen ise töödanud mingiaeg kia esinduses).
Vasta
#9

(05-03-2013, 23:51 PM)zazik Kirjutas:  ... Arvan, et tööautoks või tarbeesemeks pole paha valik, aga mina ostaks pigem sama raha eest mõne vanema vähegi kvaliteetsema masina.
Küsimus on, mis on vähe kvaliteetsem?
Omal Daewoo Nubira 2003, tööjuures ülemus samal ajal ostis volkari ameiautoks, selleks ajaks kui too masin maha müüdi oli selle remonti uputatud lugematu kogus raha (korra oli ka minu käes kuu aega ja selle aja jooksul nõudis mitu korda ja kallist remonti kokku ca 6000 eek), minu koreakas sõitis korraliste hoolduste najal. Läbisõit oli mõlemal tolleks hetkeks 120 ooo juures. Siis osteti töö juurde uus volkar, sel algusest peale mingid probleemid, pidev remont ja mittetöötav kliima ... lõpuks õnnestus peakontorisse ära sokutada.

Mul pole niipalju raha elik aega, et pidevalt remontida uut ja nö prestiižet saksa autot.

On meil üks naiskolleeg, kel peres ainult mersud. Kaasa peab autoosade poode ja kinkis talle sünnipäevaks uue. No oli see vana tal pidevalt remondis ja ka uus. Ikka näen, et ta kaasa võtab tööjuurest tema auto ja sõidab remonti ...

Daewool sai muretult sõita kuni ca 160-180 ooo km ja siis tuli teha remontide periood. Tegelikult olid loogilised osad: pidurid koos ketaste, silindrite jms, rattalaagrid, tagaamordid, puksid, plokikaanetihend. ka oli el. probleem, mingi kontakt oli sädelema hakanud. Nüüd on muu peale esinduses paigutatud keskluku mootori ja tagaumise kojamehe toimimas. Raha tema eest enam ei saa, aga sõita veel küll ja küll.
Vasta
#10

Minul on kokkupuude olnud Kia Spotagega millega sõitsin 60000 vahetati ära üks pihustiots,oli diisel mootoriga.siis müüsin ära.Ostsin HondaCRV,KIA oli ilusam ja isegi mugavam.
Peres on veel Kia Picanto läbisõit 110 000 garantii aeg ei vahetatud midagi va.pid.klotsid mis ei käi garatii alla.Väike hea auto,küttekulu pisike,teel püsib hästi,ainult esindus keeras masina tuksi,hammasrihma vahetusel jäeti vänvõlli otsa polt lahti ja loksutas hammaka ja vända otsa ära ning nüüd vahetavad oma kulu ja kiradega väntvõlli Masin juba üle nädala esinduses..Auto on aastast 2007 mootor 1,1 benz.
Süptonid olid niisugused et autul kadus jõud ja bensu kulu suurenes tunduvalt,aparaadid viga ei näidanud aga üks meister arvas et viga vöib olla selles et rihm on kudagi paigast ära ja poeg kellel omal autoteenindus võttis lahti ja avastas vea viisin esindusse kus viimati rihm vahetati ,tunnistasid oma viga ja teevad ise korrda.
Aga hondal vahetati garatiiaeg kõik kondid nii ees kui taga,kaks paraleeli otsa aku enne kui kolm a. täis sai,tagaluuk värviti üle,garantii oli kolm a või 100 000,mul said ühelajal mõlemad täis. Esiklaasi vahetasin 2 korda aga see oli kasko rida.
Vasta
#11

Allpool on toodud minu subjektiivne arvamus, sest ei ole ise neid marke omanud, kuid olen näinud mitmete Hyundai Sonata omanike hädasid. Välimuselt ilus auto, kuid mingist hetkest alates nad lihtsalt lagunevad su silme all täiesti ära. Lagunevad täiesti arusaamatutest kohtadest ja sa lihtsalt enam ei jõuagi neid remontida.
Olen omal ajal ka plaaninud mõne sellise ostu (Sorento ja Carnival), kuid usun, et minu õnneks on need jäänud ostmata. Miks osta maasturilaadne toode - Sorento, kui võib osta maasturi? Samas tean inimesi, kes näiteks I 22-ga (oli vist selline mudel) on väga rahul. Minule küll ei meeldinud, kuid ega see polnud ka minu auto. Uuena ja garantiilisena pole ilmselt kõige hullem.
Minu objektiivne kogemus on see, et ise ostaksin pigem Nissani või Toyota. Kõik sõltub, milleks autot vaja on. Ka Skoda Octavia on hea, odav ja vastupidav auto pidada ning seda julgen soojalt soovitada, sest kogemus on hea. Superb on tõeliselt hea pikkadeks otsadeks, kuid linnas on teda suuruse tõttu tülikas parkida.

(06-03-2013, 08:00 AM)honkomees Kirjutas:  Daewool sai muretult sõita kuni ca 160-180 ooo km ja siis tuli teha remontide periood. Tegelikult olid loogilised osad: pidurid koos ketaste, silindrite jms, rattalaagrid, tagaamordid, puksid, plokikaanetihend.
Juhin teema algataja tähelepanu asjaolule, et ülalpool mainitud detailid on kõik kuluosad ja nende vahetamist ei tule käsitleda remondina vaid hooldusena.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#12

uuri nende autode varuosade hindasid mõni hind üllatab
just uurisin oma Mitsule käigukasti õli ja siis mõtlesin, et ka Kia ja Hyundai kasutavad sama õli (vähemalt naised saunas nii rääkisid)
lõpptulemuseana selgus, et silberauto oma kurikuulsate hindadega oli kõige soodsam.
Samas üllatas Kia mingi erilise õliga mille hind oli 30.-/L
(vist rõhutan vist sest ei mäleta aga seda kasutati Sorento automaatkastis ? )

Üks tuttav on pidanud juba mitut (vist kolme) Carnivali ja viimase neist ostis liisingust välja ja ei tahtnud vahetada uuema vastu sest vana pidavat hea olema (rahas ei ole küsimus)
Ise olen Carnivaliga sõitnud - maanteel oli päris mõnus sest auto on suur ja raske.

Üks tuttav pidas Hunday sonatat mingi 2005 ja edasi aga sellega oli selline lugu, et enamuse ajast oli see auto esinduses - vigu nagu sigu
enamus olid elektrilised kalad. Kuidas Teile meeldiks kui kuumal suvepäeval kliima lülitub välja ja soojendus sisse samas ise ei saa midagi teha sest auto nii tegi ja ongi kõik. palju muid vigu veel lisaks.

Kuigi ei küsitud siis ise kiidan Mitsubishit olenevalt mudelist kellel mis pisiviga siin seal aga üldist lagunemist ei ole. Omal on Grandis ja see ei lagune üldse kuskilt otsast.
Vasta
#13

Aksident näikse kestvat 170 kkm kanti, siis hakkab kalleid tükke tahtma. Tõsi, selleks ajaks on läbi roostetanud. Uuemad mudelid on peaaegu inimesele mõeldud, vanematega võib lapsi hirmutada. Aga perse maas edasi saab, sisse ka ei saja (vähemalt alguses).

Tehnika kestab, kütuse põletab ära.

Kaheliitrine '99 Lantra oli tegelikult mugav istuda ja üllatavalt talutava kütusekuluga mineku suhtes. Aga läbi mädanes... Ning see plastSad

Korea auto võta ikka uuena (või peaaegu uuena) - siis on asjal jumet. Inimesele ei ole need niikuinii, kuid mugaviuse puudumisest mööda vaadates on tegu tarbimiskõlbliku autolaadse tootega.

Karnevaliga sõiduab üks mu kolleeg juba 7. aastat ja tema kiidab. 200+ kkm kellal ja paneb edasi.
Vasta
#14

Sõbral oli 2004 2.9 diisel Carnival. Ostetud uuena ja sõitis iga paari nädala tagant euroopa vahet. Umbes 300000 km läbisõidu juures läks kilomeetri hind kõiksuguste lagunemiste ja remontide tõttu täielikult käest ära ja peale mõningast üritamist müüdi masin maha. Aastaid hiljem olla nähtud sama autot müügis läbisõiduga 175000...
Vasta
#15

Ise olen sõitnud vaid Hyundai kaubikuga, oli vist H100? ja ei kurda. Kõik remondid olid kinni kasutajates/teeninduses: geneka rihmaratas lendas otsast, sest keegi oli rihmavahetusel poldi lahti jätnud jms pisivead. Nagu olen kuulnud, siis just väiksemate "Getz" (eiei, mitte enam Golf)klassi masinatega on kasutajad väga rahul.
Väga ollakse rahul ka Kia Sorentoga, diisel ja automaat. ls küll väike kuid mitme aasta jooksul ei ole lagunenud, vajab vaid korralist hooldust. Kuna eelmiseks autoks oli inimesel Audi A6/ V6 2,6? B mootoriga, siis võib tema rahulolu täiesti mõista...


Vasta
#16

Paarimees ostis omale uue Seat Toledo esimese aastaga oli nii palju pisi probleeme et aasta hiljem vahetas ta selle uue KIA Ceedi vastu välja,sama raha eest oli varustus rikkalikum.Nüüd on juba neli aastat sõitnud sellega probleemi vabalt(korra käis kerega garantiis,esinduse väitel pidavat tagaluuk kusagilt roostetama,meie ise ei suutnud seda küll tuvastada).
Vasta
#17

Sugulasel kogemusi 2006 aasta Ceed-iga, ostis uuena perre lausa 2 tk ja on küll mõlemaga väga rahul. Mõlemal peal bensiinimootorid ja varustust praktiliselt tolle aja maximum. Eks Mercedesega võrrelda ei saa, aga oma hinda on väärt küll. Sellised siis tema kommentaarid.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#18

Mina olen enda Tucsoniga (Hyundai) väga rahul. Ma muidu ka esimene omanik ja juba alates 2005. Hetkel läbisõit ~150k. Sõidan hooldusest hooldusesse. Garantiiajal vist amortisaatorid vahetati ja tagasilla mingi laager.
Naabritel on Elantra, nad eriti ei raatsinud hoolduses käia - sest pidi kallis olema (auto ise ju odav), aga siiamaani liikvel ilma suuremate probleemideta.
Hyundail on üks puudus ainul: kasutatud autot suht võimatu müüa õiglase hinna eest, aga ostmisel pöördub see ju boonuseks Big Grin
Vasta
#19

Ceed '08 1,4 bens igapäevane kasutus - kohe-kohe saab 150tkm ja 5 aastat täis.

Ei kurda. Tüüpviga on (meie teedel) sillapuksid, mida tuleb min 1x aastas vahetada - ei mäleta, aga vist kokku 6-7 korda olen käinud teeninduses sellega. Pole väga viitsinud uurida, kas vahetavad konte või pukse - siiamaani on garantii alla läinud, s.t kulu 0.-

Piduriklotsid kestsid 100tkm (2/3 sõitu maanteel), muidu ainult tavahooldus.
Vigadest - lakkas töötamast üks tagumine sisemine ukselink (garantii), bensu sisselaskekõri kinnitus (klapi juurest) andis otsad (plastikutükk üle 100€) - kõri ise terve, aga kuna klapp p-s, siis iga 0,5L tagant lõi püstoli lukku - väga tüütu tankida. See võis ka oma vägivalla tulemus olla, kui püstol talvel sai kogemata liiga vägivaldselt sisestatud - tal püstol väga sügavale sisse ei lähe
Üks tehase recall oli ka mingi mootori tihendiga seoses.
Muud midagi. Kalla ja talla.

Enne seda oli 4-aastane igapäevakogemus '04 Corollaga. Vastupidavuselt sama, Kia on veidi mugavam ja baasvarustus veidi parem, kui gorillal. Gorilla oli ka sõitmiseks täiesti emotsioonitu auto, Kia-st veel siiber saanud pole Smile

Bensukal mingeid soenemise, ega plastikunagina negatiivseid kogemusi pole. Sisu on kvaliteedilt nagu tüüpiline selle klassi auto -Golfile jms jääb alla, aga päris Logan vms odavauto ka pole.
Vasta
#20

Veidi OT! Ise julgeks soovitada kindlasti ka Nissanit. Vastupidavus ideaalilähedane, küllaga probleemid õhukese pleki roostega. Praegu peres mitmeid Nissaneid, 2 neist uuest peale ja ülirahul. Esimeseks 1995 aastal uuena ostetud Sunny N14, läbisõiduks ca 485 000km, mitte mingisugust mootoriremonti ei ole siiani vajanud, ühe korra amortide vahetus, mõlemad õõtsad ja mõned puksid. Isegi esimesed pidurikettad on originaalid, tõsi garantiiajal läks sidur laiali, see tehti ära ja muretu sõit jätkus. Aga kere mädaneb lihtsalt lõpuks ära, hakkassesda tegema tõsisemalt kuskil 2007 aastal ja peale seda juba korralikult, eks siis sai laisemaks mindud ka selle korrosiooni tõrjega ja pesemeisega.
Ise sõidan 1999 aasta Almeraga N15-ga, samuti uuest peale ja jälle ülirahul, tõsi, ka sellele autole hakkab rooste kallale tulema, aga ei midagi hullu. Veel on 2006 aasta Micra K12, tsingitud kere, sellega samuti mured puuduvad ja kilomeetreid enda kasutuses juba viisakalt üle 100 000km.
Nendel kõikidel aastased läbisõidud kuskil 25-30 000 vahel.
Isa sõidab 2002 aasta Almera N16-ga, sellele ei ole eelmine omaik üldse õlivahetusega tegelenud ja sellest tulenevalt alguses mõningad probleemid, aga muidu kõik toimib, kere on ka tsingitud ja ei roosteta praegusel hetkel veel kuskilt. Sõidab ka aastas kuskil 30 000km kanti.

Tehnika poolest julgen igal juhul soovitada!
OT End!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne