Auto ostusoovid!! Nii rääkige mulle Hyundaidest, Kiadest.
#21

Niisiis ikkagi kas rootslane või sakslane. Täna sai Ülikoolilinnas autoturgudel silma peal hoitud ja leidsin omale miskit meelepärast aga las maikuu ikka kätte jõuab siis saab ehk veel see vana teema üles otsitud ja räägitud mille ostsin. Ford Mondeod oleks tahtnud osta pilt illustreeriv
http://www.auto24.ee/used/1247109 aga see ju Ford

Veel pole maha löödud
Vasta
#22

Kui tahad autot mis on mõnus sõitmiseks, ökonoomne, stiilikas, ei roosteta, ja järel väärtus on kõva, siis osta Volvo V70 2.5 tdi (103 kw) (kuni 2000 aasta), kui oleks odavalt saada ostaks endale iga kell. Oman praegu V70 2.3 T5 versiooni - üli kõva auto, lihtsalt bensukas 9L/100 km - ei ole hull aga ikkagi kulukas. (ikkagi 184 kw)

Ostsin aastal 2010. Siiani pole sildades remonti pidanud tegema. Hää küll, piduri klotse vahetasin, see on veojõu kontrolli pärast. Salong on mugav/stiilne - nahk igal pool, müra isolatsioon hea, sõita on üli hea, öösel on siga hea sõita. (pole siiani saanud parema auto rooli, olen sõitnud audi A8- ga bmw seeria X5-tega, no kurat kõik jäävad alla.)

Ostes oli auto toodud Saksast. Kella peal 250 000 km - diagnostis selgus, et tegelik läbisõit 500K ++ km. Aga auto on siiani aus. Põhjalikke rikkeid pole minul esinenud, pluss elektri rikkeid pole ka esinenud.

Auto omab kõike mis tollel aastal lisavarustusse sai lisada, nahk istmed, istme soojendused, kliima, tehase NAVI, püsikad, kõiksugu abimehed juhtimisel, auto telefon jne.

Kõige rohkem meeldib mulle see, et kui bemmimehi mendid pedereerivad, siis tuled rahulikut kandilise volvoga, ja jätad bemmimehed endale seljataha siis inimesed vaatavad küll imestusega. Bemmimeestele ei mahu egosse see, kui volvo lihtsalt läheb maanteepeal eest ära.

Kõik rootslaste ehitatud autod on kõvad - natuke koledad ja rasked aga kõvad ja stiilikad.

Kui hiinlane ostis volvo ära, siis läksid volvod ka ära plastikuks + ameeriklased keerasid mootorid perse.

Ei ülista, lihtsalt volvo on jätnud kõige parema mulje siiani.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#23

kõik foorumid on sarnaseid teemasid täis. ja igalpool kiidab iga l... oma ... (masinavärki noh).
eelmise volvokiidu peale ütleks, et mul on kaks volvot olnud ja rohkem küll ei taha. a ju mul olid närakad.
mudu olen siin juba mitu aastat mõelnud, et kui mu igapäevaliikurist trabant kunagi ää kooleb, siis võtaks ka mõne hundai või kia ligi. a nüid loen ja pagan, jama on. kiidetakse küll, aga laidetakse ka. peab veel mõtlema.
oma trabant muidu seni veel üsna värske ka, alles nõks pealt kuuesaja kiloversta ja lahja 15 aastat teenistust, et niipea veel vahetus ilmselt päevakorda ei tule.
koreakate oluline pluss (kui uut osta) on tummine garantii. iseasi muidugi mida see katab. äkki on seuke nigu pesukottidel, et garantii alla läks vaid mootoriplokk, kogu ülejäänd auto oli kulumaterjal.
Vasta
#24

Mu valikuteks jäid sõelale kolm marki Toyota, Ford (Mondeo millest juttu oli) ja VW grupist ainult et need peaksid olema kõik universaalid või 3 ukselised. Jätaks teema avatuks ses mõttes et kui on soove ja omalgi vaja miskit teada, andke tuld.....Big Grin Eelpool oli juttu et kõik foorumid on seda autoostu soove täis, tõsi see on. Parem küsida ja nõu pidada kui lolli raha mõtetusse kuusakoski kanditaati sisse taguda. Muudaks tegelikult pealkirja ära. Toungue

Veel pole maha löödud
Vasta
#25

ma olen tarbinud lugematul hulgal erinevaid marke ja ka nende tehnilise poolega tegelenud, seega soovitan, teema algataja poolt olevas hinnaklassis, teha ost puhtalt emotsiooni ajel ja kui pärast ei meeldi siis ära müüa või midagi muud teha, üldiselt emotsiooni ajel tehtud ostud on kõige paremad -ise teen alati nii, mida rohkem valid ja heietad seda suurema panni saad, usu mind ma olen ca 15a kas autode müügi-ostuga või nende remondi-hooldusega leiba teeninud
pole nedel korea ja muudel elementaarautodel viga midagi, täpselt niipalju kui maksad saad ka masina, samas maksad keerulisema auto eest rohkem ja saad ka jamasid rohkem, vahet pole mis marki see on
Vasta
#26

ksf supp teil on tegelikult õigus, ma olen sellega nõus. Eelpool toodi välja ka Nissan. On jäänud eriti hästi meelde Nissan Primera 2,0l 85kW 1995a. Üks sõber laenas aeg ajal seda, oli minekut ja kütusekulu sama mis mu golfil (1,8l 66 kW)

Veel pole maha löödud
Vasta
#27

(06-03-2013, 23:14 PM)supp Kirjutas:  ma olen tarbinud lugematul hulgal erinevaid marke ja ka nende tehnilise poolega tegelenud, seega soovitan, teema algataja poolt olevas hinnaklassis, teha ost puhtalt emotsiooni ajel ja kui pärast ei meeldi siis ära müüa või midagi muud teha, üldiselt emotsiooni ajel tehtud ostud on kõige paremad -ise teen alati nii, mida rohkem valid ja heietad seda suurema panni saad, usu mind ma olen ca 15a kas autode müügi-ostuga või nende remondi-hooldusega leiba teeninud
pole nedel korea ja muudel elementaarautodel viga midagi, täpselt niipalju kui maksad saad ka masina, samas maksad keerulisema auto eest rohkem ja saad ka jamasid rohkem, vahet pole mis marki see on
Ka mina olen pidanud erinevaid automarke ja aja jooksul on mul tekkinud omad arusaamad sellest, mida ma autolt ootan. Ühest lähenemist ei ole ja vanad standardid on tänaseks muutunud: mersu polegi enam nii hea ja kvaliteetne nagu omal ajal, Subaru ei roostetagi paari aastaga läbi, korealaste autod kestavad kauem kui varem jne.
Olen eelkirjutajaga nõus, et auto ost on tunnetuslik. Kui tunne on õige, siis tasub ära osta. Kui tunnet ei teki, siis pole õige auto. Sellest tundest aru saamine on juba keerulisem. Eks igaüks tunnetab seda omal moel, kuid lihtne näide on, et kui midagi ostetava auto juures ikkagi häirib, siis tasub see auto ostmata jätta.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#28

(06-03-2013, 23:14 PM)supp Kirjutas:  ... täpselt niipalju kui maksad saad ka masina, samas maksad keerulisema auto eest rohkem ja saad ka jamasid rohkem, vahet pole mis marki see on
ja nii ongi ... kes eelistab hulka lisasid ja mugavust ning pidevat kohvijoomist esinduse tugitoolis, kes aga planku masinat ja ei mäletagi kus tema auto teeninduskoht asub.

P.s. viimane õige Volvo oli 240 seeria, pärast seda pole enam see
P.P.S. Isiklikult olen eurooplaste viimaste aastakümnete töökultuuris ja -kvaliteedis sügavalt pettunud, pilusilmadel on veel asjad enam-vähem paigas. Aga nende autod ei tohi olla mitte Portugalis või Inglismaal tehtud, vt esimest lauset.
Vasta
#29

Mul ka kandiline V70 TDI aastast 98. Ei, täitsa aus masin on, aga ikka mina aru ei saa, kuidas mul läheb aastas üle 1000EUR ainult remondi ja hoolduse peale ja teistel samasuguse masina pidajatel ei midagi? Ei usu seda juttu mitte.

Jah, need vanad kandilised (kuni 2000) olid omalajal kõvad, aga tänaseks on nad läbi sõidetud. Need mis veel liiguvad, peavad olema vähemalt juba läbi teinud siduri ja alt pukside vahetused, pluss üpris mitmed mootorihooldused (st rihmade vahetust). Tõenäoliselt on roolilatt minekul ja diislitel tänu solkkütusele ilmselt ka KSP tugevalt kulunud Smile
Vasta
#30

Viimati sai ostetud Lacetti 2007 a. Sealjuures olid kaks põhitingimust abikaasal: tema ei sõida "pagasnikus" e. siis auto olgu sedaan ja istmed olgu pehmed nagu 84 a BMW 524TDaut. Muidugi istmeid enam nii pehmeid ei tehta just avariis rihma alt väljalibisemise tõttu, nagu kuulnud olen. Sai vaadatud mitmeid marke ja sees istutud. SEAT Cordoba, Aveo, Škoda ja veel muid. Kuna hind oli ka tähtis komponent valisime algul AVEO aga sellel polnud isegi pritsmekaitseplekke mootori ja logarite vahel. Nii jäime Lacettiga rahule.
Nüüdseks vahetatud garantii korras kõik klapid (esindus andis vahetusauto tasuta remondi ajaks) ja esi parem amort. Sõitnud 6 aastaga ca 60+ tuhat. Kevadel sai rihm vahetatud, esitulepirne iga poole aasta tagant sööb, sisemine ukselink kaassõitja poolne läks katki - vahetatud. Käsipiduri hoovad tagapidurites tahtsid määrida ja lahti loksutada. Huvitaval kombel ei käinud garantii alla uksetihendid, mille kohta ei saa tänaseni ühtki paha sõna öelda. On lihtsalt korras. Miks neid garantii ei hõlmanud, jääbki mulle mõistmata. Juhi ukse välislingilt on osaliselt värvitükikesed eemaldunud, ilmselt jäätunud lingi avamisest.
Üks nr. tule pirn ka vahetatud. Kõik, rohkem probleeme polegi, kui ühel korral laetuli tühjendas aku lõpuni, ise unustasin põlema. Aku ka kestab, kui kaua veel, ei tea. Igaks juhuks sai kevadel pidurivedelik vahetatud. Klaasipuhast harjad ka kolmandad.

Eelmisel autol CORDOBAl läks mingi 40 tuhande pealt generaatori tablett, margiteeninduses vahetati garantiiajal esisillas miskid puksid ja jäeti sild reguleerimata, mille tõttu kaks rehvi muutsid järsult oma väljanägemist.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#31

(07-03-2013, 09:47 AM)Envir Kirjutas:  Mul ka kandiline V70 TDI aastast 98. Ei, täitsa aus masin on, aga ikka mina aru ei saa, kuidas mul läheb aastas üle 1000EUR ainult remondi ja hoolduse peale ja teistel samasuguse masina pidajatel ei midagi? Ei usu seda juttu mitte.

Jah, need vanad kandilised (kuni 2000) olid omalajal kõvad, aga tänaseks on nad läbi sõidetud. Need mis veel liiguvad, peavad olema vähemalt juba läbi teinud siduri ja alt pukside vahetused, pluss üpris mitmed mootorihooldused (st rihmade vahetust). Tõenäoliselt on roolilatt minekul ja diislitel tänu solkkütusele ilmselt ka KSP tugevalt kulunud Smile

Hooldus on hooldus - sellest ei pääse, kui tahad autot omada - eks iga masin on natuke omamoodi aga kulu osad kuluvad kõigil.

Ot: kuid ei mahu mõistusesse see 1000 + euri kulu aastas.

Endal kulub aastas (õigem oleks kilometraasi pealt öelda)

7000 km ja mootori õli vahetus+ filter (kasutan 5W40 mobili õli - komplekti hind tuleb 35 euri - koos aledega) (kui tahaks koonerdada saaks õli vahetuse tehtud 15 euroga)

40 000 Km hammasrihma komplekt (100 euri - ilma allahindlusetta)

Vahetasin ringi piduri klotse pluss kettad (ketas 20 euri/tk+ 20 euri klotsid) (ei pea iga aasta vahetama, ja ei pea ostma kõige kallimaid)

Iga kahe nädala tagant hooldan nahka (naha hooldus vahend maksab 12 euri, 3 kuud kestab)

Suur kulu oleks vahetada katt - olen odav inimene, panen universaali ülevaatuse jaoks alla. (maksis 100 euri, kestab auto lõpuni) (aastane kulu on 0 eurot)

Sidurit pole pidanud vahetama, auto märki ka sellest ei anna.

Mootor võtab natuke õli, pool liitrit valan õlivahetuse välba juures juurde. (paar eurot) (uus korralik mootor on juba garaasi all)

Kui juurde lüüa rehvide kulu - ostan iga aasta uued talve rehvid "Vallaid" (vanad suudan maha müüa) 140 euri jooks. (vanade eest saan 80 euri tagasi, on ullikesi kes ostavad)

Eelmine aasta ostsin uued suvekad (mingid hiinakad on) - 200 euri jooks. (kestavad julgelt 5 aastat) (40 euri aasta peal kulu siis, saaks siit ka kokku hoida, aga ei taha)

Rehvide vahetus - endal on kodus rehvipink olemas - teine variant on kaks jooksu velgi.
Poole aasta kindlustus 38 euri. (mingi odav firma on, laksu paned on nagu nii perses)

Ülevaatus on 35 euri.

Kui veel kindlustus ja ülevaatud ka sisse lüüa - ikka ei tule aastane kulu 1000+ eurot.

Ja ega need puksid maksa ka midagi. Ei tohi lihtsalt lasta endal perset lohku tõmmata.

Olen suhteliselt suur varuosade ostja ja saan -30 prossa allahindlust. (päris palju saab tegelt alla)

Aastas sõidan Volvoga umbes 30 000 - 35 000 km.

Majas on teine auto ka mida sõna otsese mõttes hooran töö autona.

Teostan remont tööd ise.

Kui osta kallimaid asju, ja lasta kuskil mingil Jurkal vahetada (kes koorib 20 euri tunni eest) siis jah tõesti aastane kulu tuleb kõikide asjadega üle 1000 euro - aga kui suur on sellega võrreldes kilometraas?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#32

Niimoodi siis et Audi osutus valituks!!! Kuna tekkisid probleemid pangaga siis Audi 80 käib küll ja kui keegi Golfi tahab omandada nii 300-400 euri vahel andke teada PS-i

Veel pole maha löödud
Vasta
#33

Njahh!!!! Jäin Audist napilt ilma aga sai Ford Mondeo Wagon toodud aastast 1999 1,8l 85kW mootoriga. Eks näis mida see endast hakkab kujutama. Rooostega tuleb kohe võitlema hakata, põhja all on kohati "rebast" palju aga mitte hullult. Karbid ja põhi on igati ok.

Veel pole maha löödud
Vasta
#34

palju õnne. algul oli sul auto ostmise soov ja siis nüüd võtsid hoopis mondeo ligi. Smile
Vasta
#35

(10-03-2013, 21:16 PM)diesel Kirjutas:  palju õnne. algul oli sul auto ostmise soov ja siis nüüd võtsid hoopis mondeo ligi. Smile

Nentigem, et mondeo on täitsa ok auto kui roostega probleeme pole ja mitte kõige odavamaid veermiku detaile ei kasuta.
Vasta
#36

(10-03-2013, 21:16 PM)diesel Kirjutas:  palju õnne. algul oli sul auto ostmise soov ja siis nüüd võtsid hoopis mondeo ligi. Smile
Big Grin 5+
Vasta
#37

mitte paha pärast aga jaakh, räägi rahvale miks sa selle teema siia panid, ehk ostisid korea autode kohta teavet , lõpuks pidid ostma peaaegu audi ja siis ostsid fordi,
alates sellest et panid teema ülesse korea asjade pärast, oleksid pidanud ostma ka koreka, ja seda just foorumi pärast, mis krdi jahumine see siis muidu on, teen ettepaneku sellised kasutajad bännida - kelgunöör aga mitte mees
Vasta
#38

õige jutt!!! Sain koreakatest ülevaate ja nii ta läks kahjuks... ÜLDSE MODED VÕIKSID SELLE TEEMA KUSTUTADA.

Veel pole maha löödud
Vasta
#39

(11-03-2013, 09:51 AM)JaakH Kirjutas:  õige jutt!!! Sain koreakatest ülevaate ja nii ta läks kahjuks... ÜLDSE MODED VÕIKSID SELLE TEEMA KUSTUTADA.

Ei mingil juhul!

Üsna õpetlik lugu sellest, kuidas algne idee ratsionaalse liikuri soetamisest ikka ja jälle päädib millegi ebaratsionaalse, kuid sobiliku soetamisegaCool Hea, et selleks oli mõistlikuRolleyes mootoriga Mondeo ja mitte veekaheksaga aakaheksa, mille oleks veel soodsamalt kätte saanud.
Vasta
#40

(11-03-2013, 10:16 AM)v6sa Kirjutas:  
(11-03-2013, 09:51 AM)JaakH Kirjutas:  õige jutt!!! Sain koreakatest ülevaate ja nii ta läks kahjuks... ÜLDSE MODED VÕIKSID SELLE TEEMA KUSTUTADA.
Ei mingil juhul!

Üsna õpetlik lugu sellest, kuidas algne idee ratsionaalse liikuri soetamisest ikka ja jälle päädib millegi ebaratsionaalse, kuid sobiliku soetamisegaCool Hea, et selleks oli mõistlikuRolleyes mootoriga Mondeo ja mitte veekaheksaga aakaheksa, mille oleks veel soodsamalt kätte saanud.

Loomulikult mitte kustutada!

Esiteks on meil hea JaakH-d narrida isemoodi teemapüstituse eest Big Grin, siis saame vaadata JaakH arengut ajas ja kõige lõpuks saame mehele õlale patsutada ja teda kiita lõpp-tulemuse eest.
Tegelikult saame ka iseennast naerda, sest eeldasime, et JaakH läheb poodi uut autot ostma Toungue. Siit õppetund: enne kui hakata teemat arendama, peab rahalised vahendid üle vaatama. Muidu tuleb eetrisse väga palju "müra".

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne