25-11-2012, 00:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2012, 00:47 AM ja muutjaks oli Tift.)
Eile tegelesin veesärgi välimiste voolikute ja õhutoru või vooliku äramahutamisega mootorile. Algselt kõik nagu klappis, kuid siis, kui viskasin pilgu kogu kremplile koos kapoti ja kütusepaagiga sai selgeks, et õhutoru, mis tuleb filtrist ja jookseb üle mootori, ei ole päris seal, kus ta võiks olla- jääb liiga kõrgele. Uurisin muid võimalusi – näis, et õhukollektori “kaenlas” on vooliku jaoks ruumi! Kuid mootori eesotsas ilutseb termostaadi kamber risti ees! Noh, mõtlesin, et kui muudmoodi ei saa, siis tuleb see kamber sealt ära võtta. Või eemale liigutada, termostaadi korpuse ja mootori vahele tuleb lihtsalt üks vahetükk meisterdada. Nüüd otsin selle tarbeks alumiiniumi suurusega 32 x 30 x 78 mm…
Siis võtsin ette kütusepaagi. Juba ammu oli plaanis, et paak saab omale teise kuju ja suuruse. Seega… mõõtsin ta üle, märkisin ära ja lõikasin paagi ribadeks:
Avanev pilt ei olnud ilus, üldse polnud ilus. Igast kakat paaki ka koguneb! See eesmine tükk läheb vanarauda, järele jääb ülejäänud osa:
Mida selle sisemise pinnaga ette võtta, seda tuleb veel mõelda – liivaprits, värv, traathari…veel midagi muud ?
Põhi tuleb igatahes uus teha, kraani pesa ja tagasivoolu ühendus kah. Kuigi…tagasivoolu võib ka kütusefiltrisse lasta, eks me näe. Igatahes tuleb paagi lõplik kuju selline:
Praegu veel keevitamata, üks hea sõber lubas selle vastutusrikka töö ära teha. Oleks ju kena, kui paak ei lekiks.
Siis võtsin ette kütusepaagi. Juba ammu oli plaanis, et paak saab omale teise kuju ja suuruse. Seega… mõõtsin ta üle, märkisin ära ja lõikasin paagi ribadeks:
Avanev pilt ei olnud ilus, üldse polnud ilus. Igast kakat paaki ka koguneb! See eesmine tükk läheb vanarauda, järele jääb ülejäänud osa:
Mida selle sisemise pinnaga ette võtta, seda tuleb veel mõelda – liivaprits, värv, traathari…veel midagi muud ?
Põhi tuleb igatahes uus teha, kraani pesa ja tagasivoolu ühendus kah. Kuigi…tagasivoolu võib ka kütusefiltrisse lasta, eks me näe. Igatahes tuleb paagi lõplik kuju selline:
Praegu veel keevitamata, üks hea sõber lubas selle vastutusrikka töö ära teha. Oleks ju kena, kui paak ei lekiks.