Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
01-02-2013, 23:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2013, 23:14 PM ja muutjaks oli
Mister X.)
Väga ilus pilt ja väga ilus buss! Üllatusi jätkub. Kui nüüd mõtelda oletuslikult, palju meil 1997. a. Eestis veel algupärases värvikombinatsioonis Ikarus 256-eid leidus? Muidugi rohkem kui hiljem, aga sellalgi enam mitte arvukalt. Kust lähtus ekskursioon? Mõte kisub ennem mõne vähemtuntud vedaja suunas.
Postitused: 3,516
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Üks samas värvikombinatsioonis buss oli vist draamateatril. Sellega sai ka mõnel klassiekskursioonil käidud. Hiljem, umbes 1999. oli neil juba VanHooli Volvo, tollel olid ka kirjad külje peal.
Ilmselt heanaaberlike suhete tõttu käisid reaalikad tihti teatribussidega maailma vaatamas.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Üks väikene märkus, mis siin mainimata jäänud:
Vähe sellest, et zootehnikud seda bussi seemendasid ja seal ise üksteist seemendasid, siis on nad ka nii haritud olnud, et lausa noaga akna peal trips-traps-trulli mängisid.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Aavu!
Kuhu võis käia algupäraselt väike radikas? Mõõtudel on ta circa pool kahest pikast soojendusradikast, mis ette ja küljele kastidesse käivad. Lihtsalt pool aastat on juba demontaažist möödas ja lihtsalt ei meenu, kas sai maha võetud või oli kolaga kaasas.
Kolleeg Vova 3012 pealt pakkus, et samostroi ja oli ehk tagumises ukseaugus või mõne istme all.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
08-02-2013, 17:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2013, 20:18 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Täitsa õige. Suur jahuti taga, kolm radikat ühesuurused salongi kütteks ja mootori peal õlijahutamiseks padrun. Rohkem polnud. Salongikütetel võis erineda küljeradika ja esiradika väljavõtete asend, kindel pole. Ühtki "poolradikat" originaalis polnud. Ukseauku mahtus ka küljeradikas ja sai pandud küll (70-ndatel). See oli ühtlase salongikütte seisukohalt ideaalne, sest sees liigub õhk tagant ette ja juhiaknast välja. Praegu vist ülevaatustel seda ei sallita, tagumine uks peab olema kasutatav. Eriti hea oli ta -30 kraadiga öösel bussis magades. Tühikäigul tuksudes küttis tagaotsa soojaks, ees oli külm, sest kogu ruumi tühikäik ei küta. Kõige soojem buss, millega sõitsin oligi 3142.
Üks mõte tärkas: see poolik radikas sobiks ehk vahekäiku tagumisse otsa, sinna kus põrand kõrgemaks läheb. Teine võimalus istme alla kusagile. Aga jälle lõdviku lõhkemisel kuum vedelik reisija jalgadele, pole võimalik ohutult panna.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Kellel on kodus või traktori peal või saunas või kusiganes mõnda turistIkaruse istet kasutusel? Selgus, et 43 reisijakoha asemel saame bussi vaid 39 tekitada. Töö käigus oleme unustanud lihtsalt tõsiasja, et meil neid istmeid polnudki...
Vajadusel saab miskid lääne bussi istmed asemel orgunnida, kui tarvis.
Postitused: 101
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
Mul on üks iste raamiga,sellel 2 kohta,vaja seisukorda uurida.Seisnud õues,kuid kile all ja suvel kasutatud krilli juures istena.Peaks olema heleda nahaga.Uurin seisukorda ja kui paremat pole ehk siis sobib.
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Heleda nahaga istmeid on minul ka. Peaks olema korralikud ja ka istmealuseid metallkandureid on olemas, huvi korral saan teha pilte ja uurida lähemalt. Seisnud koguaeg varju all.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Täname abistajaid. Administratsioon jõudis seisukohale, et käib ka see, kui mõlemalt poolt üks istmepaar välja visata. Ongi mugavam Ungarisse sõita...
Postitused: 132
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
(01-04-2013, 21:49 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: (30-03-2013, 22:17 PM)Väravamehaanik Kirjutas: Palume originaali huviliste enesepiitsutajate käest vabandust, aga meie tahame mugavalt istuda.
Jaa.... originaalist kõrvalekalded võivad tekkida peale Hungari peki manustamist...... see ajab teadupärast natuke jooma. Ja pärast seda võib tekkida igasuguseid mõtteid....
kod. Väravamehaaniku möte kiiduväärt. Saavad pikemad inemesed kah olla ..... ja Hungari (vöi siis Ungari
) pekk kulub ikka marjaks ära, vääegade hää suupiste, mis ajab jooma (natuke)
...
_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
17-05-2013, 09:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2013, 09:41 AM ja muutjaks oli
Väravamehaanik.)
Nii nagu mõnes totaalse muutumise või kodutunde saates ei näidata osalejaid enne sugulaste ette sattumist, nii ka meie lõpule jõudvas Ikarus 255 nokitsemise loos, ei ole meil panna pilte valminud bussist. Küll aga ootame kõiki muuseumi öö raames toimuvale Ikarus 255 esmaesitlusele Tallinna Bussijaama 18.mail kell 20.00-00.00.
Kummi nupsuline põrand on kreemitatud, triibulised kardinad on triigitud ja uks on avatud. Buss seisab bussijaamas ja teiste vanade busside kombel tiiru ei tee, sest siis saab rohkem huvilisi tutvuda selle "nõtke kaunitari" eripäradega ja vakstusel istmel kanni naksutada ning vana aja lõhnu nuusutada.
Kõik on oodatud!
PS! Regardman jagab autogramme!
Tõnu Piibur
5116265