(15-04-2013, 14:08 PM)v6sa Kirjutas: Millest me räägime... Jamps värk küll, kui säärase tapmise peale lõpuks targem (ehk haagise metall) järele annab.
Tuttav, kes oma ettevõttes samuti haagiseid rendib on rääkinud, et inimesed panevad rendihaagistele selliseid koormaid peale, et pärast 1 sõidust tagasitulles on rattad all lääpa vajunud. Öeldi kohe, et pane niipalju peale kui mahub, et midagi karta pole. 1,5 tonni ja 70 km hiljem vaatasin pärast ka rattakalded üle just sellepärast ja rattad olid sama sirgelt all kui enne, nii et ei kujuta ette, mida teised veel veavad.
Antud telliseid täis zubrjonoki korral ma ka sõbra käest küsisin mitu kroda, et oled sa ikka kindel, et me selle käruga kohale jõuame, et minuatust on see täiesti ajuvaba kogus. Ta ütles, et ennem raskemaidki koormaid veetud ja ei juhtu midagi, oligi õigus.
Hmm... sellel samal telliseid vedanud zubrjonokil ka samamoodi 3 prussi põhjaall ning terve elu olnud ühes peres ning omanik väitis kindlalt, et tehases nii tehtud, ise pole midagi muutnud. Võimalik, et vb. tuuniti omalajal kuskil edasimüüja/vahendaja juures juba prussid uuele kärule alla, sest paljudel kärudel täpselt sama teostus.
(15-04-2013, 14:35 PM)Basilio Kirjutas: (15-04-2013, 12:50 PM)Marko Kirjutas: Pikendan ka offtopicut:
TO: Basilio
Hüppab Zubrjonok, mille amordid jäävad koormatuna sellisesse asendisse, et sisuliselt ei tööta.
Peaks enda omal(MAZ) amordid ää vahetama. Nad vist puhta läbi. Teab keegi peast öelda, mille omad istuvad ja kust saab?
Endale zubrjonoki saades lugesin raamatust, mille käruga kaasa sain, et tagavaraosade kättesaadavuse parandamiseks on veermiku osa ühildatud Moskvichiga, nii et lehtvedrud, rattarummud, amordid on 408- mosse koodiga.