25-04-2013, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2013, 12:07 PM ja muutjaks oli 66912.)
Kuna ma oma vana kasutajat ei leidnud, siis tegin värske.
Viimase aasta jooksul on mu maitse üsna kraavi vedanud. Aina rohkem ja rohkem paelub mind mõte mõnest sõidukist roostene rat-rodi moodi sõiduk teha. Mõistan, et siinsetele liikmetele enamikule võib see mõte vastukarva olla, aga püüdke siiski kaasa mõelda.
Hea video mõttest on nt. see:
http://www.youtube.com/watch?v=fQVpSFoROg4
Aga probleem on selles, et California kliimas pole muret sellise autoga elada, kuid Eestis jätkab selline sõiduk kiiret roostetamist, kuni sellest enam midagi järel ei ole.
Nii et minu küsimus on, et kuidas töödelda metalli selliselt, et osa sellest on roostekarvane, KUID edasist roostetamist ei toimu ja võib julgelt Eesti vihmases kliimas sõidukit ka vihmas kasutada ja suvel maja ees vihma käes hoida?
Stardipositsioon võiks olla nii roostevaba värvitud detail, millele kunstlikult rooste tekitada või ka juba eelnevalt roostekahjustustega detail.
Henry
Viimase aasta jooksul on mu maitse üsna kraavi vedanud. Aina rohkem ja rohkem paelub mind mõte mõnest sõidukist roostene rat-rodi moodi sõiduk teha. Mõistan, et siinsetele liikmetele enamikule võib see mõte vastukarva olla, aga püüdke siiski kaasa mõelda.
Hea video mõttest on nt. see:
http://www.youtube.com/watch?v=fQVpSFoROg4
Aga probleem on selles, et California kliimas pole muret sellise autoga elada, kuid Eestis jätkab selline sõiduk kiiret roostetamist, kuni sellest enam midagi järel ei ole.
Nii et minu küsimus on, et kuidas töödelda metalli selliselt, et osa sellest on roostekarvane, KUID edasist roostetamist ei toimu ja võib julgelt Eesti vihmases kliimas sõidukit ka vihmas kasutada ja suvel maja ees vihma käes hoida?
Stardipositsioon võiks olla nii roostevaba värvitud detail, millele kunstlikult rooste tekitada või ka juba eelnevalt roostekahjustustega detail.
Henry