Teistkorda ei kasutata ühtegi plokikaane tihendit, äärmisel juhul just värskelt paigaldatud tihend võibolla kõlbab veel.
Cumminsi juurde tagasi tulles, plokikaane tihendit ei saa enne järgmist nädalat, seega on võimalus aegu sättida ja mõtteid koguda.
Sellega ongi see lugu, et eks see masin on aastaid niimoodi sõitnud ja sõidaks ka edasipidi, aga endal on halb vaadata
Leke pole üldsegi suur, kuid milleks üldse peaks mootor lekkima kui on võimalus see lihtsalt ja kiirelt korda teha.
Plokikaane mahavõtmise ees pole üldse hirmu, lihtsalt hea teada mootori iseärasusi, kui neid peaks olema.
Pump näeb välja selline:
ja silinder:
Natuke maksudest...
Raskeveoki maks sellel sisul on ca 87€ kvartal, raskeveokimaksu määrad leiab aadresilt:
http://www.emta.ee/?id=1163
Liikluskindlustus aastaks on ca 300€, seda juhul, kui vastutava isiku konfitsent on 0.40
Juhul, kui on soov veoteenuse eest raha küsida, siis läheb juba huvitavamaks.
See, et OÜ tuleb luua, on siililegi selge. Siis pead läbima ametikoolituse, et saaks üldse miskit taotlema hakata. Või leiad ametikoolitusega isiku, kes vedude eest vastutab.
Nüüd taotled endale tasulise autoveo tegevusloa. See suht igav protsess, toon välja ühe suvalise tingimuse, mis peab olema täidetud.
Tegevusloa omajal peab esimese sõiduki kohta, millele ta taotleb sõidukikaarti või millele see kaart on juba antud, olema vara vähemalt 9000 euro väärtuses, iga järgmise sõiduki korral on see summa vähemalt 5000 eurot.
Siis taotled veel sõidukikaarti ja anna minna... Ahjaa, kõiksugu taotlused, load, kaardid jms pudi - ainult köhi pappi...
Tanklast lased paagi silmini täis ja sõidad jälle rõõmsalt paar päeva, siis uuesti ots tankla poole...
Kuhu ma tahtsin oma jutuga jõuda, on see, et nüüd tuleb hinnakiri...
Samas peaks olema põhjendatud, millest sellised hinnad.
Tunnitööna - 26€/h+käive
Km - 1€/km (foorumirahvale 0.95€senti/km, mõnele veel vähem
)
Eks pikemate objektide puhul saab kohendada numbreid, samas saan välja pakkuda ka mitu kallurit.
(17-05-2013, 18:26 PM)KristjanT Kirjutas: Aga kõige tõenäolisem on hoopis ehk see, et lahutuskahvel või käpp või miski on seal lahti või kulunud? Kannab olenevalt asendist erineva koha peal. Mis sul seal muud ikka kui tuleb aga lähemalt uurida, kuigi kapotiga Sisusid mina näppinud ei ole ja kui raske või kerge on ligipääs, ei oska arvata.
Seda kahtlustan isegi, kahvel või võll kulunud. Eks homme võtan sidurikoja luugi alt ära, ehk näeb miskit lähemalt.