miks deltad ja muu sugused võrrid ja mopid maksavad nii palju ?
#1

uurisin ylepikka aja börsi..ning vaatasin suht lolli pilguga neid hindasi mis on võrridel ja mopeedidel .......minu mäletamise järgi ennem nad olid palju odavamad .........miks nende hinnad nii yles on läinud ? ......kui nad on yldse läind yles .
Vasta
#2

Hinnad on üldiselt viimastel aastatel muutumata,kuskil 1500-3500 eeku,asi selles,et mopeedil ju mootorratta ees palju plusse,pole vaja lube,ülevaatust jne.,samas hakkavad KORRALIKUD vene võrrid ja mopeedid suht haruldaseks jääma.
Vasta
#3

Võrr on klass omaette,mingist rollerist on näit.taastatud Gauja 3x stiilsemCool
Kui tahad odavalt Stellat-minu käest saad,1k aindWinkPole ju mõtet mingit 3k küsida,see peab päris **** olema
Vasta
#4

nojah.......ma selle pärast tegelikult kysisin et mul on olemas yks võrri mootor... D6 ning kunagi pakkuti selle eest 100 kr....nyyd pakkus mitu inimest 300 kr - 400 kr ning sellest ka uudishimu pärast vaatasin börsi Smile
Vasta
#5

weel kaks aastat tagasi oli moppide hinnad normid aga nüüd :o üx mees tahab yltse siin auto-moto foorumis 6,5k saada. aga noh kui on müüjaid siis ka ostjaid
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Võrr on klass omaette,mingist rollerist on näit.taastatud Gauja 3x stiilsemCool
Kui tahad odavalt Stellat-minu käest saad,1k aindWinkPole ju mõtet mingit 3k küsida,see peab päris **** olema
tre tziklivend. kas sul oma stellast pilte pole w? vasrti tuleb mull pappi ka et wõibolla ostax ära aga kindlat weel ei ytle midagi.
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: korgits
nojah.......ma selle pärast tegelikult kysisin et mul on olemas yks võrri mootor... D6 ning kunagi pakkuti selle eest 100 kr....nyyd pakkus mitu inimest 300 kr - 400 kr ning sellest ka uudishimu pärast vaatasin börsi Smile

kui on kasutamatta mootor, siis võib rohkemgi pakkuda!

Moppidega on nii, et selline 1-2,5K hinnaklass on ju täiesti normaalne korras uumeapõlvkonna masina eest, mida saab võtta kui liikumisvahendidt.

Nende vanemate võrride ja mopeedide ees küsitud hinnad on natukene absurdseks läinud (a\'la 50cc jawetta classic 9K ja \"99% originaal 54aasta võrr\" 4-6K ... millegipärast paljud inimesed arvavad, et iga vanem masin on kohe uunikum ja haruldane jne... ja sellest kohe ka need silme ees keerlevad dollarimärgid.

Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped

kui on kasutamatta mootor, siis võib rohkemgi pakkuda!

hmm...siis mind on tahetud tillist tõmmata :o
Vasta
#9

kle bart sa minu Stellat ei taha ära osta vä?98a pill,välimus nagu uuel.
Vasta
#10

sest tänapäeval võrreldakse neid hindu jalgratastega

:origa-13 1500.-:o
Vasta
#11

Aga kas 3,5 eesti keskmist päevapalka on siis heas korras võrri eest, mida saab arvestada ka liikumisvahendina, palju?
Vasta
#12

Tjahh, ega pooleteise tuhhi eest tänapäeval hääd kondimootoriga ratastki saa, ei näe põhjust, miks sisepõlemisega mot odavam piaks olema. Ei julge väita, et hiinas tehtud 20 või 70 käiguline jalgrattajunn oluliselt parem/mugavam sõiduk oleks.

loll on loll olla.
Vasta
#13

Hinna tõustmise põhjus on meie
eurointegratsioon ja (väidetavalt sellega
kaasnev) elatustaseme tõus. Oleks ju imelik
alla paarisaja EUR miskit toimivat ja korras
mopeedi müüa.

Jalgrataste kvaliteedist ja hinnast niipalju
et... 4000 ja alla selle EEK hinnaklassis
saab tihti rämpsu, nt koonused pehmed jms.
Olen ise paar aastat ühe teisemelise
tüdruku pruukimises olnud jalgrattal olnud
hädas tagarattaloksu väljareguleerimisega.
Niipea kui loksu kinni keerasid, poos
laagreid. Võütsin lahti ja mis selgus -
koonus (mis peaks oleka klaaskõva
(pind)karastusega) oli jumala pehme ja oli
sisse söönud.

Ka stagna-aja Vene rataste koonuste materjal
polnud nii nigel.

Olen parandanud/reguleerinud ja 10 KEEK
hinnaklassi jalgrattaid ja seal on asi hoopis
teisest puust...

Selle valguses ei ole ju võrrid nii kallid...


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#14

ega need jalgrattad on nagu on jah...ise ka nendega tegelenud oma 12 aastat vist juba
trossid lähevad puru prõks ja prõks...aastas peab vähemalt 2-4 uut trossi ostma.... siis veel igast käiguvahetid mis paigast nihkuvad ja enam ei vaheta....
olen ka täheldanud et tagumised hammasrattad on väga viimase piiri peale aetud.... mõni aeg käivad ja siis hakkavad ketti üle viskama
piduriklotsidest ei hakka üldse rääkima >Sad
see jutt käis nüüd nende alla 5000.- rataste kohta....mida uuemad tulevad seda hullemaks asi läheb
ja ikka peab kõige paremini vastu vene raud Smile
Vasta
#15

moppide hinnad on tõusnud kuna tehas pole üle 10 aasta töötand...hinnad tõusevad kena nüüd pole juppide ega masinate tootmine nii odav kui vene ajal...nagu zid m´is maksis kui ta välja tuli mingi 5000kr. nüüd aga 10000kr.juppe müües on vanamehed võrri uue 100kr. keti juures öelnud et ta ostab selle raha eest uue võrri aaga kui ütled et maksad uue võrri eest talle 300kr ja las toob 100tk korraga siis kõnnib minema...ja tutikat võrri 3500kr. eest müües öeldakse et ostan omale selle raha eest auto...aga autol on vaja ülevaatust,kindlustust,talvekumme,akut,bentsu võtab rohkem ja on veel palju asju...
Vasta
#16

Mina ostsin oma võrrile peagu uue mootori(noh umbes poll aastat vaoajaia peal olnd) 300 krooniga!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne