(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2013, 17:09 PM ja muutjaks oli klaave.)
(25-03-2013, 23:42 PM)jürimees Kirjutas: klaave kirjutas
Tsitaat:Kuna Teil siin juba roolikarbist juttu siis küsin ka vahele. Kas karbil on selle tati kinnihoidmiseks ka mingi tihend või salnik alumises otsas. Mul voolab kui jube.
Kui on siis kas vahetuseks tuleb karp laiali võtta ja üldse masina küljest eemaldada.Sellisel juhul peab vist masina keskliigendit alt tungrauaga toetam muidu murdub pooleks või kuidas?
Kas ei peaks lähtuvalt sisust muutma postituse teemat, kuna postitused ei piirdu ainult mootoriga? Näit lihtsalt "TZ4k-14 ja modifikatsioonid" või midagi muud.
arvan et ei ole mõtet, kuna siis peab jälgima mitmeid postitusi ja nii võib asi kirjuks minna. Nimi ei riku meest nagu öeldakse
(29-03-2013, 13:49 PM)pannkook Kirjutas: mmis rattad need on ka huvitav?
Nagu kirjutasin siis MTZ(Belarus) esimesed rattad. TZ ratastest umbes poole laiemad, ja kuna TZ on kordades kergem siis isegi rehvirõhku ei pea eriti lisama. Nali. Samas on need rehvid koos velgedega ka vähemalt topelt raskemad siis kas on mõtet.
Kuna mina ei hakka oma pisikest tööhobust taastama originaalilähedaseks vaid rõhun rohkem mitmekesisusele, siis on pakkuda esituled. Ühel on klaasil (allservas) väikene mõra, teisel klaasivõru natuke muljutud. on ka värvikriimustusi ja mulle tundub et pirnipesadega ei ole ka kõik päris 100% õige. Äkki on kellelgi soovi.
Veel natuke originaalidest. On olemas ka (alternatiivne) originaal hüdrovõimendiga roolisüsteemid. Paljud proovivad ise teha, aga on ka kataloogis leheke selle kohta. Tõsi, ei kujuta ette palju selline komplekt ka maksaks, sest tuleb ka traktori liigendraam välja vahetada. Enam täpselt ei mäleta kust internetiavarustest ma selle lehe sain.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2013, 09:28 AM ja muutjaks oli jürimees.)
klaave kirjutas (29,03,2013 )
Tsitaat: Veel natuke originaalidest. On olemas ka (alternatiivne) originaal hüdrovõimendiga roolisüsteemid. Paljud proovivad ise teha, aga on ka kataloogis leheke selle kohta. Tõsi, ei kujuta ette palju selline komplekt ka maksaks, sest tuleb ka traktori liigendraam välja vahetada. Enam täpselt ei mäleta kust internetiavarustest ma selle lehe sain.
Tervitus. Äkki kellegil on pakkuda korralikku silndrit tz4 k14le, tänaseks enda oma liiga vigastusete rohke, et miskit sellega teha. Krk poolt pakutud hind soolase võitu tundub:S Veel tunneksin huvi korrraliku kolvi ja kolbirõngaste vastu ning sõrme nõellaagrit oleks ka vaja, viimaseid juba lihtsam ja taskukohasem poest ka hankida, aga vb kellegil on üle?
Kuldses Börsis on aastaid juba olnud kuulutus, kus Rakveres bussijaama vastas mingi pood müüb vahetusfondina silindreid ühes kolvi ja röngastega. Vahetusfond tähenab seda, et viid oma vana silindri vastu. Vaata, kas on alles veel see kuulutus. Mul üks tuttav teadis varem üht tegelast, kes puuris neid silindreid remontmõõtu ja hankis ise kolvi-rõngad, samuti oli vahetusfondina ja maksis vist 800 EEK viiamti, kui vana silindrit vastu anda ei tahtnud, läks 500 EEK peale. Pean uurima, kas tegelane veel tegutseb asjaga.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Rakveres Vilde tn motopoes müügil taastatud silindrid (võimalik ka nn vahetusfond). Olid vist koos kolviga. Hind ostmisel oli pool aastat tagasi 200 EUR kandis, vana vastuandmisel paarkümmend EUR odavam.
Nüüd igasugusest teemast kõrvale kaldumine aga: Saadaval kasutatud hüdrojagaja, 4 sektsiooni,ujuvat asendit ei ole, algupäraselt autoveo treilerilt. Sektsioonid eraldatavad, saab teha kuni kahe sektsiooniliseks, siis jäävad vajalikud,(kaitse ja tagasivool) klapikesed alles. Oleksin huvitatud TZ jagajast ja kolmikkraanist.
Tere, kas kellegil oleks pakkuda saha ja originaal käru tõstmise jaoks silindrit.
Kas kellegil ei ole vaja midagi tellida sealt tsehhi lehelt? Telliks koos saaks postikulu ära jagada.