23-05-2013, 09:50 AM
Möödunud aasta lõpus sai toodud siis soomest P100.
Kastikad on mulle ikka meeldinud alati ja antud auto jäigi silma kuna kahekohaline, pika kastiga ja ligi 1,1 tonni kandejõuga.
Esiots 95% Sierra MK II, kastiosa spetsiaal P100 toodang.
Mootoriks on originaal 1.8TD oma vägeva 55kW-ga mis muide originaal peaülekandega liigutab seda autot vägagi meeldivalt hästi. (isegi tonnise koorma all)
Kuna tagasilla laagrid on läbi ja uued laagrid maksavad auto ostuhinnaga võrdväärset hinda siis asemele läheb Bronco II tagasild. Originaal sild on 4.62 peaülekandega mis on trassil sõitmiseks ka kaugelt liiga palju.
Viimane hetk kastiga:
nüüd juba ilma:
Kast kaalub niipalju et kaks kõhna meest said mahatõstmisega hakkama, seega väga raske ta pole.
Bronco sild enavähem paigas:
Vaja veel amordid külge kruvida, selleks vaja aga pikemaid u-polte. Kui keegi teab kust neid saada, olen tänulik info eest.
Kastikad on mulle ikka meeldinud alati ja antud auto jäigi silma kuna kahekohaline, pika kastiga ja ligi 1,1 tonni kandejõuga.
Esiots 95% Sierra MK II, kastiosa spetsiaal P100 toodang.
Mootoriks on originaal 1.8TD oma vägeva 55kW-ga mis muide originaal peaülekandega liigutab seda autot vägagi meeldivalt hästi. (isegi tonnise koorma all)
Kuna tagasilla laagrid on läbi ja uued laagrid maksavad auto ostuhinnaga võrdväärset hinda siis asemele läheb Bronco II tagasild. Originaal sild on 4.62 peaülekandega mis on trassil sõitmiseks ka kaugelt liiga palju.
Viimane hetk kastiga:
nüüd juba ilma:
Kast kaalub niipalju et kaks kõhna meest said mahatõstmisega hakkama, seega väga raske ta pole.
Bronco sild enavähem paigas:
Vaja veel amordid külge kruvida, selleks vaja aga pikemaid u-polte. Kui keegi teab kust neid saada, olen tänulik info eest.