(26-05-2013, 15:34 PM)MAZ Kirjutas: Selles osas kui asja õppinud oled siis pole see pump, päris kosmose teadus. Aga õppimine nõuab praktikat ja kogemusi. Ehk siis peab mitu asja ennem peeti ajama aj siis saad alles õige naha kätte.
Talupojale jõudu masinaga ja jätka teemat, loodetavasti edaspidi ka sobiliku pildimaterjaliga.
No ma arvasin,et ükski vesine pilt ei suuda edasi anda asja olemust....
Ma juba tükk aega üritasin siin jura ajada ja vaadata,kas mõni pumbaremontija (Proff) ka reageerib..... Tulemus õite nadi....Paar spetsialisti on siis avastatud. Neile jõudu! Aga keegi pole siiani lambist ära öelnud,et milles brobleem,et tühikäigul mootor ära kooleb. Kindlasti on selles asjas põhjus aga kas tõsisemad mehed seda ka teavad. Ja kas vene stendi peal on võimalik kontrollida tühikäigu pöördeid,kütusekoguseid jne. põhjusi,mis võivad seda mõjutada. Ise saan küll aru,et regulaatori vedrudele sai liiga palju seibe alla,seega pöörded liiga üleval ja tuli hoovastikust piirata,sest läks lõhkuma. Peaks siis seibe maha võtma ja uuesti proovima aga kas see tuleb abiks ka madalatele pööretele. Jutt oli ju,et kulunud regulaatori pärast sai neid kunagi igal aastal lisatud,et üldse töötada saaks.... Ja kõige huvitavam on ju see,et kui pumba latist kinni hoida,ikka kooleb kätte ära ja on ka tunda,et regulaator tahab ise uuesti pöördeid juurde sikutada...
Fantaseeritud on nüüd tõsiselt aga kas keegi oskab nüüd öelda,kust otsast viga otsida? Ehk siis igapäevaselt tegelev spetsialist peaks (võibolla) lambist ära ütlema,millist kruvi või polti pean keerama....
Seega nüüd talupoeg palub abi! Millist kruvi keerata?
Igatahes olen ka ühe spetsialistiga konsulteerinud ja tema mõistus seda ei võtnud,käskis ainult katsetada. Ja targematele veel küsimus,et kuna T-25-l oli sama asi,et madalatele pööretele ei saanud samuti jätta,jäi seisma,seega mis põhjus seal siis on,et asjad nii. Kas tegu on ehitusliku asjaga? T-40 samuti olen näinud sellist asja.
Samas oli mul kunagi üks 16 pump(väiksegabariidilise regulaatoriga) ,mis toksis madalatel pööretel väga hästi,loe või matse..... seega on seal mingi tõsine konks.....
Tuli idee keerata tõukureid pikemaks.....järsku sellest abi. Süütenurka saab ju hiljem sättida. Ja küttekogust peaksin siis ka kuidagi mingi molliga igaks juhuks kontrollima ennem,kui suure poe lahti löön.... Kõhutunne ütleb,et kütust ei jätku vist madalatel pööretel......