See vigur annab õli roolivõimendi püstvõlli ülemisele puksile. Ühesõnaga, surveõlitus. Toodeti taolist komplektsust väga lühikest aega. Koos selle traktoriga (MTZ-52) tuli majandisse ka MTZ-50 millel oli kaane sees lihtsalt määrdenippel ja sellist avangardset lahendust ei kasutatud.
Pilt Sotsialistlikust Põllumajandusest. Pildil vanema kapotiga Mtz 82 ja heinapress K453 ja vedukauto Gaz 53. Küsimus selline. Mis mootor sellel Mtz on kuna tal paikneb summuti (traktorit eest vaatedes paremal). Kas tal on paigaltatud T 40 mootor.
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 20:04 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Miks ma ise kohe selle peale ei tulnud Aga ikkagi miks pilt ÜMBER PÖÖRATUD ajakirjas. Ma koguaeg olen seda pilti vaatanud ja olen arvanud, et T 40 mootor peal.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2013, 00:35 AM ja muutjaks oli hannest.)
Ja nüüd teemasse:
Kuidas russil kasutada seda positsiooni ja haardekaalu kremplit ja milleks mul seda vaja on? Niipalju saan aru, et kui kõige parempoolne kang kõige üles lükata, siis blokeerib veoraua ära. Muidu on ta ülevalt teises asendis. Ja milleks 2 alumist asendit ja see kraan? Veoraud ise liigub ainult siis, kui istme kõrval "kõrriga" kang päris üleval on. Muus asendis nagu ei tööta kumbagi pidi.
Ja siis on istme alla veel mingi päris väike kuulkraan ja mingi 3 asendiga plastikust hoovake, mis eri asendites haarab/haakub erinevalt veoraua asendi hoobadega. ??
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
(30-05-2013, 00:32 AM)hannest Kirjutas: ...
milleks mul seda vaja on?
...
Et tuua osa töömasina kaalust veoratastele haardekaalu lisama. Samuti suudab korras positsioonregulaator hoida aisad koormusest sõltumatult samal kõrgusel.
Nõukaaegses III liigi traktoristi õpikus on õige mitu lehekülge selle tsüdeemi tööst. Reeglina lekivad regulaatorid ja jagurid sedavõrd läbi, et süsteem ei toimi.
Venelastel oli kasutusel kaks süsteemi: alguses oli haardekaalu suurendi (mis sisuliselt üritas tööriista üles tõsta) ja hiljem suudeti kopeerida lääne traktorite positsioonregulaatoril põhinev hüdraulika. Aga paraku ei suudetud tagada tootmise täpsust, mistõttu kippus tulemus jääma poolikuks (milline üllatus )...
Kasutada saab asendi- ja jõureguleerimist. Esimesel juhul tuleb istme all oleva kangikesega ühendada tõstevõllilt lähtuv hoob, teisel juhul ülemise tõmmitsa vahekobalt lähtuv. Jõureguleerimine peaks töötama mullaharimisriistade ja niidukite korral, kuid mina ei tea kedagi, kel oleks õnnestunud see tööle saada. Ilmselt on põhjuseks vahekobaaluse vedru ebasümmeetriline karakteristik...
Asendireguleerimine on hää asi - kompenseerib kenasti sisemisi lekkeid.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2013, 20:32 PM ja muutjaks oli raivo45.)
Küsimus siis neile kes on belarussile velgi teinud. Piltidel olen näinud kui on näiteks kirovetši velgedesse russi sisud pandud siis on tugevduseks sellised kolmnurksed raud plaadid pandud nagu neil piltidel: Siin ja Siin
Teen mtz 50 esi velgesid. Kilp täpselt sisse ei läinud kuna oli väiksem aga velje ja kilbi vahele läks ilusti kuuskant raud (oli vist 1,8 või 2 cm)
Pildil on mul velje sees kolmnurkne papi tükk, ma tahaks teada kui paksu rauda peaks sinna nende kolmnurkate tegemiseks kasutama?
Kas 7mm paksune plaat on piisav?
Russidel töötavad positsiooni-jõuregulaatorid väga hästi kui vaid keegi viitsiks varraste pikkused ära regullida(tundub et tehases visatakse need suht suvalt külge)
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2013, 08:53 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(03-06-2013, 22:55 PM)Rapsijuurikas Kirjutas: Russidel töötavad positsiooni-jõuregulaatorid väga hästi kui vaid keegi viitsiks varraste pikkused ära regullida(tundub et tehases visatakse need suht suvalt külge)
Märkus õige.
Tõsi, vahepealsete aastate (üheksakümendad) toodangus näikse olevat pigem reegel kui erand lahinal läbi lekkiv regulaator, mis rikub ka põhijaguri töö... Olen rohkem, kui kord selle probleemiga jauranud ja järjest tehaseuusi ringi vahetanud lootuses leida mõni, mis vähem lekiks.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2013, 21:38 PM ja muutjaks oli kristoPa.)
Küsiks siis vanematelt ja targematelt.
Kas Mtz 80 jõuvõttevõllile sobib laiem veolint koos trummliga lihtsalt, et võtad vanad kitsad ära ja paned uued laiad asemele või peab seal midagi ümberehitama?
KristoPa´le, kuulsin kevadel oma kõrvaga kui saeraami ees oleva traktori juht vandus, et lint jälle kulunud ja vajab vahetamist aga Võrus olid ainult laiad lindid müüa. Ma käskisin selle peale kogu kompoti ära vahetada aga öeldi, et ei sobi sisse. Tagasilla korpus seest teine. Kui õige see jutt on pead ei anna.