Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Tahtsin küsida kas sobivad?
Omaette nokitseja.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
10-06-2013, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2013, 01:28 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
VAZ 2106 oli "eriti nõudlikule amatöörautojuhile" välja töötatud ja tema 1,6L. mootor oli "harukordselt võimas". Seoses selle tohutu jõu ülekande problemaatilisusega oli 2106 ja 2121 siduri kettad väljast sama, kuid seest väiksema mõõduga (seega suurema hõõrdepindalaga) ja pole eelnevate mudelite omadega ühesed. See käib muidugi 1,6L. "puhta 06-e" kohta. Kõik aseained väiksemate mootoritega, nagu 21063, 21061 jne olid väiksemate siduritega. Ka korvid on vastavalt suurema veetava ketta pindalaga. Kuidas väiksem korv/ketas peab sellele kolmele lisahobujõule vastu, ei oska ennustada. Tõenäoliselt tavakasutaja ei tunne mingit vahet.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 6,906
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Niikaua, kuni startimisel rehvi ja asfalti vahele liimi ei määri, ei tohiks väga suurt muret tulla
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
OOt! Kas siis tavalise sõidustiiliga vahet ei ole? Kuidas ültse seda ketast vahetada, et midagi ära ei riku?
Omaette nokitseja.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
On teda üldse tarvis vahetada? Libiseb läbi või on lihtsalt niisama tahtmine midagi teha? 06-tüüpi sidur kestis mul tööNival üle 200000. Mina lõppu ei näinudki, ennem läks auto müüki. 100000 puhtal 06-el ei andnud ka mingit kulumise märkigi.
Originaalvalmistaja keeles on mitmeidki pildiseeriaid siduri vahetamise kohta. Lisaks kasvõi alljärgnev õppefilm:
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Sidur libiseb ja pealekeeramine ei aita ka ning ühesõnaga ketas läbi. Kas korv võib ka läbi olla?
Omaette nokitseja.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Pealekeeramine ei aitagi, peab hoopis maha keerama, et lülituskahvlil oleks "vabakäik". Alt on seda hästi tunda, ülalt pedaalist on ka, aga ainult kogemustega.
Korv on Zigulil küllalt lollikindel. Kui taldrikvedru või korvi surveplaat sinised ei ole, on asi tõenäoliselt OK.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Mures siisi järgmine masin on umbes 8 km kaugusel mu kodust ja tahtsin küsida kas selle maa sõidaks libiseva siduriga ära või olen kindla peale teeääres?
Omaette nokitseja.
Postitused: 614
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Soovtan auto nööri otsas koju vedada, muidu pärast ahastuses läheb nööri mujale vaja.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kuna keegi meist ei tea ja neti teel seda järgi uurida ka ei saa, kui tugevalt konkreetne sidur läbi libiseb, on vastus "prognoosimatu".
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Tänud !! ilmselt tuleb seda teha jah. Esimese käiguga saab normaaselt sõita aga teised libisevad.
Omaette nokitseja.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
13-06-2013, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2013, 00:08 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kuula nüüd ksf Wiki 432`t ja ära võibolla veel toimivat asja tuksi keera. Pane tuled vilkuma ja lase end koju vedada kui seal sidurikahvli tõukuripoldi järgandmiseks alla minna ei mahu. Isegi esimesel käigul võib kuigipalju läbi libiseda ja pikal teel hoorattal, siduril tööpinnad siniseks kõrvetada.
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
Jaa ma lasen selle koju vedada aga lihtsalt jama on Tallinn- pärnu maanteel masinat lohistada. Tänud ![/php]
Omaette nokitseja.