08-07-2013, 13:01 PM
See imetreial, kes käigukaste ja aeglusteid valmistada suudab, võiks ju soenduseks sellise tõmmitsa valmis teha.
(08-07-2013, 12:08 PM)comoon Kirjutas: uurisn nüüd ka ise, et ilma erilise tõmmitsata http://www.youtube.com/watch?v=QGms7ygBeE4 pole w124 esivedrude juures midagi teha, thanks kes tähelepanu juhtis.
Samas olen kuulnud, et saab ka üldse ilma tõmmitsata kui alt mingid osad lahti lasta? Mis asjad siis vaja lahti lasta on?
(08-07-2013, 13:01 PM)raulex Kirjutas: See imetreial, kes käigukaste ja aeglusteid valmistada suudab, võiks ju soenduseks sellise tõmmitsa valmis teha.
(08-07-2013, 20:18 PM)meli666 Kirjutas: .... Selline oleks täitsa tubli niiduk mersu ette: http://www.soov.ee/viljandimaa/Hooldusni...m?ca=1&w=3nojah, mul selline on, tegelt pole see hooldusniiduk vaid muruniiduk ja minitrakatsi tagahaakes niidan murutraktori asemel kõik ära, ilusa muru saab. Passi järgi nõuab 120 cm töölaiusega niiduk min 25 hj traktorit. Suure heina sees
Tundub võibolla kallis. ...
(08-07-2013, 21:43 PM)honkomees Kirjutas: Suure heina sees peab algul ühe korra läbi laskma ca 25-30 cm tõstetud asendis, muidu ummistab ära, terad ei jõua massi läbi hakkida.
(09-07-2013, 00:16 AM)karvik Kirjutas: Niiduki käitamiseks läbi kõlanud elektri lahendus oleks ju ka võimalus.
Tõmbad autos rubilniku järgi ja läks. Pole ühtegi sidurit ega kardaani vaja.
(09-07-2013, 01:30 AM)karvik Kirjutas: Ilmselt lõpuks tuleks mersu enda mootori rammust puudust, et kõike seda käimas hoida ja jahutusest sellise kiiruse ja suure koormuse juures ei ole veel keegi rääkinud. Julgen pakkuda, et peaks kaks korda samapalju radikat olema. Kui seegi aitab.Offroadis tuttav teema.
Eks ole ju enamus meist kogenud seda kui hange kinni jäänud auto pahuralt kuumeneb. Suvel küll lund ei ole aga heina pudi koguneb tõmbetuulega ikka radikasse.
(08-07-2013, 22:19 PM)meli666 Kirjutas: ...Ilmselt tuleb see ummistamine siis sellest, et väljaviskeava on niiduki laiusest kitsam.see sul natu teise konstruiga (vt terasid ja nende ümber olevat kosu), mul kindlapeale samast tehasest välja tulnu kui lingil, ainult et kas tsipa varem või hiljem, sest minu oma on tagant kogulaiuses lahti ja ummistab. Niidukõrgust saab regullida mingi 20 mm peale ja kuni 100 mm. Minu arvates on ummistuse PROBLEEM muruniiduki terade ümber olevas korpuses ja terades endis, need peavad muru seni hakkima kuni ta multšitud saab ja kui on liigne kogus, siis ei tule toime.
Endal on kokkupuude olemas sellisega. Väljaviskeava sama lai, kui terad.
...
(10-07-2013, 12:04 PM)karvik Kirjutas: Tegelikult on ju sedasi!... siis vajuvad kõik rattad võrdselt maksimum siruulatusse mis annab miski x cm-i juurde ja selliselt näiteks puukaikaga asi ära fikseerida, või kui võimalik siis amordi asemele raudtoru ja ongi kõrgem...Tegelikult asi päris sedasi ei käi. Nii saab sõita parketil, aga mitte ebatasasel pinnal. Kolm ratast on suutelised ilma vedrustuseta pinda kopeerima, neli aga mitte. Selline ümberehitus hakkab kergitama maast lahti ühte ratast ja siis masin kohe seisab.
(10-07-2013, 13:48 PM)motamees Kirjutas:(10-07-2013, 12:04 PM)karvik Kirjutas: Tegelikult on ju sedasi!... siis vajuvad kõik rattad võrdselt maksimum siruulatusse mis annab miski x cm-i juurde ja selliselt näiteks puukaikaga asi ära fikseerida, või kui võimalik siis amordi asemele raudtoru ja ongi kõrgem...Tegelikult asi päris sedasi ei käi. Nii saab sõita parketil, aga mitte ebatasasel pinnal. Kolm ratast on suutelised ilma vedrustuseta pinda kopeerima, neli aga mitte. Selline ümberehitus hakkab kergitama maast lahti ühte ratast ja siis masin kohe seisab.
(10-07-2013, 18:07 PM)phyl Kirjutas:(10-07-2013, 13:48 PM)motamees Kirjutas:(10-07-2013, 12:04 PM)karvik Kirjutas: Tegelikult on ju sedasi!... siis vajuvad kõik rattad võrdselt maksimum siruulatusse mis annab miski x cm-i juurde ja selliselt näiteks puukaikaga asi ära fikseerida, või kui võimalik siis amordi asemele raudtoru ja ongi kõrgem...Tegelikult asi päris sedasi ei käi. Nii saab sõita parketil, aga mitte ebatasasel pinnal. Kolm ratast on suutelised ilma vedrustuseta pinda kopeerima, neli aga mitte. Selline ümberehitus hakkab kergitama maast lahti ühte ratast ja siis masin kohe seisab.
Väga väga ja veel kord väga õige tähelepanek!
(10-07-2013, 22:37 PM)Mahno Kirjutas: ... annab jumal rattad, annab ka otstarbe.See lause sobiks ju lausa AMF-ile sloganiks!
(10-07-2013, 22:37 PM)Mahno Kirjutas: Hetkel ma näen järgmisi võimalusi:Variant "a" kevadise kasutamise puhul saame äktsionist ilmselt lehest lugeda.
a) kasutada mersu õli ja diislit tule alustamiseks ja üritada vajalik ala lagedaks põletada
b) teha mersuga nii kaua põllurallit kuni rohi maas on. Tõhususe tõstmiseks võib taha haakesse panna mõne metallist objekti a la tükk raudteerööbast keti otsas.