Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
minu arvamus ühtib mlsluik arvamusega, 4 ratast on ikka neli ratast.
.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Arva siis juppide pakkumisest ka midagi!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
12-07-2013, 15:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2013, 16:03 PM ja muutjaks oli
karvik.)
Aga miks mitte kaks ratast niidukile, nagu murutrakadel on? Kaks korda vähem jubimist kui nelja rattaga. Tagumisse serva võib mingi suusad panna juhuks kui kolu tagaserv väga maadligi kipub.
Miks kahe rattaga parem oleks ka juba ju seepärast, et kolu pikkus tuleb kusagile 700-800mm(terad olid miskised 600mm vist) ja kui selle maapeal peaks olema kaks ratast järjest, siis saab päris kummalise moodustise, isegi kui need rattad vaid trolleri omad on.
Eeldan ka seda, et niiduk ei hakka niitma golfi muru ja ei pea niiväga jäigalt maapinda kopeerima. Kui rattapaar isegi kolu keskel oleks ja niidukõrgus miski 10cm siis peab ju olema korralik jonks, et terad maase keerata ja siin tuleks appi jalased.
Midagi seesäärast siis
http://www.talutehnika.ee/est/atv-hooldusniiduk/
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
ma arvan et jääb ikka neli ratast, tõsi küll, tagumised rattad võivad olla väiksemad. kas kahe rattaga langeks osa niiduki massist auto esiratastele?
.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Kui rattad raskuskeskmes, siis ei langeks.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
kui auto nina tõuseb mätta peal, siis niiduki esiosa langeb ja vastupidi? teie argumendid?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(12-07-2013, 17:09 PM)comoon Kirjutas: kui auto nina tõuseb mätta peal, siis niiduki esiosa langeb ja vastupidi? teie argumendid?
õige
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
12-07-2013, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2013, 22:55 PM ja muutjaks oli
karvik.)
(12-07-2013, 17:41 PM)phyl Kirjutas: (12-07-2013, 17:09 PM)comoon Kirjutas: kui auto nina tõuseb mätta peal, siis niiduki esiosa langeb ja vastupidi? teie argumendid?
õige
Mis siis jutuma peaks???
Kui sul mättad poolemeetrised, siis sul ju planeerimis sahka vaja mitte niidukit.
Kui panna ta pikema varre otsa siis niiduki terade nurk muutub maapinna suhtes seda vähem, mida kaugemal on niiduk mersust. Kui 1,2m kangi, millel on tugi 0,2m peal, liigutad pikemat otsa 20cm siis kui palju liigub see 0,2m üles alla? Minu loll pea ütleb u. 4cm ja mis sellest siis halba on. Lendteradega niiguk mis leppa lõikab ju naguinii ees.
Ja kui sedasi ei saa siis endiselt ei sobi mersu sinna kuhu teda sunnid
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
see pole vist hea plaan, tagajärjeks võib olla niiduki esiosaga maa kündmine.
.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
13-07-2013, 00:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2013, 00:53 AM ja muutjaks oli
karvik.)
Kuidas sa kavatsed niiduki sõltumatuse tagada autost?
Iseenesest oleks päris vahva ühendada niiduk ette sellise munaga nagu tava autol käru järgi on ühendatud. Igasse suunda jääb ilusti mängima ja põnevust kui palju, et kuhu ta järgmine hetk mõne mätta abil suunduda võiks.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
tuleb neli pöörlevat ratast, mis liiguvad sinna kuhu neid tõugatakse. nii nagu laual on rattad all. niiduki raam on ühendatud kolmest punktist autoga. kaks punkti niiduki tagaosas, üks punkt niiduki keskel ees. see niiduki ees keskel asetsev punkt ei ole veel kindel, kas on vajalik. selle niiduki ette keskele minev muutuva pikkusega varras võiks ära hoida niiduki väljaminemise kardaani pöörlemisraadiusest. ehk kui auto on näiteks kraavi kaldal, niiduk aga juba esimeste ratastega kraavis, siis ilma selle vardata tõenäoliselt kardaan tõmbaks ennast kortsu, järsul tõusul samamoodi.
Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
To Võsa: ehk seletad selle nelilüliku tööpõhimõtte paremini lahti.
Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
just selline rohueemaldi mul tulebki.
Võsa ja teised andsid mulle hea idee kuidas kardaan ei läheks oma pöörlemisraadiusest välja, tuleb kasutada ühte või kahte suht pees amortisaatorit. kas piisab ühest amordist keskele või panna kaks äärtesse?
.
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
13-07-2013, 22:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2013, 22:55 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Pane 3, on kindlam. Aga miks sa nende juppide ostmisega niimoodi sipled? Ma ju pakkusin, et saad minu käest enamuse. Nüüd on tase tõusnud 18 tolliste velgede ostmiseni, tõsi küll, see kuulutus on praeguseks eemaldatud. Rahamured vä?
PS: ma ei ole meelega linke lisanud, need devalveeruvad, aga see teema pakub rõõmu ka aastate pärast.
Ja ma ei ole tegelt googlepervo, lihtsalt seoses kolauputusega vaatan paar korda päevas, kas keegi tahab midagi osta.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.