Ise ei tohi enam autot lammutada.

Muide ma ootan juba pikkisilmi teemat kuhu saab ennast registreerida kui Toompeale häält tegema minejat. Keegi kes asjas rohkem sees ja tunneb asja peaks KINDLASTI meid kõiki kokku koguma ja teeme selle asja ära!
Pole küsimust, et kas see "streik?" meid ka aitaks... peab aitama ja aitab!
Vasta

(18-07-2013, 18:51 PM)maitus Kirjutas:  Minge välismaale elama, saage head palka ja ostke uus auto- milles probleem on - euroopa on ju lahti- laske kõik jalga siit Smile.
CUT...
Peaasi et ei toodetaks.. just ületootmine lööks hinnad alla ja madalate hindadega suureneks tegelikult tarbimine ja ka käive.

Hakkab tulema - milleks muidu neid Balti riike Euroliitu vaja oli? Selleks et saada siit tööjõudu ja likvideerida ära konkurendid - mis jäi kohalikust tootmisest järgi peale erastamist?
Vasta

(18-07-2013, 21:04 PM)rm_punt Kirjutas:  Muide ma ootan juba pikkisilmi teemat kuhu saab ennast registreerida kui Toompeale häält tegema minejat. Keegi kes asjas rohkem sees ja tunneb asja peaks KINDLASTI meid kõiki kokku koguma ja teeme selle asja ära!
Pole küsimust, et kas see "streik?" meid ka aitaks... peab aitama ja aitab!

Sama siin. Arutada on jah tore, aga kui minna eestis kassvõi kümnekesi plakatitega vehkima, siis kõigis uudistes me oleks kahtlemata. Ja seda võib olla ongi vaja, et magav eestlane ärkaks.
Vasta

"§ 32. Igaühe omand on puutumatu ja võrdselt kaitstud. Omandit võib omaniku nõusolekuta võõrandada ainult seaduses sätestatud juhtudel ja korras üldistes huvides õiglase ja kohese hüvituse eest. Igaühel, kelle vara on tema nõusolekuta võõrandatud, on õigus pöörduda kohtusse ning vaidlustada vara võõrandamine, hüvitus või selle suurus.
Igaühel on õigus enda omandit vabalt vallata, kasutada ja käsutada. Kitsendused sätestab seadus. Omandit ei tohi kasutada üldiste huvide vastaselt.
Seadus võib üldistes huvides sätestada vara liigid, mida tohivad Eestis omandada ainult Eesti kodanikud, mõnda liiki juriidilised isikud, kohalikud omavalitsused või Eesti riik.
Pärimisõigus on tagatud."
Loe ja imesta - ikka on jäetud sinna konks sisse Toungue
Nii nagu mina aru saan, siis põhiseaduse järgi võib meil riik teha "kitsenduste" all mida iganes sinu isikliku varaga.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta

(19-07-2013, 08:00 AM)Aibast Kirjutas:  "§ 32. Igaühe omand on puutumatu ja võrdselt kaitstud. Omandit võib omaniku nõusolekuta võõrandada ainult seaduses sätestatud juhtudel
Loe ja imesta - ikka on jäetud sinna konks sisse Toungue
Nii nagu mina aru saan, siis põhiseaduse järgi võib meil riik teha "kitsenduste" all mida iganes sinu isikliku varaga.
...või vastu võtta mingi järjekordne idiootne seadus: "§ 32. Igaühe omand on puutumatu ja võrdselt kaitstud. Omandit võib omaniku nõusolekuta võõrandada ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Näiteks võib teha seaduse, et üle viie aasta ekspluatatsioonis olnud autod kuuluvad mahakandmisele Big Grin. Ja vastu võetakse meil iga seadus mis on Brüsselist ette antud....Kas keegi on lugenud, et mida USA põhiseadus omandi kohta ütleb ? Või mõne muu riigi oma?

Meil ei ole ühesõnaga olemas vähimatki kindlustunnet oma vara suhtes....Sad. Parem on varastada, viina juua ja põrutada proste niikaua kui seisab ja siis ära surra. Mis peremehetunnet ja hoolimist siin üldse oodata. Koorem prügi metsaalla ja miks ka mitte kui nii see prügi kui ka mets kuuluvad EU-le. Siis on ju praht omanikule tagastatud....
Vasta

Ma igaks juhuks tuletan meelde, et homme võib surma ka tulla. Selles valguses on iga vara omamine mõttetu...

http://www.youtube.com/watch?v=8XPPLz1Ab04

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(19-07-2013, 08:57 AM)maitus Kirjutas:  Parem on varastada, viina juua ja põrutada proste niikaua kui seisab ja siis ära surra.
Pole ka üldse paha programm! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(19-07-2013, 10:20 AM)Basilio Kirjutas:  
(19-07-2013, 08:57 AM)maitus Kirjutas:  Parem on varastada, viina juua ja põrutada proste niikaua kui seisab ja siis ära surra.
Pole ka üldse paha programm! Big Grin
Kui vaadata, mis külapoodide ja muude tõmbekeskuste juures toimub, siis mulle härrased tundub, et jalgratas on juba leiutatud!!
Sõber nimetab poe juures tiksujaid ülemise otsa finantsgeeniusteks- hommikul pole kopikatki raha, õhtuks on maani täis!!!
Vasta

Meid on juba nii vaeseks tehtud,et Toompeale ei jõua ka enam sõita....
Osad kindlasti oleks ammu sõitnud.....kuid paaki pole enam miskit valada. Kogu aeg kulub ära kõhu orjamisele ja vaba aega ei jäägi...
Kui sõita mööda maad ringi ja vaadata,et kas keegi parajasti ehitab,loob või tegeleb kaunite kunstidega siis mida arvate nägema? Vaikus. Kui mõnel hoonel katus ära läheb,vajub lihtsalt kokku ja köetakse ära. Kui sedagi. Kellegil pole enam jõudu midagi taastada ega ehitada. See on väga kurb.
See inimene,kes koguaeg vireleb ja orjab,see inimene ei saa loometööga tegeleda vaid peab koguaeg rühkima selle nimel,et maksud makstud saaks. Aga muud enam jõudu teha pole. Õnnelikud on need inimesed,kes ennast päris orjaks ei teinud. Mõtlen siin laenuorjust.... Eks kui endal mõistust pole,aidatakse kaasa ja lähedki panka.....
Vene ajal hirmutati meid kapitalismiga ja nüüd siis on see käes...Big Grin
Ja tegelikult võõrvallutajad saavadki kunagi oma tahtmise.....maa puhtaks. Juba praegu on paljud edumeelsemad riigist vehkat teinud,sest kui siin oled,torgitakse sind igast august... ja võid kasvõi ennast surnuks lõhkuda,kasu sellest pole. Viinakurat võtab ka oma osa ja suurt sõda pole vajagi....rahvaarv väheneb jõudsalt.
Ja kui plakatite jaoks pappi vaja on,võin anda. Tikksaag on ka olemas..Power Graft.Big Grin
Vasta

(17-07-2013, 15:05 PM)v6sa Kirjutas:  Minu mõtted, mida tuleb teha:
1) fikseerida ülevaatuseta autode hulk ja teavitada nende omanikke võimalusest teatud aja jooksul oma liikur lihtsustatud korras likvideerida. See haakub ka kindlustusega - nii saame lahti "surnud" liikureist;
2) enda hobi tarbeks lammutamisel ei tohi keskkonda reostada. Siit tekib kohe riigi tasemel võimalik probleem: kas jäätmejaamad suudavad võtta vastu tekkiva koguse? Palju seda tekib? Kuna enamus jäätmejaamu opereerivad KOV rahakoti toel, siis arvestades KOV nigelat tulubaasi, võib tekkida ka tasuta vastu võetava koguse piiramise vajadus teatud aja jooksul.
3) autode lammutamine ei tohi olla eesmärk (põhitegevus) vaid kõrvaline toetav tegevus. Ei tasu unustada, et sama erandi taha üritavad kohe pugeda ka ennast registreerimata toimetavad ettevõtlikud tegelased...;
4) kaotada ajutiselt arvelt maha võtmise piir 2 aastat. Õigem on nõuda omanikult ennistamiseks tegevust.
5) aasta peale viimast ülevaatuse tähtaega võiks automaatselt toimuda ajutine registrist kustutamine. Auto ennistatatakse kas omaniku soovi peale või tehnoülevaatuse läbimise järel automaatselt.

Ülaltoodud asjad ei nõua olulisi ümberkorraldusi kehtivas seadusandluses, lihtsalt mõned asjad tuleb kooskõlastada ja paaris põhimõttes kokku leppida.Cool

Minupoolsed vastuväited.

1. Põleb soovist kaotada maamunalt kõik vanemad sõidukid.
Kuskohast on pärit kõik need vanaaegsed ülesvuntsitud iludused, mida uunikumideks nimetatakse?
Minu senise elukogemuse ja nähtu-kuuldu põhjal ikka ainult enamjaolt kuskilt heinte alt või kusiganes põõsast leitud ning sealt, unustatud paigast või kellegi surnud esivanemalt pärandina kokku korjatud.
Kui kõik, mis kuskile seisma jäetud nüüd ühtäkki likvideerida, siis tulevikus selliste leidmiste tõenäosus puudub või hakkab puuduma.

2. Kas keskkonna ministeeriumist ei ole juba ammu-ammu seda kõike vastavate seadustega reguleeritud? Milleks jälle uut luua, kui on olemas hästi unustatud vana, mis tuleb pöörata täitmisele, ehk siis viia asjaosaliste teadvus sellisele tasemele, et oma tegevusega keskkonda ohtlike jäätmetega ei reostataks?

3. Kuna tänane elu Eestis on nii persses, et enam muud moodi mõni seltskond ennast ära elatada ei suuda, kui rauaroobertit tehes, siis mina isiklikult ei näe selles mitte mingisugust probleemi ja ei kipu sellistelt tegelastelt leivatükki suust ära kiskuma. Nad on ju ka inimesed. Või pole? Alamklass äkki? Registreerimata? Elavad raamideta? Ja mis siis, kui elavad...
Tekitab kadedust? Ela ka Smile

4. OK!
Nõuda ju võib, aga kui omanikul selleks vahendid ja tingimused puuduvad, kas siis esimese punkti põhjal ikkagi pressi alla?
Võib-olla leidub järeltulijate seas keegi, kes oma elu nii paremale järjele suudab elada, et kunagi paari-kolmekümne aasta pärast taastetöö ette võtab?

5. Nõus.

Mõelge edasi, seltsimehed. Pead tööle Smile.
Vasta

Küll on mõnel suured kõhud või ahnest õgardist liiklusvahendid. Big Grin

Aga jätkuvalt, meil on siin Eesti Vabariik, mitte United Vingdom of Estonia. Meie riik on täpselt meie enda nägu.

Ühtlasi võimaldab paljukirutud EL valida elamiseks paik, kus muru on rohelisem, voolavad piimajõed ja pole lolle seadusi. Kui keegi teab sellist, siis ma hea meelega võtaks selle koha nime teadmiseks. Et teaks soovitada neile, kellel siin raske või ei meeldi.

Mulle aga Eesti meeldib. Kõikidest oma puudustest hoolimata. Bürokraatiast, valitsusest, seadustest, Euroopa Liidust hoolimata. Sest see on minu kodu. Ma ei pea kartma tulvasid, maavärinat, tornaadot sõjalist riigipööret või ootamatut vangistamist koos kohese hukkamisega. Mul on oma metsatukk, oma esivanemate hauad, oma romantilised nurgakesed. Siin on mu töö, vanemad, mälestused ja unistused. Selle pärast ma oma kodumaad armastangi.

Ma evin ka ehk mitte väga populaarset seisukohta, et vingumine ja hädaldamine on energia kasutu raiskamine. Saavutab midagi see, kes paneb oma prioriteedid paika ja otsib viise nende saavutamiseks. See, kelle jaoks on peamine väljund "See ei ole võimalik", jääbki hädadesse ja õnnetu olemisse kinni ega saavuta peale sooja auru suurt midagi.

Sama kehtib ka selle konkreetse teema kohta. Koduse romutamise piiramine kehtib 2005. aastast alates. Mis aasta on nüüd? Kus kõik hädalised varem olid? Kuidas on need kaheksa aastat hakkama saadud? Minu loll loogika ütleb, et eksisteerivad võimalused, nii vähem kui rohkem seaduslikud. Alates auto ajutisest eemaldamisest registrist (mida võib pikendada viimsepäeva laupäevani) lõpetades ....

Kes otsib, see leiab oma probleemidele lahenduse. Tuleb vaid otsida ja püüda.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(19-07-2013, 00:37 AM)maitus Kirjutas:  ...
Mina seda kirjakirjutamist enam ette ei võta igatahes, iga mees tahab minna sinna mäeotsa just oma asja ajama selle koha pealt kust oma king pigistab, aga ei mõtle kogu rahva peale. Ühisest üritusest nii rääkida ei saa.

Alle-aaa Big Grin !!!

Sõnad olid suured, aga hing on õrn.Toungue

Viitasid siin Ansipit ja kehtivat korda ülistavatele postitustele. Ole hea ja hari minusugust lolli, siit teemast ei leidnud. Ehk paneksid mõne viite?

Viriseda mõistame kõik. Asja paremaks muuta vähesed. Ega see lihtne olegiBig Grin, muidu oleks keegi selle juba ette võtnud ja saanud meie rahvuskangelaseks. Rahvas on ju rahulolematu, seega heale ideele toetajaid nagu oleks...

Praegu on viimane aeg hakata oma koduümbruses tööle: kohe tulevad KOV valimised ja just siin peab oma sõna sekka ütlema. Aga lihtsam on nurgas pobiseda: oh, mis nüüd mina...

Põhiseadus on meil üks ilus dokument. Ilma irooniata, üks lihtsamaid maailmas.Cool Paraku tähendab lihtsus ka seda, et tekib võimalus tõlgendada. Ning igaüks tõlgendabki vastavalt oma rikutuse astmele. Rikutuse skaala on meil aga laiBig Grin

Või võtame palju kõneainet pakkuva maamaksu.Kas maamaks pangahoone alt on põhjendatud? Ilmselt jah. Aga kortermaja esimesel korrusel oleva panga puhul? Proportsionaalselt oleks ju õiglane, aga suurema maja puhul jääb panga kanda naeruväärne summa...
Kas leivatehas peab maamaksu maksma? Aga väike pagariäri?

Samas ettevõtete tulumaksu puudumine on küll kurjast ja teenib vaid välisinvestorite huve!

Natuke seadusloomest:
Enamus keelde (kuid sugugi mitte kõik!) on seadusesse tekkinud mõne "leidliku" kodaniku põhjustatud jama tõttu.Sad Kas ja kuivõrd on selle jama ilmsikstuleku taga mõne huvigrupi toetus, on vaieldav. Kuigi alles teemaks olnud LKS muudatuse juures kõrvad ju paistavadToungue
Teine osa on vajalik kuningale piisava kullahunniku tootmiseks. Ei tasu unustada, et sellest samast hunnikust saavad nii perearst kui politsei kui tuletõrje oma nurgakese...

Mis puudutab toomise mastaabiefekti, siis kingsepale peaks olema üsna arusaadav, et soetada kogu vajalik atribuutika vaid ühe paari susside tegemiseks on päris kallis lõbu. Aga müües (enne müümist tuleb need ka toota!) kolm paari päevas on seadmete kulu jalatsipaarile juba hoopis väiksem. Ning ilmselt on nädala tööks vajaliku nahapalaka maksumus kingapaari kohta väiksem, kui ühe paari tarvis soetatav tükike. Sama kehtib ka niidi ja liimi kohta: suurem rull ja priskem potsik maksab ühiku kohta vähem...
Egas põllumajanduses teisiti ole.
Vasta

Jah virisete koguaeg ja mämmutate foorumis.

Ok. Mind ei huvitagi need plastmass käkid ja nende lammutamine. Aga kui kunagi sai pakud välja vanatehnika lammutus siis tambiti see möte maasisse.

Ma ei kujutagi ette kuidas seda vanatehnikat siis taastada kui köik tuleb komplekselt rauda viia.Mis need tulevad pölved siis teevad ....
Ykski tänapäeva lammutus ei viitsi 30 pluss autodega tegeleda.

See seadus on vanatehnika SURM.

Seaduses vöiks lihtsalt väike lisa olla, et ei kehti vanematele kui 30 aastat.
Sellepärast peaks ikkagi olema eraldi vanatehnika register. Olgugi, et autost on alles ämber ja number. Ja see register peaks olema avalik koos omaniku kontaktidega, et juhul kui .....kellegil on midagi vaja.


Toompeale vanatehnikaga....
Vasta

(19-07-2013, 16:07 PM)kalacompany Kirjutas:  Toompeale vanatehnikaga....

Vaat see mõte on juba 5+ . Aga kuidas saada kõik vähemalt 25 ja vanemad autod mäkke? Wink Mäe ots tuleks siis ära ummistada vanade autodega,et keegi ennast liigutama hakkaks. Minuteada mäkkesõitjatele tuleb ju ka liikluseeskirja järgi teed anda.....Big Grin
Vasta

(19-07-2013, 16:28 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(19-07-2013, 16:07 PM)kalacompany Kirjutas:  Toompeale vanatehnikaga....

Vaat see mõte on juba 5+ . Aga kuidas saada kõik vähemalt 25 ja vanemad autod mäkke? Wink Mäe ots tuleks siis ära ummistada vanade autodega,et keegi ennast liigutama hakkaks. Minuteada mäkkesõitjatele tuleb ju ka liikluseeskirja järgi teed anda.....Big Grin
kui saaks need kivikesed sinna mäemeeste teepeale ette, mis seal tankihirmus etsiajal olid
Vasta

Sama idee käisin ma kunagi ühes teises noorematele mõeldud foorumis välja, seal kusikud kukkusid soiguma oma jama. Ei julgenud keegi....
Küll oleks naljakas kui ntx ca 200 vanemat autot tõmbavad Toompeale viivad tänavad terveks päevaks lukku, see oleks juba selline uudis et jõuaks ka brüsselisse välja. Et väike eestlane näitas meelt.....
Ei saa ükski suur härra tööle ega koju. Näitaks oma meelsust selliste juraseaduste vastu.

Mina oleks tulija. Enamus autosid kah mul ca 25 ja plus aastat vanust.
Teema mulle nagunii hingelähedane.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

(20-07-2013, 00:16 AM)ryblik1 Kirjutas:  Sama idee käisin ma kunagi ühes teises noorematele mõeldud foorumis välja, seal kusikud kukkusid soiguma oma jama. Ei julgenud keegi....
Küll oleks naljakas kui ntx ca 200 vanemat autot tõmbavad Toompeale viivad tänavad terveks päevaks lukku, see oleks juba selline uudis et jõuaks ka brüsselisse välja. Et väike eestlane näitas meelt.....
Ei saa ükski suur härra tööle ega koju. Näitaks oma meelsust selliste juraseaduste vastu.

Mina oleks tulija. Enamus autosid kah mul ca 25 ja plus aastat vanust.
Teema mulle nagunii hingelähedane.

Teate mis, ka minul pole midagi selle vastu ,kui minna meelt avaldama, aga liht rahva kahjuks on mõeldud rumal määrus välja, et meeleavaldused ja protestid tuleb kooskõlastada linnavalitsusega - kui see on tehtud, luba olemas, siis ei saa miilitsa onu ka tulla kottima inimesi, et rikutakse rahu ja liiklus eeskirju jne, mis paragrahvid välja veel mõeldakse.

Kui keegi kellel hinges ikka korralikult kipitab, paber majandus pole ka võõras, selle asja ära teeb, siis tuleb vabatahtlikuid veel rohkem meelt avaldama. Vastasel juhul saab meediasse kui kamp "hill-bille" mõtlesid, et teevad midagi uut aga näed saavad hoopis riigi kassat täita.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Kõik kommentaarid/arvamused läbi loetud.Ei ole ega ka tule(vist) üksmeelset arvamust siin foorumis.
Kes plaanib valitsuse kukutamist,kes soovib kõik seisvad/vanad sõidukid pressi alla saata.
Tsitaate ksf.võsalt:
1) fikseerida ülevaatuseta autode hulk ja teavitada nende omanikke võimalusest teatud aja jooksul oma liikur lihtsustatud korras likvideerida. See haakub ka kindlustusega - nii saame lahti "surnud" liikureist;
4) kaotada ajutiselt arvelt maha võtmise piir 2 aastat. Õigem on nõuda omanikult ennistamiseks tegevust.
Miks nii vaenulik suhtumine vanadesse/seisvatesse autodesse ? Siin pole jutt omapäi auto lammutamisest(võimalikust loodusereostusest) vaid üldse - kõik mis ei liigu see mingu pressi allaSad
Krt.nigu Stalini ajal juba.Kui kronu kolhoosile ei anna siis tuleb maha tappa.
"nõuda omanikult ennistamiseks tegevust"- jah aga kui mul pole raha momendil auto taastamiseks/sõidukorda seadmiseks siis vähemalt hoian ta alles.Ei lammuta ega anna "metallikollidele".
Ksf.Talupojaga jällegi ühel meelel.Eriti:
"Meid on juba nii vaeseks tehtud,et Toompeale ei jõua ka enam sõita...."
"Vene ajal hirmutati meid kapitalismiga ja nüüd siis on see käes...Big Grin"
"Toompeale vanatehnikaga...." on huvitav idee.Enda ainus igapäevasõiduk saab ka kohe 25 täis.Auto kannataks kindlasti sõidu välja aga ....jõuame jälle alguspunkti tagasi.Üks töölkäimata päev+kütusekulu ja muud ettenägematud kulud võtavad liigsuure tüki pere eelarvestSad
Mõni võibolla irvitab sellise jutu üle - "Mis ei saa nüüd päevaks Tallinna tuldud vms?"
Teine saadaks aga minu liikuri üldse pressi alla kui see peaks mingil põhjusel pikemat aega ilma ülevaatuseta seisma.
Vasta

(19-07-2013, 13:47 PM)Janka Kirjutas:  
(17-07-2013, 15:05 PM)v6sa Kirjutas:  1) fikseerida ülevaatuseta autode hulk ja teavitada nende omanikke võimalusest teatud aja jooksul oma liikur lihtsustatud korras likvideerida. See haakub ka kindlustusega - nii saame lahti "surnud" liikureist;
2) enda hobi tarbeks lammutamisel ei tohi keskkonda reostada. Siit tekib kohe riigi tasemel võimalik probleem: kas jäätmejaamad suudavad võtta vastu tekkiva koguse? Palju seda tekib? Kuna enamus jäätmejaamu opereerivad KOV rahakoti toel, siis arvestades KOV nigelat tulubaasi, võib tekkida ka tasuta vastu võetava koguse piiramise vajadus teatud aja jooksul.
3) autode lammutamine ei tohi olla eesmärk (põhitegevus) vaid kõrvaline toetav tegevus. Ei tasu unustada, et sama erandi taha üritavad kohe pugeda ka ennast registreerimata toimetavad ettevõtlikud tegelased...;
4) kaotada ajutiselt arvelt maha võtmise piir 2 aastat. Õigem on nõuda omanikult ennistamiseks tegevust.
5) aasta peale viimast ülevaatuse tähtaega võiks automaatselt toimuda ajutine registrist kustutamine. Auto ennistatatakse kas omaniku soovi peale või tehnoülevaatuse läbimise järel automaatselt.

Minupoolsed vastuväited.

1. Põleb soovist kaotada maamunalt kõik vanemad sõidukid.
Kuskohast on pärit kõik need vanaaegsed ülesvuntsitud iludused, mida uunikumideks nimetatakse?
Minu senise elukogemuse ja nähtu-kuuldu põhjal ikka ainult enamjaolt kuskilt heinte alt või kusiganes põõsast leitud ning sealt, unustatud paigast või kellegi surnud esivanemalt pärandina kokku korjatud.
Kui kõik, mis kuskile seisma jäetud nüüd ühtäkki likvideerida, siis tulevikus selliste leidmiste tõenäosus puudub või hakkab puuduma.

2. Kas keskkonna ministeeriumist ei ole juba ammu-ammu seda kõike vastavate seadustega reguleeritud? Milleks jälle uut luua, kui on olemas hästi unustatud vana, mis tuleb pöörata täitmisele, ehk siis viia asjaosaliste teadvus sellisele tasemele, et oma tegevusega keskkonda ohtlike jäätmetega ei reostataks?

3. Kuna tänane elu Eestis on nii persses, et enam muud moodi mõni seltskond ennast ära elatada ei suuda, kui rauaroobertit tehes, siis mina isiklikult ei näe selles mitte mingisugust probleemi ja ei kipu sellistelt tegelastelt leivatükki suust ära kiskuma. Nad on ju ka inimesed. Või pole? Alamklass äkki? Registreerimata? Elavad raamideta? Ja mis siis, kui elavad...
Tekitab kadedust? Ela ka Smile

4. OK!
Nõuda ju võib, aga kui omanikul selleks vahendid ja tingimused puuduvad, kas siis esimese punkti põhjal ikkagi pressi alla?
Võib-olla leidub järeltulijate seas keegi, kes oma elu nii paremale järjele suudab elada, et kunagi paari-kolmekümne aasta pärast taastetöö ette võtab?

5. Nõus.

Mõelge edasi, seltsimehed. Pead tööle Smile.

Argumenteeritud vaidlus on hea, vähemat ma ei ootagiCool
Täpsustan kohe oma punkti 1 - mu ei ole midagi reaalselt eksisteerivate vanade autode vastu. Aga ajakirjanduses on ju enim kisa olnud mitte autode, vaid "surnud hingede" pärast. Ehk autod, mille dokumendid eksiteerivad, kuid autosid enam mitte. On minulgi üks säärane, mida iga kahe aasta järel arvelt maha võtan. Väike revisjon ja omanike teavitamine , mis eeldab mingit reaktsiooni annab soovijale võimaluse asjad korda teha. Mingi sunniga vanad autod pressi alla saata seda ei tohi!
Kust loeb austet Janka välja, et mul on viha vanasõidukite vastu? Palun tsiteerida vastavat kohta...

Teise kohta käiv on arusaadav. Ning tegelikult ei teki ju "korraliku koduse kasvatuse" korral üldse küsimust. Ainult mingi oss veab oma prahi metsa alla...

Kolmanda kohta vaidlen vastu: küsimus on tahtmises. Kuidas enamus saab ja mõni ei saa? Liitub tegelikult eelmise punktiga - inimeste teadlikkus peab tõusma... Ning siin ei tohi alahinnata naabrivalve mõju ja ühiskondlikku halvakspanu. Aga aega see protsess võtab... Ning aega meil ei ole, sest keskkonnaminsiteeriumi tibinad võivad tõesti hakata seadustetähte kogu ranguses rakendama...

Neljanda kohta pean siis ka täpsustama, et asja mõte on pöörata praegune praktika pea peale: kui praegu tuleb auto vääramatult kahe aasta pärast arvele, siis minu arvates peaks kord ajutiselt arvelt kustutatud auto püsima selles staatuses seni, kuni omanik soovib seda pruukima asuda. Ehk auto kasutamiseks peab registrile märku andma, niisama seista võib minu poolest kuni täieliku mädanemiseni...
Jälle, kust see pressi alla saatmise jutt?

Me võime igasuguseid ettepanekuid kokku kirjutada, kuid läbimineku tõenäosus on vaid neil, millele on seadusandjal raske vastu vaielda.Big Grin

Tegelikult huvitab mind väga, kas lgp. ksf! Sirk kah seda lõime loeb ja mida tema omna kogemisuste pealt minu ettepanekutest arvab...Rolleyes
Vasta

(20-07-2013, 02:05 AM)krossifänn Kirjutas:  .
Tsitaate ksf.võsalt:
1) fikseerida ülevaatuseta autode hulk ja teavitada nende omanikke võimalusest teatud aja jooksul oma liikur lihtsustatud korras likvideerida. See haakub ka kindlustusega - nii saame lahti "surnud" liikureist;
4) kaotada ajutiselt arvelt maha võtmise piir 2 aastat. Õigem on nõuda omanikult ennistamiseks tegevust.
Miks nii vaenulik suhtumine vanadesse/seisvatesse autodesse ? Siin pole jutt omapäi auto lammutamisest(võimalikust loodusereostusest) vaid üldse - kõik mis ei liigu see mingu pressi allaSad
Ehe näide kuidas lauseid on võimalike erinevalt tõlgendada.Mina saan ksf. Võsa lausetest pisut teistmoodi aru.
1)Lihtsustatud korras= võetakse vastu ka masin, millelt "paremad palad" on juba maha kruvitud.Samuti saaks arvelt maha masina, mis on teadmatusest kellelegi korrekse lepinguta (sh. vanametalliks) müüdud.
4) Ajutiselt arvelt kustutatakse tähtajatult.Soovi korral saab omanik sõduki uuesti arvele võtta avalduse alusel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne