Postitused: 111
	Teemad: 5
	Liitus: May 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kas see originaal otsaflanss aitaks mul kuidagi probleemi lahendada?
probleemiks võib olla õli väljavalgumine ning laagri ebakindel olek praeguses pesas.
ehk on mõtekas panna laiem kinniehitatud laager vana laagri asemele, millest pool läheks käigukasti korpusesse ja teine pool laagrit laagripuki sisse. laagripukk omakorda kinnitub raudplaadile ja raudplaat kinnitub nelja poldiga käigukasti korpuse külge?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 432
	Teemad: 4
	Liitus: Oct 2012
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Originaal otsaflantslile on vaja tekitada  laagri ja simmeri pesa sellele kaugusele, kus võllil asetseb nuut ja sinna paigaldada täiendav laager ja simmerling.Selline lahendus kestis edukalt aastaid aiatraktoril.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 111
	Teemad: 5
	Liitus: May 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		sorry minu rumalust aga kas keegi saaks lisada pildi või lingi otsaflantsist mis siia sobiks, mul praegu juhe koos. minu loogika kohaselt peaks käigukastist väljatuleva võlli nuutide otsa minema siduriketas ja see väline võlli ots toetub mootoris laagrile või puksile. kas keegi saaks mulle kui võhikule asja selgemaks teha?
Aitähh.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 111
	Teemad: 5
	Liitus: May 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		ma täpsustaks oma lahendust, mul tuleb kaks käigukasti, mersu käigukast jääb sinna kus ta on, lisaks paigaldan liikumise aeglustamiseks mosse käigukasti.
.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 432
	Teemad: 4
	Liitus: Oct 2012
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Vaata oma pildil oleva käigukasti teist otsa, selline asi on vaja valmis teha, ainult fikseritud kardaaniflantsiga.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,479
	Teemad: 126
	Liitus: Jul 2009
	
Maine: 
12
	 
	
	
		küsin vaid üht asja, kuidas sa selle käigukasti hoovastiku paika paned? Või lihtsalt käik jääbki sisse? Lada kast oleks etem olnud. No see on minu arvamus.....
	
	
	
Veel pole maha löödud
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 837
	Teemad: 17
	Liitus: May 2012
	
Maine: 
3
	 
	
	
		 (26-07-2013, 22:09 PM)maitus Kirjutas:   (26-07-2013, 00:58 AM)comoon Kirjutas:  mersu põhja all ei ole niipalju ruumi, et igat käigukasti sinna alla panna mosse käigukast on 19cm lai, 20 cm kõrge, koos kobakaga 53 cm pikk. pikkus aga ei ole nii oluline. loomulikult pannakse esimene käik sisse ja nii ta jääb. kui vaja pikem sõit ette võtta, siis saab ju kanali peale sõita ja näiteks 4 käigu sisse panna, mis on otseülekanne.
 mosse käigukast on 19cm lai, 20 cm kõrge, koos kobakaga 53 cm pikk. pikkus aga ei ole nii oluline. loomulikult pannakse esimene käik sisse ja nii ta jääb. kui vaja pikem sõit ette võtta, siis saab ju kanali peale sõita ja näiteks 4 käigu sisse panna, mis on otseülekanne.
Gaz 69 vahekast ei ole just päris käigukast ja kindlasti ei ole see kobakam kui mosse käigukast- sa vist ei teagi millest jutt on  .
.
Kas ma saan õigesti aru, et sul on selle riisapuuga plaanis veel kunagi ka pikemaid sõite ette võtta ???????????????  Kui pikki siis- Lapimaale ? Või Kuusakoski
 Kui pikki siis- Lapimaale ? Või Kuusakoski  ?
 ?
Pigem pakuks, et kuhugi kuuse alla, metsa veerde, "väärtust omandama"
	
 
	
	
Come to the dark side, we have cookies!
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7,112
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
	
	
		raulex teab, mida räägib.
Ääremärkusana lisan, et ostunimekirja on lisandunud KÕIK veljed ja rehvid 13 ja 20 tolli vahel, lisaks suvaline jahutusventilaator. Moblat jahutad vä, ma kunagi varem ütlesin, et see mõjub ajudele ka ja seal ventikas ei aita....
	
	
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.